AndroidHealthClinic

Verveeld op werk, school? Vecht tegen mij :P

Is geen programma, iedere keer als hij zijn modem uit en dan weer aan zet verandert zijn ip.

lustig kan je voor mij ook paar aanmaken zodat ik ze kan beheren. (zie handtekening)

karma komt er dan aan.

dynamisch IP.... Je gaat me toch niet vertellen dat je effe 20 keer je modem gaat uit trekken ofwel

And suddeny lustig was dbb'ing most popular guy :D

lustig kan je voor mij ook paar aanmaken zodat ik ze kan beheren. (zie handtekening)

karma komt er dan aan.

Kijk dat is een veel beter idee. Als ik zeg bij 5 verschillende users een poppetje aanmaak, waarna ik die poppetjes weg geef aan de desbetreffende user die dan het manneke beveiligen met een password, dan hebben ze zelf beheer daarover. Als iedereen dat dan doet voor elkaar heeft iedereen er wat aan.... ;)

Kijk dat is een veel beter idee. Als ik zeg bij 5 verschillende users een poppetje aanmaak, waarna ik die poppetjes weg geef aan de desbetreffende user die dan het manneke beveiligen met een password, dan hebben ze zelf beheer rover. Als iedereen dat dan doet voor elkaar heeft iedereen er wat aan.... ;)

moeten we wel even een lijstje maken van mensen die zich daarvoor beschikbaar stellen. En dan maken we een ieder een poppetje aan bij elkaar die we daarna weer afstaan aan elkaar. Zou inprinciepe moeten werken...

moeten we wel even een lijstje maken van mensen die zich daarvoor beschikbaar stellen. En dan maken we een ieder een poppetje aan bij elkaar die we daarna weer afstaan aan elkaar. Zou inprinciepe moeten werken...

volgens mij kun je niet voor elkaar pupils aanmake.
als jij er één voor mij maakt zal ik er één voor jou maken.

je krijgt niet altijd XP erbij als je nieuwe pupil hebt ;)

nee klopt wat Blaqpoet zegt, maar Lustig het werkte toen net niet hoor.

Terug
Naar boven