Quilia
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 55kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
help a brother out hehe. geloof dat mn notronniejdbb ondertussen ook lvl 3 is 
gaaat lekker bro.. zeg doe es een pupil bij mij aanmakenhelp a brother out hehe. geloof dat mn notronniejdbb ondertussen ook lvl 3 is
![]()

kan ik doen ja maar je krijgt geen exp. points omdat ik al een brute heb. die van jou herinner ik me ook geen exp. points omdat niet je eerst was![]()

mm had wel bij jou gezien +1 vlgns mij voor mn pupil die ik toen aanmaakte.. heeft volgens mij met ip adres te maken vanwaar je een pupil maakt vlgns mij.
@jeffa; bijl is niet veel soeps.. je kan beter die knuppel hebben.. of zelfs nog beter die dikke hamer.. heb um op n pupil zitten en deed een dikke 59 dmg![]()

klopt, maar je heb ook 1 ''aanval'' die is ziekelijk. dan pakt die de andere vest springt die en gooit hem dan weer op de grond -85 ofso![]()

hammer special
heb de zoektoch naar een beer maar opgegeven.. ben wel blij met mn wolfje hehe, moet nou alleen nog een wapen daar hebben.. heb wel al schildje en xtra think skin lol
go defense![]()
Ik weet dat mn poppetje zwak is, maar dit.http://duke3d.mybrute.com/tf/301970
Check dit gevecht... een level 2.. ownt mij gewoon. Slaat nergens opIk weet dat mn poppetje zwak is, maar dit.