eeeeey BB bro's!!!!
is idd alweer een tijdje geleden jah, lees zo af en toe nog wel eens wat door hier maar van posten komt weinig, vooral met het mooie weer zit ik liever niet achter de pc.
nou zal ff een update geven dan:
ik ben nou ongeveer 2 maanden klaar met kuren
ik weeg nu ongeveer 90kg, vetpercentage is weet ik niet maar ik weet wel dat het niet meer die 9.6% is van toen ik de kuur begon.
ik ben dus 10kg aangekomen tijdens de kuur en ben hiervan nog niks kwijtgeraakt, wel ben ik na een feest zoals bijv. Defcon1 (tof feestje trouwens) gemiddeld 2 a 3 kg kwijt maar die zitten er dan na een paar dagen weer aan.
ben na de kuur geljik begonnen met creatine om de terugval waar ik zo bang voor was mee op te vangen, maar die terugval valt dus reuze mee, sterker nog: die was er bij mij niet,
wat kracht betreft merk je wel dat de oefeningen nu niet meer zo makkelijk gaan als tijdens de kuur maar dat lijkt me logisch.
het is gewoon belangrijk dat je net als tijdens de kuur gewoon goed op je voeding blijft letten,daarmee bedoel ik om de 2,5 uur eten en het vermijden van junkfood en andere rotzooi.
wel had ik tijdens en na de kuur onwijs veel last van puisten op mn schouderbladen, sinds ik 2 weken geleden begonnen ben met knoflookpillen is dit gelukkig een heel stuk minder geworden en ze zijn dan ook zo goed als verdwenen (op een paar na).
misschien dat ik aankomende maand weer een foto's laat schieten, zonder een digi camera is het veel te veel gedoe om die foto's op het net te krijgen.
Groetjes Alpha