XXL Nutrition

Verloting pics van Angelus a.k.a. Loptr

Status
Niet open voor verdere reacties.
meiden, vanwaar deze ruzie tussen jullie beide?

srs angelus jij snapt er echt niks van. weet je waarom je de hele tijd achter dbb hangt? omdat je niks te doen hebt, als je dbb niet had ging je gewoon gamen of tv kijken. dat is volgens jou filosofie beter maar je doet toch niks productiefs, kan me namelijk niet voorstellen dat jij die nuttige tijd dan gaat gebruiken om te trainen

srs angelus jij snapt er echt niks van. weet je waarom je de hele tijd achter dbb hangt? omdat je niks te doen hebt, als je dbb niet had ging je gewoon gamen of tv kijken. dat is volgens jou filosofie beter maar je doet toch niks productiefs, kan me namelijk niet voorstellen dat jij die nuttige tijd dan gaat gebruiken om te trainen

lol, buiten dbb was het enige wat ik wel deed trainen:D

Gaan die pics nog komen of:mad:

ik bied 1,50

• Topic Starter Topic Starter
bieden :D

Karmapunten zijn ook welkom. Als ik aan 500 karmapunten kom, zal er een release zijn.

mooi zo, maar dat is dus het enige wat je erbuiten doed, dbb is voor de rest gewoon tijd doden, net zoals gamen, tv kijken of lezen etc.

idd, maar ik heb motivatie om andere dingen te doen, en door dbb laat ik deze dingen verwateren. Vandaar dat ik stop:)

---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 01:06 ----------

bieden :D

Karmapunten zijn ook welkom. Als ik aan 500 karmapunten kom, zal er een release zijn.

release op jouw prikbord dan ook:roflol:

Karma gegeven, maar heb het vermoeden dat het hele verhaal een 1-2 is tussen jou en angelus/loptr

Karma gegeven, maar heb het vermoeden dat het hele verhaal een 1-2 is tussen jou en angelus/loptr

no shit sherlock:roflol:
mijn geschiedenis kennende, zou het mss ook niet mogelijk zijn dat ik en gainer123 samenwerken om dbb te trollen:trollface: Als ik jou was zou ik dit topic gewoon sluiten en verwijderen;)

of misschien is dit gewoon een manier van mij om hier vanaf te komen, wie zal het zeggen...

Zielig gedoe imo :). Maar ben toch benieuwd naar pic's van Angelus :D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven