Sjors26
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.307
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Blabla bla bla bla bla bla DO YOU EVEN LIFT PHAGGOTS![]()
Dank je.
Ik wilde net mijn ogen gaan uitspoelen met zoutzuur.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bij jou zou het wat ongeloofwaardig over komen he met een fysiek dat weg waait met windkracht 3
Do you even Leroy Kakiay? ~~ iedereen is anders ~~ volg de weg van de ALL TRUE NATURALS.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik vind het eerlijk gezegd typerend (en helaas erg Nederlands) hoe er op Jesse wordt afgegeven. Het komt op mij allemaal nogal over als afrekenen met die ene persoon die zn kop boven het maaiveld durft uit te steken. Zesjescultuur ten voeten uit. Met name die "10%" onzin wat hier vooral steevast wordt opgelepeld. Hij heeft heel duidelijk aangegeven hoe hij dit ziet en wat zijn motivatie was om zo'n uitspraak te doen. Ik ben daar persoonlijk blij mee, want ook in mijn vriendenkring is het schokkend hoe weinig mensen weten over AAS en hoeveel vooroordelen er aan hangen bij ze. Ik zie dus 10 keer liever een downplay artikel voorbij komen die mensen duidelijk maakt dat je NOG STEEDS hard moet trainen bij AAS gebruik, dan weer een artikel die suggereert dat je meteen Arnold-formaat bent na 1 injectie. Dat er daarnaast een hoop clowns zijn die AAS gebruiken zonder te weten waar ze aan beginnen, of zelfs geen eens een idee hebben wat goede voeding inhoudt, is ook een waarheid als een koe en mag wat mij betreft nog veel vaker herhaald worden. ZIJ brengen ons collectieve imago schade toe en jullie zouden dus net zo verontwaardigd moeten zijn dat dit soort gasten bepalen hoe er over JOU gedacht wordt zodra je wat succesjes boekt. Wat dat betreft dus goed gedaan Jesse.
Maarrrrr: Ik heb wel kritiek op wat andere dingen in het artikel. Hoewel xzizizyx (neem potverdomme eens een andere naam kwal) een hoop stomme dingen zegt, had ie wel gelijk dat je niet bijster intelligent bent neergezet. En dat komt helemaal niet door jouw eigen uitspraken waarop je geciteerd bent, maar meer om uitdrukkingen die de auteur zelf gebruikt tijdens het verhaal. Uitdrukkingen als "het ijzer zijn b*ch maken" of "dit is Helmond, niet het fakking Gooi", en trouwens ook dat gelul over pomp-maatjes. Ik weet niet hoe jullie het zien, maar ik vond het homo-erotische associaties met zich meebrengen. Dat heet gewoon een trainingsmaatje of trainingspartner in normaal Nederlands.
Het gestrooi met dit soort tokkie-opmerkingen suggereert dat hij dit van jou heeft en dat jij zo praat. Dit is niet terug te vinden in je eigen citaten, en eerlijk gezegd vind ik dit net zo stigmatiserend voor BBers als dat gelul over AAS. Alsof we allemaal tjappies zijn die geen normaal ABN spreken in het dagelijks leven. Tenenkrommend.
Daarnaast vind ik het trouwens geen discussie waardig wat Jesse gebruikt of hoe hij eruit zou zien zonder AAS. Zoals meerdere mensen hier al hebben aangegeven is er geen manier om dit met zekerheid te stellen dus waarom hier überhaupt nog discussie over voeren? Jesse is al behoorlijk open over wat ie allemaal neemt, en geeft aan de risico's te accepteren. Laat eenieder lekker in zn waarde, toch? Als ie nou heel fout advies zou geven dan lijkt me dát discussie waardig, en niet dit artikel.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Jesse gaat helemaal niks bereiken, is de 6 niet eens waard.
Enige wat hij gaat bereiken is op latere leeftijd een flinke medische rekening. Die hij tegen die tijd hopelijk helemaal zelf mag betalen.

Klopt ik zal zeker niks bereiken heb verschillende sponsors ik hoef niet meer te werken heb een coach voor training voeding etc. Heb er tegenwoordig ook 1 in mijn eigen gym de eigenaar die met mij traint verder ja wat zal ik zeggen ik houd niet van opscheppen maar om te roepen dat ik niks zal bereiken is BS. Ik heb al genoeg bereikt enige wat voor mij nog wat toevoegt zijn wedstrijden winnen en dat kost tijd. Dus concentreer jij je maar op je werk doe ik dat op het mijne![]()
Nee niet nodig. Ik train ben geen literatuur wonder