Fitness Seller

Peiling Verplichte poses

Welke poses wil je graag zeker zien?


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Quotes uit het deliberatie topic van vorige contest:

Stemmen half uur geleden gesloten en alles ruwweg nagekeken (:treuren:ik had moeten instellen dat ze zelf niet konden stemmen).

Maar dan zien we meteen wie eerlijker is. Aersan heeft maar snel 2 sterren gegeven aan Skatermarvin:finger: en aan zichzelf 5.

Ik stel voor dat we alle leden die mee deden aan de contest voor zichzelf 5 sterren laten geven en aan ieder ander lid ook. En rabotgangster ook iedereen zelfde aantal sterren..

Reden hiervoor is dat stemmen niet verwijderd kunnen worden via dit systeem, maar wel aangepast. Ik kan dit zelf ook aanpassen maar lijkt me iets wat ze zelf ook kunnen doen om het eerlijk te houden.

Maakt het makkelijker voor een correcte berekening (systeem doet dit dan zelf).

Hieronder samenvatting voor de 2 leden die voor de 3de plaats kans maakte..

- Sterren aan Skatermarvin

Aersan -> 2
Pleiser -> 4
Cool Novice -> 5
Pillz -> 5
Punjab -> 5
rabotgangster -> 1


- Sterren aan Aersan

Skatermarvin -> 4
Aersan -> 5
Pleister ->3
Punjab -> 3
Jasenko -> 4
Pillz -> 5
rabotgangster -> 1

Om vertraging en gedoe te voorkomen heb ik het voor iedereen al gedaan. Dus iedereen 5 sterren op zichzelf en aan elk ander lid telkens. Met rabotgangster heb ik iedereen 5 sterren gegeven. Heb dit alleen voor de mannen gedaan omdat bij vrouwen eerlijk lijkt te zijn verlopen.

Zo te zien blijft de uitkomst hetzelfde, dus was al mijn moeite om 2u 's nacht voor niets :(

Uitleg:

Zoals jullie hebben kunnen zien hebben we bij de mannen iedereen 5 sterren gegeven op zichzelf en elk ander contest lid. De reden hiervoor is dat sommigen zichzelf 5 sterren hadden gegeven en andere leden minder.

Op deze manier heeft iedereen hetzelfde aantal sterren telkens en heeft dit geen negatief effect op de ranking. Het resultaat is zelfs exact hetzelfde als voor de aanpassing.

Normaal zouden we alle stemmen door de contest leden verwijderen (of oneerlijk lage stemmen door anderen), maar dit is niet meteen mogelijk met het systeem. We hadden beter uitgeschakeld dat contest leden ook konden stemmen, maar niet meteen aan gedacht.

Maar of we nu de stemmen verwijderen of iedereen 5 sterren geven geeft hetzelfde resultaat.

Gelukt! Alle stemmen verwijderd. Nu kunnen ze niet meer zeuren (kan wel, maar eerlijk).

simpel:

- stemmen op jezelf -> nee
- stemmen op een ander lid in eigen contest -> nee

Uitslag is hetzelfde zoals je kan zien..
 
Laatst bewerkt:
Je moet er gewoon lekker niet meer op in gaan man :roflol:

Deze discussie is nog tenenkrommender dan menig politica die onzin uitkraamt op televisie :emo:
 
Vorige contest was jij niet genaaid. Wil je zelf tijdelijk toegang geven tot het topic in mod sectie waar beslissing genomen was zodat je voor en na de aanpassing kan vergelijken. GEEN VERSCHIL DOOR DE MANIER WAAROP DE STEMMEN GETELD WORDEN EN WAS ZELFS IN JOUW VOORDEEL GEWEEST VANWEGE EEN 1 STER STEM DIE WE VERWIJDERD HEBBEN
Alleen al de onsportiviteit van de nummer 3 om zijn cijfer te boosten door het punt bij mij te verlagen verdiende alleen al strafpunten..

Het is gewoonweg not done om regels aan te passen nadat deze al bepaald waren. Weet er het fijne niet meer van, maar weet wel dat er dingen niet zo eerlijk verliepen..

Er mocht toen onderling gestemd worden, en dat gebeurde naar mijn weten gewoon eerlijk en naar goed geweten..
 
Quotes uit het deliberatie topic van vorige contest:
Daarom is het maar goed dat dit jaar de 3e plek voor mij uberhaupt niet haalbaar is:roflol:

Hebben juliie minder last van mij ;)
 
Alleen al de onsportiviteit van de nummer 3 om zijn cijfer te boosten door het punt bij mij te verlagen verdiende alleen al strafpunten..

Het is gewoonweg not done om regels aan te passen nadat deze al bepaald waren. Weet er het fijne niet meer van, maar weet wel dat er dingen niet zo eerlijk verliepen..

Er mocht toen onderling gestemd worden, en dat gebeurde naar mijn weten gewoon eerlijk en naar goed geweten..

Kijk boven quotes, maakte helemaal niets uit omdat er vrijwel geen effect is op het geheel bij verwijderen paar stemmen ongeacht aantal sterren.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Kijk boven quotes, maakte helemaal niets uit omdat er vrijwel geen effect is op het geheel bij verwijderen paar stemmen ongeacht aantal sterren.
Ik blijf erbij. Jullie hebben toen ineens besloten dat onderling stemmen en op jezelf stemmen niet meer mocht. Dat weghalende + nog een vage berekening zorge er bij mij voor dat dat ongunstig uitpakte (doordat er meer mensen op mij gestemd hadden)
 
giphy.gif
 
Ik blijf erbij. Jullie hebben toen ineens besloten dat onderling stemmen en op jezelf stemmen niet meer mocht. Dat weghalende + nog een vage berekening zorge er bij mij voor dat dat ongunstig uitpakte (doordat er meer mensen op mij gestemd hadden)

Die berekening gebeurd automatisch en is niet vaag..
 
Ik blijf erbij. Jullie hebben toen ineens besloten dat onderling stemmen en op jezelf stemmen niet meer mocht. Dat weghalende + nog een vage berekening zorge er bij mij voor dat dat ongunstig uitpakte (doordat er meer mensen op mij gestemd hadden)

:roflol:

tenor.gif
 
Om het vuur even aan te wakkeren:

Skatermarvin verloor in totaal 22 punten van 6 leden. Dat is gemiddeld 6* 3,67 punten.

Aersan verloor 25 punten van 7 leden. Dat is gemiddeld 7*3,57 punten.

Marvin werd dus geneukt voor gemiddeld 6* 0,1 punt... Dat zal het verschil niet gemaakt hebben denk ik dan... :p
 
3e of 4e maakt ook geen reet uit, je bent sowieso een loser :roflol:

hennyhuisman.jpg
 
Om het vuur even aan te wakkeren:

Skatermarvin verloor in totaal 22 punten van 6 leden. Dat is gemiddeld 6* 3,67 punten.

Aersan verloor 25 punten van 7 leden. Dat is gemiddeld 7*3,57 punten.

Marvin werd dus geneukt voor gemiddeld 6* 0,1 punt... Dat zal het verschil niet gemaakt hebben denk ik dan... :p
Dus wat je zegt is dat hij toch gelijk heeft... :devil:
 
Dus wat je zegt is dat hij toch gelijk heeft... :devil:
Hij heeft, volgens mijn super ingewikkelde berekeningen, gelijk dat zijn gemiddelde een beetje negatiever beinvloedt is dan dat van aersan. Maar of hij er een plek mee verloren heeft... ?
 
Plaatsen zijn exact hetzelfde gebleven na 1. aanpassen sterren door leden die aan contest meededen en 2. uiteindelijk verwijderen van al die stemmen.
Wederom na een aanpassing van de stemming of telling. Weet niet meer precies.

Ik heb toen van Sanca Saxon (HELD) een troostprijs mogen ontvangen.

Al zou er een prijs zijn voor wie hier al het meest genaaid was zou ik eindelijk eens wat winnen

Wat is deze trouwens?

Dat "alleen op HillR en Punjab, verder niemand graag" kan ik niet negeren :mad:

Het was de bedoeling om een top 3 te kiezen, dan ga je oude vrienden aka slapende accounts wakker maken om te stemmen of zoals Marvin oproep doen op FB naar zijn Dbb-vriendjes, daar kon ik mee leven.
Maar als ik dan zie dat je random mensen gaat aanspreken en dan ook nog verzoekt om enkel en alleen op jullie te stemmen is een brug te ver, dit gaat in tegen de hele opzet van dit spelletje en heeft alles alleen maar verziekt.

No more Mr. nice guy, een diskwalificatie is hier wel op z'n plaats.

:roflol:
 
Plaatsen zijn exact hetzelfde gebleven na 1. aanpassen sterren door leden die aan contest meededen en 2. uiteindelijk verwijderen van al die stemmen.


Wat is deze trouwens?
Wat de troostprijs was? Sanca Saxon stuurde me 2 rollen oreo en wat XXL Crunchy bars en beef jerky geloof ik. Ik stond bij die contest er ook goed voor, totdat er herstemt moest worden door stemmen ronselen. Ik had misschien 3 mensen via FB gevraagd c.q bereikt. Maar wederom..het regelement zei hier niks over ;)

nc_oc=AQnEVqJYCrdtwy2DRNre7CW4POeVfFPqyX-GLPrKxq1Pl2Ef4AYrlA1xiSRLkXgfn-k&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg


nc_oc=AQnXYwwOnh6MGznz84zW-VViuv9fLZDfLJI4tkWQYGhPqPE2v5jReiUGrm2pLfxb6Qw&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg
 
Back
Naar boven