Fitness Seller

Peiling Verplichte poses

Welke poses wil je graag zeker zien?


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ja ok. Maar kan ik collage zo laten. Of tog beter rug toevoegen. Zegt u maar.
 
4 foto's zijn verplicht (waarvan 3 poses), maar gaan we ook een maximum van 4 foto's aanhouden of bv. 5?
 
Hoe meer hoe beter lijkt mij. Dan heb je ook nog de vrijheid om je beste pose te laten zien indien deze nog niet bij de verplichte poses zit.
 
Ik zou het liefst die verplichte poses gewoon afschaffen. Als je denkt je fysiek te kunnen showen met 1 goede foto is dat toch ook prima?

Dan is het aan de beoordelaars of ze je daarvoor straffen of niet..
 
Ik zou het liefst die verplichte poses gewoon afschaffen. Als je denkt je fysiek te kunnen showen met 1 goede foto is dat toch ook prima?

Dan is het aan de beoordelaars of ze je daarvoor straffen of niet..
Ik wil jou graag van alle kanten bekijken:bukkake:
 
Ik zou het liefst die verplichte poses gewoon afschaffen. Als je denkt je fysiek te kunnen showen met 1 goede foto is dat toch ook prima?

Dan is het aan de beoordelaars of ze je daarvoor straffen of niet..

Dat gaat de kwaliteit van de contest niet ten goede komen. Bij de volgende hunk/chick van het jaar mag het wel, maar dan raad ik naakt aan om je kans te vergroten.
 
Vorige contest was jij niet genaaid. Wil je zelf tijdelijk toegang geven tot het topic in mod sectie waar beslissing genomen was zodat je voor en na de aanpassing kan vergelijken. GEEN VERSCHIL DOOR DE MANIER WAAROP DE STEMMEN GETELD WORDEN EN WAS ZELFS IN JOUW VOORDEEL GEWEEST VANWEGE EEN 1 STER STEM DIE WE VERWIJDERD HEBBEN
 
Vorige contest was jij niet genaaid. Wil je zelf tijdelijk toegang geven tot het topic in mod sectie waar beslissing genomen was zodat je voor en na de aanpassing kan vergelijken. GEEN VERSCHIL DOOR DE MANIER WAAROP DE STEMMEN GETELD WORDEN EN WAS ZELFS IN JOUW VOORDEEL GEWEEST VANWEGE EEN 1 STER STEM DIE WE VERWIJDERD HEBBEN

Dus Marvin werd niet genaaid in de jaarlijkse contest maar wel keihard in de "hunk van 2016" contest?
 
Back
Naar boven