De lauwwste
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 164
hoe ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb een dynamisch ip
elke keer dat ik op mijn eigen brute pagina kom, kan ik tegen hem vechten
ik zit al hele tijd te kloten met programma's om dat te kunnen
wat program heb je ?

lustig kan je voor mij ook paar aanmaken zodat ik ze kan beheren. (zie handtekening)
karma komt er dan aan.

welke lvl zit je?lustig kan je voor mij ook paar aanmaken zodat ik ze kan beheren. (zie handtekening)
karma komt er dan aan.
Kijk dat is een veel beter idee. Als ik zeg bij 5 verschillende users een poppetje aanmaak, waarna ik die poppetjes weg geef aan de desbetreffende user die dan het manneke beveiligen met een password, dan hebben ze zelf beheer rover. Als iedereen dat dan doet voor elkaar heeft iedereen er wat aan....![]()
New pupil: dbb5 ! New pupil: dbb4 ! New pupil: dbb3 ! New pupil: dbb2 ! New pupil: lustig01 !

New pupil: dbb5 ! New pupil: dbb4 ! New pupil: dbb3 ! New pupil: dbb2 ! New pupil: lustig01 !
moeten we wel even een lijstje maken van mensen die zich daarvoor beschikbaar stellen. En dan maken we een ieder een poppetje aan bij elkaar die we daarna weer afstaan aan elkaar. Zou inprinciepe moeten werken...