Fitness Seller

verstandige beginners

Floyd zei:
Maar 2 kuurtjes met deca of iets anders bv EQ, is dan je systeem al zo naar de klote?! Zal toch wel meevallen.

@ Patrick; je caps lock bleef hangen. Of wilde je iemand soms de les lezen.

wilde gewoon iets duidelijk maken...........

50cent zei:
soulraver bro lees mijn eerste post ik noem drie as voor beginners waar ze hun voordeel uit kunnen halen zonder gains te verliezen.Daar zitten geen test of deca bij ik reageerde alleen op de mening verschil tussen jou en koolhoven.
En met alle respect voor je onderzoeken maar geloof je liever een onderzoek die uit gevoerd is door paar nerds in een lab bij proef personen of heb je ook weleens mensen geholpen die je ieder dag tegenkomt en uit ervaring kan zeggen dat dat jou shit werkt .kijk ik geloof liever wat ik met mijn ogen zit .verder vind ik het jammer dat er niet de vragen zijn gekomen waarvoor deze thread bedoeld was maar een langdurige discussie over test en deca 2 middelen die ik niet aangeraden heb.En mensen die het oneens over het diet, het diet is een voorbeeld diet waarmee aangepast op je eigen voorkeur hele leuke resultaten kunt boeken en het is makkelijk.En voor het laatste maal over de shakes je hebt 4 verschillende eiwit bronnen in het diet namelijk,kwark,shakes,kip,en whey shake.dus lees eerst mensen.

Afgezien van mezelf begeleid ik momenteel 2 andere jongens. De tweede is net begonnen met 250 mg. test. enth. per week, dus ik weet zijn gains niet. De andere kwam 9 kg. aan in 8 weken en heeft 7 kg. vastgehouden. De kuur was 250 mg. test. per week. Kan uit ervaring spreken dat het voor mezelf goed werkt. 2x gekuurd met 250 mg. test. enth. en eerst keer met 30 mg. winstrol. Het laatste had een lichte verhoging van mijn leverwaarden tot gevolg. Beide kuren met test. zorgde niet voor verhoogde waarden. Ik weet het herstel van de test. aanmaak niet, het schijnt nogal prijzig te zijn aldus mijn arts omdat te onderzoeken. Dus ik kan naast me eigen ervaring spreken nu van 2 personen. Een derde ga ik vanaf januari begeleiden, dit is een andere situatie, namelijk iemand die wedstrijden wil draaien.

Mbt. tot jou keuze. Primo, zeg ik ja, alleen aangezien 90% fake is op de markt en we het over beginners hebben, dan is de kans helemaal groot dat ze zich een fake laten aansmeren, zeg ik dus nee.

Boldenone is wel een goede keus, alleen het feit het van een underground lab of een vetinaire versie betreft zou voor mezelf reden zijn het niet te nemen, maar het middel op zich vind ik prima.

50cent zei:
soulraver bro lees mijn eerste post ik noem drie as voor beginners waar ze hun voordeel uit kunnen halen zonder gains te verliezen.Daar zitten geen test of deca bij ik reageerde alleen op de mening verschil tussen jou en koolhoven.
En met alle respect voor je onderzoeken maar geloof je liever een onderzoek die uit gevoerd is door paar nerds in een lab bij proef personen of heb je ook weleens mensen geholpen die je ieder dag tegenkomt en uit ervaring kan zeggen dat dat jou shit werkt .kijk ik geloof liever wat ik met mijn ogen zit .verder vind ik het jammer dat er niet de vragen zijn gekomen waarvoor deze thread bedoeld was maar een langdurige discussie over test en deca 2 middelen die ik niet aangeraden heb.En mensen die het oneens over het diet, het diet is een voorbeeld diet waarmee aangepast op je eigen voorkeur hele leuke resultaten kunt boeken en het is makkelijk.En voor het laatste maal over de shakes je hebt 4 verschillende eiwit bronnen in het diet namelijk,kwark,shakes,kip,en whey shake.dus lees eerst mensen.

Laat ik het dan maar opnemen voor Soulreaver :)

1. Geen enkele AS behoedt je voor verlies van gains, dit hangt van je dieet en training meer niet.

2. Ik ken zowel de kanten van de onderzoeken als de kant van de praktijk. En aan de hand van de onderzoeken heb ik mn volgende kuur samengesteld, die goedgekeurd werd door Anja Timmer die mij begeleidt. Dus daaruit kan ik wel concluderen dat ik uit mag gaan van de theorie..........

3. Trust me pro's baseren hun dieet niet op shakes. echt voedsel is vele male beter. Het heet ook niet voor niets een supplement, toevoeging dus.......

4. Tevens heb ik zelf ook een aantal mensen adviezen gegeven qua kuren en dieten, en heb toch vrij positieve verhalen teruggekregen. Wil niet zeggen dat ik een guru ben. Maar geeft wel aan dat de theorie waarop ik die kuren en dieten gebaseerd heb toch wel klopt.

Maar goed zolang ik maar weet waar ik mee bezig ben vind ik alles best......

Laatst bewerkt:
Misschien doe ik ook wel teveel me best de mensen van bepaalde feiten te overtuigen, misschien moet ik hier ook maar kappen in deze thread en de eigenwijze mensen die afgaan op wat de mensen in de gym zeggen, zonder enkele onderbouwing, zonder enkele referentie, zonder enig onderzoek gelezen te hebben, misschien moet ik deze mensen maar gewoon laten denken wat ze denken. De vele vaste bezoekers die wel waarde aan mijn mening hechten en de mensen die ik heb kunnen weerhouden zich aan de verleiding van as te laten gaan geven mij immers al genoeg voldoening en respect.

kijk dat zou tuurlijk mooi kunnen zijn. Zij het niet dat iets is dat aan beginners wordt aangeraden.
Van as weet ik vrijwel niets maar doordat ik hier op het board zit weet ik inmiddels door mensen als jij wat wel en niet kan...
En elk arm schaapje dat je van de dboll only kunt redden is er één en wat mij betreft mag daar geen enkele moeite voor gespaard worden!

soulreaver zei:
Misschien doe ik ook wel teveel me best de mensen van bepaalde feiten te overtuigen, misschien moet ik hier ook maar kappen in deze thread en de eigenwijze mensen die afgaan op wat de mensen in de gym zeggen, zonder enkele onderbouwing, zonder enkele referentie, zonder enig onderzoek gelezen te hebben, misschien moet ik deze mensen maar gewoon laten denken wat ze denken. De vele vaste bezoekers die wel waarde aan mijn mening hechten en de mensen die ik heb kunnen weerhouden zich aan de verleiding van as te laten gaan geven mij immers al genoeg voldoening en respect.

ach that's life bro. not always fair :)

• Topic Starter Topic Starter
soulraver :je zegt mensen die iets horen en niks kunnen onderbouwen ,nou wil ik niet lullig over komen maar jij onderbouwt jou theorie door onderzoeken en ik weet eigenlijk wel zeker dat je zelf die onderzoeken niet bij gewoond hebt dus jij leest en onderbouwt jou theorie van wat je leest.Maar ik zeg zelf uit ervaring met jongens die ik geholpen,dus als je een kuur samen wil stellen van wat en nogmaals wat een paar ongetrainde nerds in een lab hebben onderzocht ga je gang.Ik durf er zelfs op te wedden dat artsen die er voor geleerd hebben als het aankomt met kennis van medicijnen meer zullen weten dan een wedstrijdbodybuilders,maar als een arts een persoon tot een spiermutant moet maken dat ie het dan aflegt met de kennis die de wedstrijdbodybuilder .En hoe komt dat? simpel omdat de wedstrijdbodybuilder meer ervaring heeft met de dingen die werken voor maximaal spier opbouw.Hetzelfde geld voor mensen die geleerd hebben als dietste .
hopleijk dat je nu snapt van wat ik bedoel.

En iedereen reageert anders op diverse steroïden , de ene krijgt zen piet 2 maanden na zen deca kuur nog niet terug recht terwijl anderen er blijkbaar zelfs tijdens geen last van hebben (bij dezelfde dosis jaja !)
Ik persoonlijk zou ook meer belang hechten aan persoonlijke ervaringen van mensen als labonderzoeken die totaal los staan van ************ maar ja wie ben ik :)

patrick zei:
volgens koolhoven is 100mg deca al genoeg :rolleyes:

Als hij dat toch zegt!?

Maar heren, deze thread gaat nergens meer over, voorstanders vs tegenstanders. Onderzoeken vs ervaringen.

@ Soulreaver, je gebruikt geen veterinaire middelen? Waarom is dat, qua zuiverheid maakt het niet veel uit toch!?

Laatst bewerkt:
Het gaat in deze thread enkel om de feiten:

feit 1: deca heeft een langere onderdrukking dan testosteron, dus geniet testosteron vanuit gezondheidsoverwegingen voorkeur

feit 2: primo zou een goede keuze zijn, echter teveel fakes, thread gaat over beginners, kans op fakes te groot, dus geen optie. testosteron is makkelijk te verkrijgen, vrijwel geen fakes worden er verkocht, dus een betere optie

feit 3: testosteron is het product die de minste druk op de organen geeft en de meest gezondheidsbevorderende werking heeft op alle gebieden. Geen overmatige druk op nieren (tren bv. wel), geen druk op de lever (dboll, winstroll, anadrol wel)

feit 4: boldenone is wel een goede keus, echter mijn persoonlijke insteek is enkel huma grade producten te gebruiken, dus geen underground labs en middelen die voor dieren gemaakt zijn. Dit laatste is gewoon mijn insteek, waarmee ik niet wil zeggen dat underground labs geen goede spullen maken of dat de vetinaire producten niet zuiver zijn, ik ga zelf enkel voor human grade.

Dit zijn feiten die ik in het begin al noemde en enkel kan blijven herhalen. Een ieder die mij kan overtuigen van het tegendeel van een van deze beweringen mag dat ondrbouwd doen. Koolhoven heb ik bv. niet meer gehoord na mijn vraag de literatuur op basis waarvan hij zijn feiten basseert te geven. Overtuig mij dat mijn genoemde feiten onjuist zijn. Maar kom niet aan met onzin dat ervaringen van mensen los staan van onderzoeken. Nierwaarden, leverwaarden, cholestrol, mate van onderdrukking, allemaal dingen die ervaringen niet kunnen vertellen, daar heb je doelgericht onderzoek voor nodig. Inhoudelijk wil ik discussie aangaan. Onzin verhalen van iedereen die plotseling afgaan op de ervaring van de bb op de gym, sorry, dat overtuigt mij niet. de bb die kan voelen of ze cholestrol niet in orde is en die op ze horloge kan aflezen hoeveel test. hij op dat moment aanmaakt moet nog geboren worden. Overtuig mij met feiten. Het gaat hier om wat de ideale beginnerskuur is.

soulreaver zei:
Bovendien redeneer ik zo dat de gezondheid op 1 staat, pas dan de gains.

:rolleyes:

Als je wilt dat dit statement voor jou van toepassing is, of beter gezegd had moeten zijn, had je nog wel op je gewone voeding geboterd. Bovendien blijkt ook wel weer dat als je kennis zo uitmuntend is als je voordoet, dat je dan wel met een ander lichaam had rondgelopen. Wou jij tegen iemand als Jerry ingaan terwijl je weet met wat voor een fysiek hij rondloopt? :rolleyes:

nb7 zei:

Als je wilt dat dit statement voor jou van toepassing is, of beter gezegd had moeten zijn, had je nog wel op je gewone voeding geboterd. Bovendien blijkt ook wel weer dat als je kennis zo uitmuntend is als je voordoet, dat je dan wel met een ander lichaam had rondgelopen. Wou jij tegen iemand als Jerry ingaan terwijl je weet met wat voor een fysiek hij rondloopt? :rolleyes:

Nee dat is waar ook ja, het lichaam zegt wat over de kennis, jeetje, dom van me zeg. Ronnie Coleman, damn.. man wat zal die man wel niet weten. Ik denk dat er geen bodybuilder ter wereld is die meer kennis van as, voeding en training heeft dan ronnie, denk je ook niet, dat lichaam van ronnie man :rolleyes:

nb7 zei:

dus met andere woorden als je niet het lichaam hebt van R.Coleman heb je niks te vertellen.
En als je groot en sterk bent weet je alles van AS af?

ps. ff een tip. als je niet weet waar deze thread over gaat, en je geen verstand van zaken hebt. Please shut the **** up.

soulreaver zei:
Nee dat is waar ook ja, het lichaam zegt wat over de kennis, jeetje, dom van me zeg. Ronnie Coleman, damn.. man wat zal die man wel niet weten. Ik denk dat er geen bodybuilder ter wereld is die meer kennis van as, voeding en training heeft dan ronnie, denk je ook niet, dat lichaam van ronnie man :rolleyes:

lol :D we think alike.

nb7 zei:

Bovendien blijkt ook wel weer dat als je kennis zo uitmuntend is als je voordoet, dat je dan wel met een ander lichaam had rondgelopen. Wou jij tegen iemand als Jerry ingaan terwijl je weet met wat voor een fysiek hij rondloopt? :rolleyes:

Met alle respect naar Jerry, maar misschien wil Soulreaver er wel niet zo uitzien? Of heeft ie misschien de genen wel niet? Of traint Jerry al heel wat jaartjes langer?

Nuja als gezondheid echt op 1 zou staan zou je idd nooit met AS beginnen natuurlijk :)

Moen zei:
Nuja als gezondheid echt op 1 zou staan zou je idd nooit met AS beginnen natuurlijk :)

Ik dacht ook dat als je het verstandig gebruikte, het het risico verminderde op cardiovasculaire aandoeningen, dat een van de drie grootste doodsoorzaken is bij mannen boven de 45.

Terug
Naar boven