HarryV
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga binnen 3 jaar een aanval doen op het NL record. Bij de sprint is het al duidelijk geworden dat lengte een groot voordeel kan zijn, nu ga ik het bewijzen met de duurloop.
Tot van de zomer regelmatig training van 2uur+ gedaan, maar vanwege een chronische blessure aan mijn buitenenkels mag ik blij zijn dat ik nu 30 min pijnvrij kan lopen op een tempo van 9km/uur.

Mag er wel een kilo of 15 vanaf en ik neem aan dat je nu al sub 30 minuten kan lopen op de 10.000 meter?
Snelst gemeten tijd tot nu toe is 38min.39sec. op de 10km.
nog niet....
(wat nog steeds 4 minuten sneller is dan ik ooit gelopen heb)
Dit jaar
11km wedstrijd 1.09uur
15km wedstrijd in 1.20uur
25km loop in 2.14 uur
25km trailrun in Bouillon in 3.24uur
10,5km trailrun in 1.07uur
5km in 23min
Tot van de zomer regelmatig training van 2uur+ gedaan, maar vanwege een chronische blessure aan mijn buitenenkels mag ik blij zijn dat ik nu 30 min pijnvrij kan lopen op een tempo van 9km/uur.
, kan er perfect inkomen dat je liever enkel loopt. Ik merk persoonlijk dat een km of 15 per week ( dus 3x 5km) ideaal is om goed lean te blijven. Als ik naar de 20-25km per week ga begin ik toch echt gewicht te verliezen en dat pas ik meestal alleen maar toe als ik wil cutten. 3x per week 5-10km is me ook meer dan genoeg in combinatie met nog minimum 3x pw trainen.Is dat nog combineerbaar met BB'ing? Ik bedoel hou je nog wat massa over? Als je niet aan BB'ing doet negeer je mijn vraag maar gewoon he, kan er perfect inkomen dat je liever enkel loopt. Ik merk persoonlijk dat een km of 15 per week ( dus 3x 5km) ideaal is om goed lean te blijven. Als ik naar de 20-25km per week ga begin ik toch echt gewicht te verliezen en dat pas ik meestal alleen maar toe als ik wil cutten. 3x per week 5-10km is me ook meer dan genoeg in combinatie met nog minimum 3x pw trainen.
), al doe ik wel rack lifts van 190 de dag na een 30 km loopje... Maar optimaal is het uiteraard niet. Bulken op 30+ km-omvang per week is prima te doen, maar je moet er wel stevig voor door eten.