XXL Nutrition

verschil steroïden en testosteron verhogende middelen

stond gewoon testosteron op die papieren, niet of het vrij gebonden was of niet. de maatstaf was ùg/dl

ug/dL? Is het niet ug/L of ng/mL?
Met die laatste twee zou 3.08 overeenkomen met 10,68 nmol/L en 4.28 met 14.83 nmol/L.
3.08 ug/dL zou overeenkomen met 106,8 nmol/L en dat kan niet.

Ik hoop dat ik mij niet vergist heb.

Laatst bewerkt:
heb door de jaren heen van alles wel geprobeerd qua supps zoals velen onder ons wss en, spreek enkel voor mezelf en mijn broer, test boosters zijn in ons ogen a big waste of money. simpelweg omdat het geen verschil maakt in vooruitgang. geef ik mijn geld liever aan de basics zoals goede voeding, een goede eiwitsupp...

al die positieve reviews op de site van bodyenfitshop en xxl nutrition kunnen toch geen valse claims zijn.

al die positieve reviews op de site van bodyenfitshop en xxl nutrition kunnen toch geen valse claims zijn.

Waarom niet, zijn uiteindelijk ook gewoon commerciële bedrijven met een winstoogmerk. Dit is ook al goed te zien aan de beschrijving die bijvoorbeeld bodyenfitshop geeft aan veel van haar producten. Als je een auto koopt zou je het raar vinden als de fabrikant beweerd dat de auto rijdt op water en 500km/h haalt. Als het om supplementen gaat kan plots echter alles gezegd en beweerd worden en slikken veel mensen alles als zoete koek.

alsof bodyenfit zelf 1000 profielen aanmaakt om zijn producten 5 sterren te geven.

alsof bodyenfit zelf 1000 profielen aanmaakt om zijn producten 5 sterren te geven.

Hoeft ook nier perse, het placebo effect kan heel sterk zijn. Maar je moet geloven wat je zelf wilt. Dan zou ik als ik jou was gewoon bestellen en voor jezelf uitvinden waar je je prettig bij voelt. De ergste side die je kan oplopen is een lichtere portemonnee.

supps zijn overrated. Als ik hoor wat sommigen allemaal nemen... jezus... Ken gasten die 200eur en meer spenderen per maand aan supps. Mocht hun fysiek dan nog zoveel beter zijn zou ik het nog begrijpen maar dat is het geval niet.

Die positieve reviews schrijven ze alleen voor de 2,5% kortingscode die ze daarna krijgen en als je geen positieve review schrijft wordt die gewoon niet geplaatst!

En indien het toch je testosteron zou verhogen, is dit zo weinig dat het niets voorstelt. Het zal alleszins geen spiergroei bevorderen. Het zijn trouwens altijd dezelfde gasten die je in die topics tegenkomt. Diegenen die meer met pilletjes en kruiden bezig zijn dan met trainen.

Die positieve reviews schrijven ze alleen voor de 2,5% kortingscode die ze daarna krijgen en als je geen positieve review schrijft wordt die gewoon niet geplaatst!

Ik kan dit bevestigen, enkele van mijn eerlijke maar kritische, wetenschappelijk onderbouwde recensies zijn er uitgecensureerd. Samen met het 2.5% kortingsysteem is het B&F review systeem absoluut niet objectief.

supps zijn overrated. Als ik hoor wat sommigen allemaal nemen... jezus... Ken gasten die 200eur en meer spenderen per maand aan supps. Mocht hun fysiek dan nog zoveel beter zijn zou ik het nog begrijpen maar dat is het geval niet.

Ik ken er genoeg..1 jongen van 16 is een geval apart, koopt shakes, creatine, bcaa's, gainers, tja wat niet?

Leuk dat ie het allemaal koopt, maar als je het hem vraagt waarom ie dan neemt krijg je het antwoord: Ja stond bij dat ik zou groeien

Dan ga je toch stuk van binnen zeg.. Hij drinkt ook gwn pwo's voor school of andere dingen ipv voor het trainen..Laatst had ie een creatine gekocht en vroeg ie me wanneer moet je dit eigenlijk nemen? Dus ik zei wanneer neem je het hij zei jaa gwn als zin heb :roflol:

Ik heb niet eens verder gevraagd...echt een drama op 16 al creatine en amino's en niet eens wetend wat het met je doet of iets..Eten doet ie echt matig en slecht en heb geen idee hoe die traint maar hij traint al ff valt nog niks te zien.

Vraag me af of het allemaal wel gezond is en of ie het een keer gaat snappen..

Oh en de mensen die denken dat shakes wonderen doen of dezelfde werking als anabolen hebben..lmfao

Oh en de mensen die denken dat shakes wonderen doen of dezelfde werking als anabolen hebben..lmfao

Ik moet zeggen dat voor mij een gainer shake wonderen doet hoor :D
Ben er even een jaar uit geweest. (slecht trainen of eigenlijk niet trainen en slechte voeding):rolleyes:

Nu wel alles op orde maar wegens werk kan ik absoluut niet meerdere warme maaltijden op een dag eten ik kan al bijna geen tijd vinden om me brood op te eten.
Met mijn veel te lage vet percentage (was 4,...%) heb ik wel even wat extra's nodig.

Nu langzaam aan weer op de 5,nogwat % gekomen. (en gelukkig wat van me oude spiermassa terug gekregen)

Maar ik ben idd ook van mening dat Testo boosters geldverspilling is. Maar ik ben ook van mening dat anabolen lichaamsverspilling is. :bang::)

Terug
Naar boven