AndroidHealthClinic

Verschil Carbs/Prot gewicht

DTwice

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
83kg
Misschien hele domme vraag maar ik wil het toch zeker weten.

Heb net mijn nieuwe whey perfection iso binnen van B&F. Zero Lactose van XXXL is niet te zuipen (vanille)

Hier zat een maatschepje bij waarin je kunt zien hoeveel gram eiwitten en koolhydraten er in het schepje zitten afhankelijk van wat je erin doet (dextrose / whey ) Bij de eiwitten loopt een streep bij de 10 gram terwijl bij dezelfde streep maar dan koolhydraten staat dat je op 20 gram zit.

Een volle maatschap proteine zou dan volgens de maatschep 25G zijn en een volle schep Carbs zit je op 50 Gr.

Kan iemand uitleggen hoe dat zit? Wegen carbs 2 x zoveel als eiwitten?

En stel ik weeg bambix dat valt dit ook onder carbs neem ik aan?
Of kan ik gewoon beter alles wegen met keukenweegschaal.

Ik vraag dit omdat ik volgens mijn macros wil eten.

Dan nog iets ik eet nu magere kwark icm whey isolaat voor slapen gaan maar krijg ongelooflijk last hiervan i.v.m klote lactose intollerantie. Wat zou een goede vervanger zijn voor die 500Gr kwark.

Alvast bedankt voor de reactie.

Wat je eerste vraag betreft kan ik je niet helpen.
Wat betreft de kwark. Je kan eens kijken naar producten van MinusL. Dat is lactose vrij.Zij hebben ook kwark.
Ik heb er zelf ook last van met lactose. Geitenkwark gaat bij mij ook goed. Mits ik het niet dagen achtereen neem. het is alleen wel duur.
En als het goed is is er bij AH nu ook per deze maand een lactose vrije halfvolle yoghurt te koop.
Lactose vrije melk hebben ze ook van AH en anders kan je denken aan rijstmelk of amandel of havermelk.
Oke het bevat minder eiwitten. maar dan kan je misschien wat meer whey nemen of er wat noten aan toevoegen.

Het zijn alleen wel allemaal dure producten. Wat ik bij regelmaat gebruik zijn kerutabs. Tabletten die je vooraf als je zuivel eet inneemt. Zit lactase in en voorkomt de buikpijn. Misschien een kleien investering waard?
http://www.vitaminstore.nl/Health/S...jO5a3eVGzKIq3g_0uETUYiQ&bvm=bv.43148975,d.d2k

Suiker is zwaarder dan eiwitpoeder.

Terug
Naar boven