AndroidHealthClinic

Verschil tussen HG EN UG gear in NL/BE

Ach die 1 ml per week ga jij niet arm van worden toch op TRT of wel? daarvoor hoef ik niet in dat land
vol clowns en acteurs te wonen.

Het is duur in Amerika. Dat je het dan geregeld hebt dat je het voorgeschreven krijgt betekent niet dat het geen geld kost. Zorgverzekering kennen ze amper in Amerika.

Ik kan mijn testosteron meting ook wel posten. Ik heb na een paar weken 500mg test-e mijn bloed laten testen.
Ik kreeg als waarde terug 140 nmol/L en als ik het goed heb is dit omgerekend 4035 ng/dL.
Als opmerking stond wel dat het testosteron resultaat was verkregen na verdunning.
Ik heb geen gear van een underground lab maar van een redelijk onbekend Indiaas lab.
Ik ben nog aan het uitzoeken of deze waarden ook overeenkomstig zijn met 500 test-e per week.

Ik kan mijn testosteron meting ook wel posten. Ik heb na een paar weken 500mg test-e mijn bloed laten testen.
Ik kreeg als waarde terug 140 nmol/L en als ik het goed heb is dit omgerekend 4035 ng/dL.
Als opmerking stond wel dat het testosteron resultaat was verkregen na verdunning.
Ik heb geen gear van een underground lab maar van een redelijk onbekend Indiaas lab.
Ik ben nog aan het uitzoeken of deze waarden ook overeenkomstig zijn met 500 test-e per week.

Indisch lap met ampullen ?

Ja met ampullen. Het bloed is na bijna drie weken afgenomen.

Dus jij meent dat echt? Dat was niet als grap bedoeld?

kan me niet veel boeien wat je er van vind

maar ik denk echt dat het feit, dat als ze de huidige labs oprollen een vervuilde markt oplevert
en dus de gezondheid van mensen in gevaar brengt een van de oorzaken is dat het niet
zon hoge prioriteit heeft in nederland ja

maar ik denk echt dat het feit, dat als ze de huidige labs oprollen een vervuilde markt oplevert
en dus de gezondheid van mensen in gevaar brengt een van de oorzaken is dat het niet

Ooh daarom dat ze alleen de kleine coke dealers oppakken. Dat is een poging om al de vervuilde coke uit het land te krijgen.

• Topic Starter Topic Starter

Je schat politici en politie denk ik te hoog in, want als ze werkelijk vanuit een dergelijke gedachtegang handelde dan was de regelgeving omtrent wiet ook al lang anders.

Prioriteit is denk ik een betere reden, en daarnaast misschien onwetendheid (over mate van gebruik).

Je schat politici en politie denk ik te hoog in, want als ze werkelijk vanuit een dergelijke gedachtegang handelde dan was de regelgeving omtrent wiet ook al lang anders.

Prioriteit is denk ik een betere reden, en daarnaast misschien onwetendheid (over mate van gebruik).

buiten dat zou het natuurlijk beter zijn om roids gewoon legaal te maken :)

zou het wel tof vinden om HG gewoon bij de drogist te kunnen halen

buiten dat zou het natuurlijk beter zijn om roids gewoon legaal te maken :)

zou het wel tof vinden om HG gewoon bij de drogist te kunnen halen

nou denk dat iedereen dan winstrol kuurtjes gaat doen, inc mezelf als ik zou beginnen met mijn eerste kuurplan :P

nou ben benieuwd, heb nu van die hg test die eigenlijk niet echt HG is, kwalitatief wel, maar officieel niet
zal jullie over 10 weken de resultaten mededelen :)

Hg test die niet hg is ? :P

Terug
Naar boven