XXL Nutrition

Verveeld op werk, school? Vecht tegen mij :P

verslaafd ? :laugh:

maar je hebt ergens wel gelijk. Ik denk dat ik http://oox000.mybrute.com/cellule ook weg pleur ofzo. Is natuurlijk wel een doodzonde met alle moeite die jullie erin gestoken hebben om pupils bij me aantemaken maar de lijst word steeds groter :o
Als iemand hem moet hebben het wachtwoord is: 123456

Ik heb er ongeveer even veel :laugh:

BUCKETSOFSPAM infiltrated the lauwste team :D

gewoon random dingen intypen en als t niet bevalt nieuwe maken :P
zo kwam ik bij mn 25e poging op n wolf uit hehe

heb ik al vaak zitten doen, heb al makkelijk 100brutes aangemaakt :roflol:
uiteindelijk dacht ik dat ze die dingen misschien nog niet weggeven aan lage levels ?

fack man, dit zuigt. ik heb onwijs veel pupils alleen krijg ik me XP niet als ze level up gaan.. VAAAAAAAAAAAG zie zelf maar www.boschie.mybrute.com :S

@jb206 - wat bedoel je precies?

Die Brute van mij is echt een ziek wijf. Speed en Agility zijn maxed out, dan vecht ze met zo'n vork waardoor ze vet vaak mensen disarmed en heel snel achter elkaar slaat. en op level vijf kreeg ze uit het niets ook nog een beer!
Alleen van die overpowered brutes met zón moker die je in één keer dood beukt winnen van haar. Oh ja en dan heeft ze ook nog cry of the damned dus als iemand anders beesten heeft zeg ook maar dag met je handje. :D

Ik heb er net nog een weg gegeven met een moker, een knuppel en een goeiemorgen :D. Mijn nieuwe brute is http://dbb000.mybrute.com

Zeg lauw...heb je de password al veranderd. Ik kom net van de homepage af en kan nog steeds alles doen wat ik wil ???

Laatst bewerkt:
Die Brute van mij is echt een ziek wijf. Speed en Agility zijn maxed out, dan vecht ze met zo'n vork waardoor ze vet vaak mensen disarmed en heel snel achter elkaar slaat. en op level vijf kreeg ze uit het niets ook nog een beer!
Alleen van die overpowered brutes met zón moker die je in één keer dood beukt winnen van haar. Oh ja en dan heeft ze ook nog cry of the damned dus als iemand anders beesten heeft zeg ook maar dag met je handje. :D

Uhm dat is niet max hoor, je krijgt straks gele balkjes erbij;)

en dan oranje
en dan rood

etc :D

als je niet wilt wachten met gevechten

gewoon 2keer op Start klikken of wanneer gevecht is begonnen nog een keer op enter drukken wanneer je adres balk geselecteerd hebt ;)

O yeah, heb nu een hond en een wolf :D

ik wil ook een wolf ofzooo

bandit-masked.mybrute.com

Level 9

Terug
Naar boven