Fitness Seller

Peiling Verplichte poses

Welke poses wil je graag zeker zien?


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Bovenstaande staat vast voor de contest. Foto's kunnen dus al gemaakt worden, maar pas ten vroegste 25 augustus ingezonden worden en ten laatste 31 augustus om 18u.
 
Laatst bewerkt:
Die 4e vrije keuze. Is dat verplicht? Kreeg met collagemaker op die manier fullbody lastig erop.
 
Die 4e vrije keuze. Is dat verplicht? Kreeg met collagemaker op die manier fullbody lastig erop.

Ja. Hoeft allemaal geen full body te zijn, ben je vrij in. We raden gewoon minimaal 1 full body foto aan (maakt niet uit bij welke pose) omdat dit een positief effect kan hebben op de waardering.
 
Ja. Hoeft allemaal geen full body te zijn, ben je vrij in. We raden gewoon minimaal 1 full body foto aan omdat dit een positief effect kan hebben op de waardering.
Ok.. Kijk wat ik ervan kan maken.
 
Most musculair heb ik trouwens expres niet verplicht, maar leden geven dit wel als voorkeur aan voor 4de pose. Dit kan je bv. alleen bovenlichaam doen.

Voor vrouwen heb ik geen idee wat een goede 4de pose zou kunnen zijn :)
 
Laatst bewerkt:
Most musculair heb ik trouwens expres niet verplicht, maar leden geven dit wel als voorkeur aan voor 4de pose. Dit kan je bv. alleen bovenlichaam doen.

Voor vrouwen heb ik geen idee wat een goede 4de pose zou kunnen zijn :)
Ik dacht zelf aan een latspread:)

Maar dan zoiets
Screenshot_20190817-095608_Samsung Internet.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu 2 collagemakers gebrobeerd. Maar met 4 fotos krijg ik geen full body erop. Naakt ook niet.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Is dit ok?
Photo Collage_201981719582874.png
 
Ik zou het groter dan 600x600 maken, zeker als je randen gebruikt. Je beperkt anders onnodig de kwaliteit. Bij je full body zit er boven en onder dan nog eens een rand. Eentje van je rug zou ook een goede toevoeging zijn.

bv. meestercollage, ongeveer even groot.

collage.jpg
 
Stuur anders even je foto's door via conversatie dan zal ik een voorbeeld maken.
 
Back
Naar boven