- Waardering
- 203
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bish wou mij in het begin al phag en had nog nie eens gezien da gij haar binnengedaan had![]()

srs angelus jij snapt er echt niks van. weet je waarom je de hele tijd achter dbb hangt? omdat je niks te doen hebt, als je dbb niet had ging je gewoon gamen of tv kijken. dat is volgens jou filosofie beter maar je doet toch niks productiefs, kan me namelijk niet voorstellen dat jij die nuttige tijd dan gaat gebruiken om te trainen

lol, buiten dbb was het enige wat ik wel deed trainen![]()
mooi zo, maar dat is dus het enige wat je erbuiten doed, dbb is voor de rest gewoon tijd doden, net zoals gamen, tv kijken of lezen etc.

bieden
Karmapunten zijn ook welkom. Als ik aan 500 karmapunten kom, zal er een release zijn.

Karma gegeven, maar heb het vermoeden dat het hele verhaal een 1-2 is tussen jou en angelus/loptr

mijn geschiedenis kennende, zou het mss ook niet mogelijk zijn dat ik en gainer123 samenwerken om dbb te trollenAls ik jou was zou ik dit topic gewoon sluiten en verwijderen
of misschien is dit gewoon een manier van mij om hier vanaf te komen, wie zal het zeggen...
gaaaaaaaaaay, post gwn nu man hecht je echt zoveel waarde aan een electronisch 'karma punt' wat zelfs voor een virtueel iets geen waarde heeft?!bieden
Karmapunten zijn ook welkom. Als ik aan 500 karmapunten kom, zal er een release zijn.
bieden

Ik beschouw dit als een serieuze aanval op mijn eerste plaats in de karma ranking.
Not amused.
Ja, is dat raar?
Big T. is runner up btw en wazzup goeie derde.