Floyd zei:Maar 2 kuurtjes met deca of iets anders bv EQ, is dan je systeem al zo naar de klote?! Zal toch wel meevallen.
@ Patrick; je caps lock bleef hangen. Of wilde je iemand soms de les lezen.
wilde gewoon iets duidelijk maken...........
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Floyd zei:Maar 2 kuurtjes met deca of iets anders bv EQ, is dan je systeem al zo naar de klote?! Zal toch wel meevallen.
@ Patrick; je caps lock bleef hangen. Of wilde je iemand soms de les lezen.
50cent zei:soulraver bro lees mijn eerste post ik noem drie as voor beginners waar ze hun voordeel uit kunnen halen zonder gains te verliezen.Daar zitten geen test of deca bij ik reageerde alleen op de mening verschil tussen jou en koolhoven.
En met alle respect voor je onderzoeken maar geloof je liever een onderzoek die uit gevoerd is door paar nerds in een lab bij proef personen of heb je ook weleens mensen geholpen die je ieder dag tegenkomt en uit ervaring kan zeggen dat dat jou shit werkt .kijk ik geloof liever wat ik met mijn ogen zit .verder vind ik het jammer dat er niet de vragen zijn gekomen waarvoor deze thread bedoeld was maar een langdurige discussie over test en deca 2 middelen die ik niet aangeraden heb.En mensen die het oneens over het diet, het diet is een voorbeeld diet waarmee aangepast op je eigen voorkeur hele leuke resultaten kunt boeken en het is makkelijk.En voor het laatste maal over de shakes je hebt 4 verschillende eiwit bronnen in het diet namelijk,kwark,shakes,kip,en whey shake.dus lees eerst mensen.
50cent zei:soulraver bro lees mijn eerste post ik noem drie as voor beginners waar ze hun voordeel uit kunnen halen zonder gains te verliezen.Daar zitten geen test of deca bij ik reageerde alleen op de mening verschil tussen jou en koolhoven.
En met alle respect voor je onderzoeken maar geloof je liever een onderzoek die uit gevoerd is door paar nerds in een lab bij proef personen of heb je ook weleens mensen geholpen die je ieder dag tegenkomt en uit ervaring kan zeggen dat dat jou shit werkt .kijk ik geloof liever wat ik met mijn ogen zit .verder vind ik het jammer dat er niet de vragen zijn gekomen waarvoor deze thread bedoeld was maar een langdurige discussie over test en deca 2 middelen die ik niet aangeraden heb.En mensen die het oneens over het diet, het diet is een voorbeeld diet waarmee aangepast op je eigen voorkeur hele leuke resultaten kunt boeken en het is makkelijk.En voor het laatste maal over de shakes je hebt 4 verschillende eiwit bronnen in het diet namelijk,kwark,shakes,kip,en whey shake.dus lees eerst mensen.

soulreaver zei:Misschien doe ik ook wel teveel me best de mensen van bepaalde feiten te overtuigen, misschien moet ik hier ook maar kappen in deze thread en de eigenwijze mensen die afgaan op wat de mensen in de gym zeggen, zonder enkele onderbouwing, zonder enkele referentie, zonder enig onderzoek gelezen te hebben, misschien moet ik deze mensen maar gewoon laten denken wat ze denken. De vele vaste bezoekers die wel waarde aan mijn mening hechten en de mensen die ik heb kunnen weerhouden zich aan de verleiding van as te laten gaan geven mij immers al genoeg voldoening en respect.

patrick zei:
soulreaver zei:Bovendien redeneer ik zo dat de gezondheid op 1 staat, pas dan de gains.

Floyd zei:Als hij dat toch zegt!?
?/QUOTE]
En dus is het de waarheid?? c'mon bro.................
nb7 zei:
Als je wilt dat dit statement voor jou van toepassing is, of beter gezegd had moeten zijn, had je nog wel op je gewone voeding geboterd. Bovendien blijkt ook wel weer dat als je kennis zo uitmuntend is als je voordoet, dat je dan wel met een ander lichaam had rondgelopen. Wou jij tegen iemand als Jerry ingaan terwijl je weet met wat voor een fysiek hij rondloopt?![]()

nb7 zei:
Als je wilt dat dit statement voor jou van toepassing is, of beter gezegd had moeten zijn, had je nog wel op je gewone voeding geboterd. Bovendien blijkt ook wel weer dat als je kennis zo uitmuntend is als je voordoet, dat je dan wel met een ander lichaam had rondgelopen. Wou jij tegen iemand als Jerry ingaan terwijl je weet met wat voor een fysiek hij rondloopt?![]()
soulreaver zei:Nee dat is waar ook ja, het lichaam zegt wat over de kennis, jeetje, dom van me zeg. Ronnie Coleman, damn.. man wat zal die man wel niet weten. Ik denk dat er geen bodybuilder ter wereld is die meer kennis van as, voeding en training heeft dan ronnie, denk je ook niet, dat lichaam van ronnie man![]()
we think alike.nb7 zei:
Bovendien blijkt ook wel weer dat als je kennis zo uitmuntend is als je voordoet, dat je dan wel met een ander lichaam had rondgelopen. Wou jij tegen iemand als Jerry ingaan terwijl je weet met wat voor een fysiek hij rondloopt?![]()
Moen zei:Nuja als gezondheid echt op 1 zou staan zou je idd nooit met AS beginnen natuurlijk![]()
Moen zei:Nuja als gezondheid echt op 1 zou staan zou je idd nooit met AS beginnen natuurlijk![]()