XXL Nutrition

Verveeld op werk, school? Vecht tegen mij :P

Yep ErikR is een loser, EricR is nu level 3. Wel vaag dat de ene op level 1 al wapens heeft en de andere twee levels moet wachten. Beetje invloed op verdeling van punten of wapens zou wel handig zijn.

ja wordt te random verdeeld, mijn strenght is al op maximum op level 3 en ik hit 21'ers met de blote vuist, maar nog altijd geen wapen

Mja verloren, maar goed ik had dan ook een n*ger poppetje gekozen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben inmiddels level 8 :D

word ik me net toch door een lvl 1 met een knuppel afgerost.. lol

fight me

Ok, wat ik dus begrijp is dat andere mensen op jou link moeten klikken en onzin naam invullen en vechten dan krijg je Xp en haal je een hoger level dus dat is echt zon irritant rondstuur-mail spelletje :rolleyes:

Ok, wat ik dus begrijp is dat andere mensen op jou link moeten klikken en onzin naam invullen en vechten dan krijg je Xp en haal je een hoger level dus dat is echt zon irritant rondstuur-mail spelletje :rolleyes:

mooiste is alleen dat je nergens geen mail krijgt hiervan :)

Volgens mij geeft een level 0 minder exp af dan een hoger persoon.
Tenminste dat lijkt mij logisch.
Dus vele nieuwe mensen tegen een hoog persoon laten vechten heeft geen nut.

Wel is de bedoeling dat je een eigen account maakt, en dat je via hun persoonlijke link direct tegen hun kan vechten ipv een willekeurig persoon uit de vecht arena.

• Topic Starter Topic Starter
Morgen is die DBB clan wel gemaakt. Ik zit nu op 50% van level 8. :D

[Link niet meer beschikbaar] :D level 2 :D

New pupil: sdsqaa !
New pupil: sdsqdzzz !
New pupil: fdsfq !
New pupil: dsqdsq !
New pupil: sdqsd !
New pupil: dqssqdsd !
New pupil: penisaap !
1 experience point gained..

al nieuwe pupils en maar 1 exp point ???
weet niet wie het was maar toch bednkt hhahah

edit//
http://ronniejdbb2.mybrute.com

deze is echt baas 6-0 :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven