Fitness Seller

Verhoogd cholesterol van AAS

Dwerg

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Hallo allemaal

Ik ben net sinds een maandje klaar met mijn kuur

Testo 500 elke week inject
Primo 600 elke week inject
Winstrol 50 elke dag inject
Turinabol 70 mg elke dag oral

De kuur was een 12 weekse kuur waarvan ik de winstrol en turinabol 8 weken gebruikt heb op het einde en ben er zeer goed op gegaan.

Heb alleen wat bijwerking gehad van de winstrol waar ik onrustig en paniekaanvallen kreeg maar dat was gelukkig op het einde van de kuur.

Nu heb ik mijn bloed laten testen en alles was goed ook mijn lever maar de cholesterol waarde was toren hoog zei de dokter, nu vraag ik mij af of de cholesterol weer omlaag gaat als je uitgekuurt bent, mijn voeding was zeer goed en de dokter zei dat ik wel liters frituurvet naarbinnen moest werken wil je zo een hoge cholesterol krijgen, voeding was super strak en heb mij aan mijn voeding gehouden, geen frituurvet dus hahaha.

Wie heeft hier ervaring mee en weet of de cholesterol weer gaat dalen na de kuur?

Graag jullie wijze raad, advies en hulp gevraagd.

Alvast bedankt

Groetjes

Dwerg

Laatst bewerkt:
Hoe je het naar beneden krijgt kan ik je niet direct vertellen. Veel geduld zal je alvast nodig hebben.
Maar 8 weken lang 70mg turinabol :eek:
Wat had je verwacht van leverwaarden en cholesterol?!

8 weken orals is wsh de grootste boosdoener voor je cholesterolstijging, als er een stijging was. daarenboven ben je 40 en is je cholesterol wsh al niet al te laag van zichzelf, waarden genomen voor je kuur?
in alle geval, een kuur kan een negatief effect op je cholesterol hebben, ik heb dit enkel met een daling van mijn HDL, mijn ldl en vldl stijgen niet...

hier wat tips:
- cardio doen
- omegatjes slikken, visje eten
- havermout vreten
- knoflookolie en pompelmoes voor je hdl
- ff wat minderen in verzadigd vet

• Topic Starter Topic Starter
@ Jumperke

Tja ik begrijp wat je zegt, maar weet je tegenwoordig doen veel mensen 6 weken en jaren geleden deden wij ook gewoon 8 weken dianabol enz.. en heb daar nooit problemen mee gehad.
Tegenwoordig hoor ik van vele anderen dat 6 weken genoeg is en eerlijk gezegd weet ik niet beter dan 8 weken de max is.
Maar goed ik zal inderdaad geduld moeten hebben en aan mijn voeding houden.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 20:30 ----------

@ Ikbenjames

Ja ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat het zo zou uitpakken en ja 40 is een leeftijd waar ik dan rekening mee moet houden.
Maar kan de cholesterol wel weer dalen dan?

Ik zal je tips zeker gaan volgen.

Bedankt

Laatst bewerkt:
Vroeger deed je 8 weken en had je nooit problemen. Ok, maar nu ben je al wat ouder natuurlijk.

En ook: heb je vroeger dan bloedtests laten doen? Tuurlijk heb je geen last, je merkt er waarschijnlijk niets van, tot je bloed laat controleren en die waarden ziet...

Voeding zal inderdaad wat aangepast moeten worden zoals ikbenjames zei, en afwachten, herstellen.

als ze echt boven de 250mg/dl gaan hangen hoort je arts je wel statines voor te schrijven, of je mag er toch zeker naar vragen, erg veel mensen boven de 40 doen dit en zijn er prima mee geholpen, een dieet is natuurlijk belangrijk, maar op jouw leeftijd zal je niet terug naar 160 zakken

Ja ouder worden heeft zo zijn nadelen hahaha en is ook wel balen hoor want toen ik 25 was kon ik meer hebben dan nu en dat is nu wel duidelijk.

Ik zal in iedergeval de tijd nemen om te herstellen en zal ook de nodige tips volgen.

Thanks

Als iemand anders ook zoiets heeft meegemaakt laat dan even een reactie achter over van hoe of wat, het is altijd fijn om verhalen van anderen te horen over hoe zij het aangepakt hebben enz..

Groetjes

als ze echt boven de 250mg/dl gaan hangen hoort je arts je wel statines voor te schrijven, of je mag er toch zeker naar vragen, erg veel mensen boven de 40 doen dit en zijn er prima mee geholpen, een dieet is natuurlijk belangrijk, maar op jouw leeftijd zal je niet terug naar 160 zakken

Starines zijn levenslang. Ik zou zeker een paar maanden tot een half jaar na mijn kuur kijken terwijl ik de tips van ikbenjames toepas voordat ik aan die pillen zou gaan. Paar gram viscapsules en havermout kan echt al wonderen doen voor je waarden. Starines hebben veel sides waaronder een maagbezwaar, veel mensen zitten automatisch levenslang ook aan de maagbeschermers als omeprazol oid.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 20:59 ----------

Als iemand anders ook zoiets heeft meegemaakt laat dan even een reactie achter over van hoe of wat, het is altijd fijn om verhalen van anderen te horen over hoe zij het aangepakt hebben enz..
Groetjes

Iedereen met een flinke kuur en met orals zeker en een bloedtest heeft verhoogde waarden gehad. Dusdanig dat doktoren echt schrikken. Wat mijn dokter oa zei was dat triglyceride gehalte opvallend laag was vergeleken met cholesterol profiel. Dit laat zien dat het eten helemaal niet vet was wat ik at en niet paste bij cholesterol. Een dokter met enig verstand vermoed dan als AAS gebruik. Was jij eerlijk tegen de dokter want dan weet hij dat de oorzaak tijdelijk was en de gevolgen snel verbeteren. Hoe is jou triglyceride waarde vergeleken met normaalwaarden (normaalwaarden staan er vaak in een range bij)

Ik neem nu elke dag 4 gram visolie en denk vooral aan beperking volvette kaas en snacks. Verder kan Niacine helpen bij de behandeling. Maar volgens mij alleen degene waar je die rode flush van krijgt en die heb ik nogal extreem. Soms probeer ik het wel eens maar vind die bijwerking van niacine echt vervelend.

Laatst bewerkt:
@ Ymir

De dokter weet ervan maar hij zei dat hij er geen verstand van heeft, wel viel hem op in vergelijking met vorig jaar dat het drastisch verhoogd was en heb hem verteld over de kuur, hij zei dat het dan inderdaad mogelijk was dat het daar aan lag en hij zou zich nog gaan verdiepen daarin.

Ik ga zeker viscapsules nemen en havermout eten en verwacht eerlijk gezegd ook dat het zich wel weer moet gaan herstellen, ik blijf positief.

Bedankt voor je reactie.

@Ymir

Hoe lang duurt de flush met niacine? ik bedoel hoe lang duurt het voordat de hitte weg is? en hoe lang moet je de niacine slikken wil je de gewenste resultaat hebben?

Ik lees namelijk bijzonder positieve verhalen of het verlagen van cholesterol en meer.

Laatst bewerkt:
ik zou geen cyanide gaan slikken...

Waarom zou je het niet doen ikbenjames? ik heb er geen ervaring in en hoor graag wat anderen er van vinden.
Lees er wel zeer positieve verhalen over, uiteraard zijn er ook negatieve verhalen.

omdat cyanide vergif is, het is niacine dat je moet nemen, je zal het maar gaan kopen en een beetje verstrooid gaan innemen...:D

Oepssss hahahah shit man hahaha verkeerd geschreven, sorry bedankt
Heb de tekst even aangepast.

Weet iemand waar je de niacine flush kan kopen?

bij de apotheek of de tuinen

Beste mensen

Hier even mijn uitslag, voor mijn nieuwe experiment had ik een cholesterol waarde van 9.7wat extreem hoog was, na 2 maanden gebruik van cholestofit van het merk Puro zit ik nu op 4.5
Mijn arts had dit nooit verwacht en vroeg aan mij wat ik had gedaan, ik heb alleen mijn voeding aangehouden zoals het hoort en daarnaast cholestofit gebruikt van het merk Puro.

Bij deze, als er mensen zijn met cholesterol klachten en je wilt geen chemische rommel gebruiken dan is cholestofit een zeer goede uitkomst wat echt heel goed werkt.
Dit wou ik even met jullie delen.

Groetjes

Dwerg

Terug
Naar boven