XXL Nutrition

Verschil 4iu of 6iu groeihormoon

Oke ,het zal wel bij ieders anders zijn.
Maar ben 2 dagen geleden weer met de yellow tops begonnen,zal je eens laten weten wanneer bij mij de sides opkomen.
Ik zet 2 iu gelijk bij het opstaan smorgen,en voor de training 2 iu dan na de training 10 iu insuline.
Maar jij zegt of bijwerkingen wat te zeggen heeft,nou waar moet het anders dan van komen .

Waar moet wat van komen? Ik heb geen idee waar jij het nou over hebt maar mijn punt was dat bijwerkingen niet zeggen of de dosering hgh die je gebruikt daadwerkelijk iets doet voor je en of je echte hgh hebt.

zou zeker NIET voor slapen zetten

+1 je lichaam maakt dan zelf al genoeg aan

---------- Post added wo 6 jul 2011 at 00:26 ----------

Dan zat er in die hgh van je niet de juiste hoeveelheid in de vial.
Want zet ik yellow tops 4 iu eerste week al bijwerkingen krampachtige vingers ,ga hoog met het gewicht in de eerste week.
Heb eens 8 iu gezet maar daar heb ik teveel bijwerkingen van druk op de hersenpan en ga zo maar door.

---------- Toegevoegd om 02:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:02 ----------

Zeker weten meerwaarde,want normaal als je wilt gainen eerst en 12 weken kuur zonder gh zetten,dan pas met de gh beginnen.
Als je aan de top zit met het aromatiseeren dan zal de hgh het volle werk doen.
Wist je dat een constante dosis testo van 1000 mg ,hetzelfde efect heeft op je hypofisen van 3 iu hgh uitstoot heeft.

dus jij bedoelt dat als je na je kuur met je hgh begint dat ie dan gelijk effect heeft of begrijp ik je verkeerd.
Dat zou interresant zijn voor een nakuur dan

oeps zie niet dat ik hem lekker bump

Laatst bewerkt:
Waar moet wat van komen? Ik heb geen idee waar jij het nou over hebt maar mijn punt was dat bijwerkingen niet zeggen of de dosering hgh die je gebruikt daadwerkelijk iets doet voor je en of je echte hgh hebt.

je hebt al n paar keer hgh genomen zeg je,hoelang dan telkens . Je bent toch niet zo groot navenant je hgh gebruikt hebt ,dat had je toch ook met aas alleen kunnen bereiken . Daarom mijn vraag,hoelang heb je het gebruikt ?
No disrespêct btw....

Laatst bewerkt:
waarom deze bump? topic is 1,5 mnd oud

je bedoelt jaar en 1,5 maand :roflol:

interesant voor mij is of hgh beginnen na je laatste inject anabolen ook helpt om je gains vast te houden dan na 3-4 maanden weer kuren om door te knallen.

je hebt al n paar keer hgh genomen zeg je,hoelang dan telkens . Je bent toch niet zo groot navenant je hgh gebruikt hebt ,dat had je toch ook met aas alleen kunnen bereiken . Daarom mijn vraag,hoelang heb je het gebruikt ?
No disrespêct btw....

Ik heb 1 keer een half jaar groeihormoon genomen. Meestal was dit 4iu greentops per dag en paar keer tussendoor miniquicks. Ik reageer alleen niet echt goed op 192 hgh want mijn igf1 was 310 ng/ml dus niet echt een hele grote verhoging. Tijdens de miniquicks helaas niet getest.
Je vergist je als je denkt dat groeihormoon de heilige graal is en dat je dit pas zou moeten inzetten als je 120 kilo weegt oid want zo moet je hgh niet zien.

De afgelopen tijd nam ik 3x per dag 100mcg mod grf129 en 100mcg ghrp2 en mijn igf1 is 350 a 380 ng/ml. Ik kan echt alles vreten wat ik wil zonder vetter te worden en waarschijnlijk (nog niet gecut hierop) absurd goed droog worden wanneer ik mijn kcal omlaag gooi.

Voordeel van groeihormoon zit vooral in sneller herstel van blessures, flink bulken zonder vetter te worden en nieuwe spiervezels zodat je in feite je genetische aanleg verhoogt. Ben erg benieuwd naar hoeveel kilo ik de volgende AAS kuur zal pakken.

welke hgh je neemt lijkt niemand hier zich af te vragen, terwijl er toch grote verschillen zijn in kwaliteit, en zelfs tussen merken/types (genotonorm is geen klassieke hgh bvb)

reguliere hgh kost bij mij in de apotheek meer dan 800€ voor n pakktje (wet niet hoeveel iu's). in het milieu kost mij dat 250€.....trek je eigen conclusies maar.

Terug
Naar boven