Fitness Seller

verstandige beginners

50cent zei:
soulraver :het diet is zo slecht niet,ik heb het zo makkelijk mogelijk gehouden aangezien het gericht was op beginnende gebruiker.Als je het diet goed bekijkt er zitten er veschillende bronnen van eiwit in en carbs .En wat de shakes betreft een goeie protein shake is makkelijkst en het best om massa mee te bouwen ,andere protein bronnen zijn wel goed maar het kost altijd tijd om het te maken en het aminozuur profiel (bcaa)is niet zo hoog als bij een goeie shake.

koolhoven :deca is zeker een goeie middel maar het verdoet je systeem toch wel een beetje, veel minder dan test maar toch.ik heb deze kuur zo op gesteld dat de beginners een paar jaar goed vooruit kunnen gaan zonder teveel vocht vast tehouden en geen nakuur nodig hebben.En die paar jaar is maar een richtlijn want ik denk dat als je geen plannen hebt om wedstrijden te doen dit zolang als je wil vol kunt houden met goeie resultaten zonder de dosering op te voeren ,je kuurt immers maar 2x per jaar met goeie rust er tussen.
veel minder dan test???? houdt het maar op veel meer, test zorgt alleen voor een onderdrukking van de eigen test, deca doet nog veel meer!

soulreaver zei:
I do. Als je een beginner gaat leren dat deze shakes de sleutel tot succes zijn?? Waar gaat het dan naar toe? Een beginner moet het belang van een goed uitgebalanceerd voedingsschema inzien en daaraan werken. En een goed schema kent variatie en kent ook zeker vetten.

Daar ben ik het wel mee eens ja. Ben het er alleen niet mee eens dat eiwitten uit shakes slechter zijn. Ben het er wel mee eens dat je merendeel van je eiwitten uit je voeding moet halen ipv shakes.

50cent zei:
en eve het menings verschil tussen test en deca .Ik ben met koolhoven eens dat je beter af bent met deca dan test.Met test zul je meer massa aanzetten (meer vocht)dan met deca maar 200mg deca is veel meer anabolisch dan 200mg test met minder bijwerking en systeem verneuking.Nogmaals mensen die geen wedstrijd planne hebben en redelijk spieren op willen bouwen zonder veel side effects stay off the test.

Jezus, werkelijk alles wat je in deze post roept is fout. Deca staat bekend om vocht, dat is punt 1. Deca is anabolischer, true, kijkend naar het mechanisme. Minder bijwerkingen?? Minder zichtbare bijwerkingen ja. Ik laat net nog een onderzoek zien waaruit al blijkt dat de onderdrukking en herstel langer duurt bij deca dan bij test en nu beweer je stug het omgekeerde?? Sorry hoor, maar je hebt werkelijk geen kaas ervan gegeten. Je weet werkelijk niet wat je roept. Doe me 1 lol, onderbouw al je beweringen eens met onderzoeken en feiten. Dat heb ik zowel jou als jerry nog niet zien doen. Jullie horen wat van een paar bb in de sportschool, nemen dat over en dan is het ineens waarheid. Al laat ik honderden onderzoeken zien die mijn stellingen onderbouwen, dan nog geloven jullie mij niet.

Koolhoven zei:
Hij is SNELLER hersteld ja dat klopt. Maar deze gebruiker zal de volgende keer meer moeten gaan gebruiken voor een bevredigend resultaat dan de Nandrolone gebruiker.

Iemand die nog nooit een kuur heeft gedaan kan makkelijk 10 kilo massa winnen met 100 mg nandrolone p/w. Iemand die al vaker gekuurd heeft met test zal met alleen 100 mg nandrolone nog geen 5 kilo aan massa winnen.

1. waarop baseer je dat? Misschien is nummer 2 wel over zn genetisch limiet, dan zal hij ook de volgende keer meer moeten gebruiken.......

2. Srry maar met 100mg deca kom je niet ver............zeker geen 10kg......

• Topic Starter Topic Starter
Test is misschien wel een goeie massabouwer(vocht/spier) ook in die volgorde want je krijgt eerst bijna altijd vocht.De reden dat dat veel mensen test als basis gebruiken is omdat ze dit afkijken van de grote jongens (pros) maar ze vergeten ook in te zien hoeveel andere middelen deze jongen gebruiken om de bijwerking van test tege te gaan .Is de 10kilo waarvan 4 tot 5 vocht het waard om zoveel bescherming te gebruiken ,bescherming die over het algemeen ook slecht is voor je lichaam ,in mijn ogen niet .
ik ga maars wat trainen.

50cent zei:
Test is misschien wel een goeie massabouwer(vocht/spier) ook in die volgorde want je krijgt eerst bijna altijd vocht.De reden dat dat veel mensen test als basis gebruiken is omdat ze dit afkijken van de grote jongens (pros) maar ze vergeten ook in te zien hoeveel andere middelen deze jongen gebruiken om de bijwerking van test tege te gaan .Is de 10kilo waarvan 4 tot 5 vocht het waard om zoveel bescherming te gebruiken ,bescherming die over het algemeen ook slecht is voor je lichaam ,in mijn ogen niet .
ik ga maars wat trainen.

hoeveelheid vocht die je aankomt heeft alles te maken met je dieet. En van deca krijg je meer vocht dan van test. Zeker met test.prop. heb je totaal geen last van bloat.

Koolhoven zei:
Toch gek dat waanzinnige Bodybuilders als bv Ed van Amsterdam dan pas nog vader is geworden. Maar ik denk inderdaad dat we het hier niet over eens gaan worden en dat is misschien helemaal niet zo erg want een goed meningsverschil mag best.

ONDERDRUKKING van je HPTA wil niet zeggen dat je onvruchtbaar bent geworden bro.........

Enige kanttekening die ik bij het onderzoek wil plaatsen is dat ze bij de man die deca gebruikt heeft het herstel vertraagt hebben door m zoveel HCG toegedient te hebben. Als ze alleen met de clomid en nolvadex door waren gegaan had hij veel sneller herstelt geweest.
Wat deca uiteraard niet minder erg maakt........

Agree with that Pat. Het was ook enkel om te laten zien dat het herstel van deca gewoon langer duurt, dit was het onderzoek wat ik hier zo voor handen had.

Als eerste kuur equipose

Ik lees op finalflex dat equipose of boldenone niet geschikt is als eerste kuur .
Wat klopt hiervan ??

moet er een dieet gebruikt worden bij het kuren of mag men ook gewoon eten (nie te vettig natuurlijk)??

En wat kost ongeveer zo een kuurtje?

groeten

Ruud zei:
moet er een dieet gebruikt worden bij het kuren of mag men ook gewoon eten (nie te vettig natuurlijk)??

En wat kost ongeveer zo een kuurtje?

groeten

Kuren moet je alleen doen als je geen groei meer uit je lichaam krijgt zonder steun van AS. En als je een kuur doet dan ben je dom bezig als je er niet ales uithaalt wat er maar uit te halen valt en dat kan alleen met een goed dieet. Wat de kosten betreft zal het er aan liggen welke leverancier je hebt en wat je aan as zult willen nemen

Ik heb nog 1 vraag voor Jerry en 50cent. Op basis van welke informatie baseren jullie je mening en je beweringen?

Wat betekend die AS eigenlijk?

interessante discussie
50cent, je bedoelt het goed, maar wat betreft dieet zit je er compleet naast, training is ook niet optimaal.
@soulreaver. even los van die discussie test/deca. In de beginpost heeft 50 het over eq. Ben je het daar wel mee eens?

soulreaver zei:
Ik heb nog 1 vraag voor Jerry en 50cent. Op basis van welke informatie baseren jullie je mening en je beweringen?

Op basis van Literatuur en de bevindingen van mensen die al tig jaren met de sport bezig zijn. En jij ?

Koolhoven zei:
Op basis van Literatuur en de bevindingen van mensen die al tig jaren met de sport bezig zijn. En jij ?

Welke literatuur?

Trouwens knap dat mensen zonder enig onderzoek kunnen zien hoe lang de werkelijke onderdrukking van deca is. Zal wel komen omdat ze al tig jaren meedraaien, denk je niet?

D. zei:
interessante discussie
50cent, je bedoelt het goed, maar wat betreft dieet zit je er compleet naast, training is ook niet optimaal.
@soulreaver. even los van die discussie test/deca. In de beginpost heeft 50 het over eq. Ben je het daar wel mee eens?

Het product op zich wel ja. Ik geef de voorkeur aan middelen die human grade zijn en door grote erkende farmaceuten al tientallen jaren onder strenge controles gemaakt worden. Bij eq heb je of de vetinaire versie of de versie van underground labs als GS. Zal niet beweren of het wel of geen goed spul is, alleen een underground lab zal nooit aan de zuiverheid en kwaliteit voldoen als bv. giganten als organon en schering. De enige maar aan eq wat mij betreft, het product op zich vind ik prima.

Koolhoven zei:
Nee sukkel dat houd in dat al deze mensen ook een hoop kennis hebben op het gebied van AS en zelf ook alles hebben gelezen wat er te lezen valt over AS.

Jongens, houdt het wel vriendelijk. Jullie vinden beiden dat jullie gelijk hebben, en willen dat gelijk beiden ook halen. Maar bestook elkaar gewoon met feiten en testen, maar probeer het niveau wel hoog te houden! Niet gaan schelden en elkaar dom gaan noemen. Verder vind ik het wel een leuke discussie :thumbs: .
Weet namelijk niet zo veel van al die zooi af, maar ben altijd leergierig. :D

Terug
Naar boven