AndroidHealthClinic

Verveeld op werk, school? Vecht tegen mij :P

ik ben Quilia

level 8 :D!
weer een wapen erbij DX

gaaat lekker bro.. zeg doe es een pupil bij mij aanmaken :) help a brother out hehe. geloof dat mn notronniejdbb ondertussen ook lvl 3 is ;)

kan ik doen ja maar je krijgt geen exp. points omdat ik al een brute heb. die van jou herinner ik me ook geen exp. points omdat niet je eerst was ;)

• Topic Starter Topic Starter
We staan als clan 48e van de 200..... BB.com staat zelfs hoger :(

Die bijl is echt overated man. Ligt het aan mij of verliezen jullie ook zo veel op lvl 3? :o

Ben bijna lvl 5 maar dit spel is echt oneerlijk.

Hey mensen bedankt voor de 2 pupils die ik heb gekregen, vreemd genoeg kreeg ik hier geen xp voor maar ik denk dat dat is omdat ik mezelf al pupils heb gegeven met andere accounts, misschien erkent het systeem me daardoor als cheater zodat mij xp voor pupils wordt onthouden.

Ik heb vandaag trouwens ook een trucje bedacht: ik laat mijn mannetje gewoon vechten tegen zwakke lvl 1's die ik zelf maak.

Ik heb hier een lijstje van 3 zwakke lvl 1's waar jullie gerust tegen mogen vechten voor die +2xp, ik zorg ervoor dat ze niet zullen levelen.

malle2 (heeft een hamer, maar lage stats en lage hp)
gekke3 (heeft een mesje en lage stats en hp)
malle4 (heeft alleen een net, lage hp+stats, deze zuigt het allerhardst!)

Veel plezier met de gratis xp die je hierop zult verdienen!

kan ik doen ja maar je krijgt geen exp. points omdat ik al een brute heb. die van jou herinner ik me ook geen exp. points omdat niet je eerst was ;)

mm had wel bij jou gezien +1 vlgns mij voor mn pupil die ik toen aanmaakte.. heeft volgens mij met ip adres te maken vanwaar je een pupil maakt vlgns mij.

@jeffa; bijl is niet veel soeps.. je kan beter die knuppel hebben.. of zelfs nog beter die dikke hamer.. heb um op n pupil zitten en deed een dikke 59 dmg ;)

mm had wel bij jou gezien +1 vlgns mij voor mn pupil die ik toen aanmaakte.. heeft volgens mij met ip adres te maken vanwaar je een pupil maakt vlgns mij.

@jeffa; bijl is niet veel soeps.. je kan beter die knuppel hebben.. of zelfs nog beter die dikke hamer.. heb um op n pupil zitten en deed een dikke 59 dmg ;)

Idd die dikke wapens delen brute damage uit

klopt, maar je heb ook 1 ''aanval'' die is ziekelijk. dan pakt die de andere vest springt die en gooit hem dan weer op de grond -85 ofso :roflol:

hammer special :)

heb de zoektoch naar een beer maar opgegeven.. ben wel blij met mn wolfje hehe, moet nou alleen nog een wapen daar hebben.. heb wel al schildje en xtra think skin lol :P
go defense :D

hammer special :)

heb de zoektoch naar een beer maar opgegeven.. ben wel blij met mn wolfje hehe, moet nou alleen nog een wapen daar hebben.. heb wel al schildje en xtra think skin lol :P
go defense :D

Die beer is echt oneerlijk.

En wanneer kom ik van die Padawan rank af?

• Topic Starter Topic Starter

mja valt wel mee.. is best traag t.o.v de wolf bijv. dat kleine hondje is wel waardeloos lol.. al zag ik er laatst 1 met en een hondje en een wolf..

En wanneer kom ik van die Padawan rank af?

meedoen met toernooi vlgns mij.. ik ben nu iig geen padawan meer.. rank 5xx oid

http://duke3d.mybrute.com/tf/301970

Check dit gevecht... een level 2.. ownt mij gewoon. Slaat nergens op :roflol: Ik weet dat mn poppetje zwak is, maar dit.

goo wolf :)

Terug
Naar boven