Fitness Seller

Verzoek ivm reportage voor Nieuwe Revu (mbt anabolen/ steroïden)

Pff op elk korreltje zout leggen meer kunnen ze hier niet ofwel ? Ik hoef niks uit te leggen mijn talent is er gewoon ieder mens heeft zo zijn talent sommige zijn heel sterk van nature andere niet is dat nou zo moeilijk om zelf te snappen ?
Hoeft inderdaad niet maar dit is roepen in de woestijn.

Talent spreek je nooit over jezelf uit maar wordt door anderen opgemerkt. Blijkbaar zijn er mensen in je leven die ongefundeerd dit soort uitspraken doen puur uit eigen gewin, kan me geen andere reden bedenken namelijk. Hebben ze ooit beargumenteerd wat dit talent dan precies is en jij hebt er ook nooit naar gevraagd, die veer zit wel lekker toch?

Hier op het forum zijn we kritisch en direct en accepteren geen onzin. Weinig zien het talent van jou terwijl hier genoeg andere jongens zitten waarvan ik wel kan zeggen dat ze talentvol bezig zijn.

• Like
Waarderingen: Tsn
Vergeet niet je groentjes op te eten.

Wel een sterk staaltje journalistiek. :roflol:

Hoeft inderdaad niet maar dit is roepen in de woestijn.

Talent spreek je nooit over jezelf uit maar wordt door anderen opgemerkt. Blijkbaar zijn er mensen in je leven die ongefundeerd dit soort uitspraken doen puur uit eigen gewin, kan me geen andere reden bedenken namelijk. Hebben ze ooit beargumenteerd wat dit talent dan precies is en jij hebt er ook nooit naar gevraagd, die veer zit wel lekker toch?

Hier op het forum zijn we kritisch en direct en accepteren geen onzin. Weinig zien het talent van jou terwijl hier genoeg andere jongens zitten waarvan ik wel kan zeggen dat ze talentvol bezig zijn.

Dat kan alleen is het ook weer zo dat de mensen om mij heen toch wel meer betekenen dan een forum waar de meeste anoniem zijn. Verder kritisch en direct zijn ze hier ook niet. Op dit forum is het gewoon de bedoeling dat je de juiste vrienden hebt dan kom je het verst echter zit ik zo niet in elkaar want ik zoek geen vrienden. Ik ben wie ik ben en ik doe mijn ding om daar te komen waar ik wil zijn

Dat kan alleen is het ook weer zo dat de mensen om mij heen toch wel meer betekenen dan een forum waar de meeste anoniem zijn. Verder kritisch en direct zijn ze hier ook niet. Op dit forum is het gewoon de bedoeling dat je de juiste vrienden hebt dan kom je het verst echter zit ik zo niet in elkaar want ik zoek geen vrienden. Ik ben wie ik ben en ik doe mijn ding om daar te komen waar ik wil zijn

Ik ben niet anoniem en ben hier ook niet om vrienden te maken maar jij brengt toch een heel stuk meer forum drama met je mee dan mij :roflol:

Je bent inderdaad wie je bent, doen waar je goed in bent, interviews geven is naar mijn mening niet 1 van die dingen.

---------- Post toegevoegd 24 August 2013 om 23:46 ----------

aas 10%, wat een idioot ben je toch jesse. kan je de taboe niet doorbreken zonder onzin te lullen

natty kampioen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

niet natty kampioen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar goed phil zal wel betere voeding hebben waar hij die 20-30 kg spier vandaan haalt

Natty kampioen

Natty :roflol:

:roflol:

Natty in bb wereld betekend geen groeihormonen, peptiden en insuline.

Ik ben niet anoniem en ben hier ook niet om vrienden te maken maar jij brengt toch een heel stuk meer forum drama met je mee dan mij :roflol:

Je bent inderdaad wie je bent, doen waar je goed in bent, interviews geven is naar mijn mening niet 1 van die dingen.

:orly:

best zielig dan dat de sport draait om hoeveel je durft te gebruiken

Dat je daar nu pas achter komt.

De hoeveelheid medicijnen die pro bbers nemen om aas sides tegen te gaan is al meer dan de gemiddele amateur op dit forum gebruikt tijdens een kuur.

Nogmaals dit is afhankelijk van wel level je wil meedoen wil je echt een topper worden binnen de sport dan heb je ook echt topspul nodig zeg maar. Het is ook niet geheel onlogische BB is niet alleen massa bouwen en rippe het is JOU eigen perfecte ik bouwen en daar worden spullen bij gebruikt heel normaal. En natuurlijk kun je ook kampioen worden met veel minder maar dan zal het veel langer duren.
:roflol:

Als iemand niet die kuurlog van jesse toen nog had gelinkt, zou jesse nog steeds beweren dat ie natty is :P
Ik zie je vaak opscheppen over talent, wat voor talent is het dan?
Want Nederlands is sowieso niet je talent, logisch beredeneren ook niet.
Naald in zijn bil steken en naar zijn trainer lusiteren kan iedereen, je kan zelfs een aap dat aanleren.
Oh ja....denk dat ik jouw talent uitgevogeld heb: kont-likkerij!
Master degree in kont-likkerij!

Ja hoe denk je anders dat hij aan zijn sponsoren komt? Hij doet niets anders.

Het meest lullige is nog dat hij beginners supplementen aansmeert, terwijl bijna alle supplementen geen moer doen en dat weet hij zelf ook wel. Hij plukt letterlijk een ander kaal, terwijl hij er zelf beter van wordt.

Heb echt geen idee waarom hij nog op het forum zit. Had gewoon een perm. ban moeten krijgen, en dat zou geen discussie punt moeten zijn (vandaar dat ik het even aanhaal ;)).

Laatst bewerkt:
Het meest lullige is nog dat hij beginners supplementen aansmeert, terwijl bijna alle supplementen geen moer doet en dat weet hij zelf ook wel. Hij plukt letterlijk een ander kaal, terwijl hij er zelf beter van wordt.

Heb echt geen idee waarom hij nog op het forum zit. Had gewoon een perm. ban moeten krijgen, en dat zou geen discussie punt moeten zijn.

Ja zou wel wat zijn gelukkig ben ik ook de enige die met supplementen adviseert :rolleyes:. Nee toch niet zijn er meer ga daar dan ook over zeuren

Ja zou wel wat zijn gelukkig ben ik ook de enige die met supplementen adviseert :rolleyes:. Nee toch niet zijn er meer ga daar dan ook over zeuren

Het lijkt me niet verstandig om publiekelijk b&f en xxl nutrition ten schande te brengen aangezien ze board sponsors zijn.

---------- Post added 26 August 2013 at 14:48 ----------

Het meest lullige is nog dat hij beginners supplementen aansmeert, terwijl bijna alle supplementen geen moer doen en dat weet hij zelf ook wel. Hij plukt letterlijk een ander kaal, terwijl hij er zelf beter van wordt.

Heb echt geen idee waarom hij nog op het forum zit. Had gewoon een perm. ban moeten krijgen, en dat zou geen discussie punt moeten zijn (vandaar dat ik het even aanhaal ;)).

B&f creatine zorgt wel voor echte gains

image_zps00a28c53.jpg

Er is een verschil tussen marketingpraktijken, kontkusserij en kontkusserij die wel erg ver in de stront aan het roeren is. Jij bent de laatste.

Het lijkt me niet verstandig om publiekelijk b&f en xxl nutrition ten schande te brengen aangezien ze board sponsors zijn.

---------- Post added 26 August 2013 at 14:48 ----------

B&f creatine zorgt wel voor echte gains

image_zps00a28c53.jpg

Ben Bang dat butch dat al doet zoiezo kansloos om alleen tegen mij te beginnen reus en trickster adviseren ook en sniezel maar daar zegt niemand wat over want daar worden de kontjes van gekust en zo is het slappe hap dus

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 15:31 ----------

Er is een verschil tussen marketingpraktijken, kontkusserij en kontkusserij die wel erg ver in de stront aan het roeren is. Jij bent de laatste.

Ik adviseer gewoon mensen ik hoef niemand zijn kont te kussen ik heb alles wat ik wil nu nog wedstrijden winnen en mijn doelen zijn werkelijkheid. Dus konte kussen is niet nodig maar goed snap best dat het tegen je zere been aan komt hoor.

Ben Bang dat butch dat al doet zoiezo kansloos om alleen tegen mij te beginnen reus en trickster adviseren ook en sniezel maar daar zegt niemand wat over want daar worden de kontjes van gekust en zo is het slappe hap dus

Jij bent ermee begonnen (de bron), en zo ontstaat er een 'kettingreactie'. Dankzij jou zagen ze dat het mogelijk was om na veel gespam gesponserd te worden.

Jij bent ermee begonnen, en zo ontstaat er een 'kettingreactie'.

Ook daar weer heel simpel antwoord als het je zo stoort moet je dat storen van iedereen en niet van 1 iemand. Dat slaat namelijk nergens op. Mensen hebben advies nodig zeker beginners en als ik ze kan helpen doe ik dat graag

Ook daar weer heel simpel antwoord als het je zo stoort moet je dat storen van iedereen en niet van 1 iemand. Dat slaat namelijk nergens op. Mensen hebben advies nodig zeker beginners en als ik ze kan helpen doe ik dat graag

Ik stoor me ook aan de andere, maar jij spant de kroon met bijna al je posts (niet alleen het gespam / reclame deel).

weet je wat het is, zij (iedereen die dat doet) laten zich niet zo uit de kast jagen.
Jij bent echter makkelijk uit de kast de jagen :D ga toch niet zo in discussie.. want dat is je slechtste punt

weet je wat het is, zij (iedereen die dat doet) laten zich niet zo uit de kast jagen.
Jij bent echter makkelijk uit de kast de jagen :D ga toch niet zo in discussie.. want dat is je slechtste punt

Ja probleem is dat zit in mij haha. Ik kan nou eenmaal heel slecht tegen hypocriete mensen

Terug
Naar boven