XXL Nutrition

Verzoek ivm reportage voor Nieuwe Revu (mbt anabolen/ steroïden)

Bezoekers in dit topic

Ik heb daarvoor gekozen punt enige probleem is dat ik in tegenstelling tot 99% van de bb wereld er eerlijk over ben geweest

Ondanks het nog steeds een stevig taboe blijft, siert het wel er voor uit te komen.
 
Ja probleem is dat zit in mij haha. Ik kan nou eenmaal heel slecht tegen hypocriete mensen
Zegt de man die zichzelf beter voordat dan hij is... talent.
Zegt de man die supps 'verkoopt' met zijn praatjes om er zelf beter van te worden.

Weet je überhaupt wel wat het woord betekend?
 
Ben Bang dat butch dat al doet zoiezo kansloos om alleen tegen mij te beginnen reus en trickster adviseren ook en sniezel maar daar zegt niemand wat over want daar worden de kontjes van gekust en zo is het slappe hap dus.
Allemaal natty
 
Ook daar weer heel simpel antwoord als het je zo stoort moet je dat storen van iedereen en niet van 1 iemand. Dat slaat namelijk nergens op. Mensen hebben advies nodig zeker beginners en als ik ze kan helpen doe ik dat graag

Je bent zelf een beginner man, hoe moet jij nu weten hoe een supplement werkt? Voordat je goed en wel begonnen was had je al een spuit in je reet.
 
Je bent zelf een beginner man, hoe moet jij nu weten hoe een supplement werkt? Voordat je goed en wel begonnen was had je al een spuit in je reet.
Hij heeft jaren lang natty getraint hoor maar dat rekent hij er niet bij :roflol:
 
je zal maar 24 zijn en nog geeneens één coherente zin kunnen vormen, en dan nog denken dat je verstand kan hebben van supplementen. :roflol:
 
Je bent zelf een beginner man, hoe moet jij nu weten hoe een supplement werkt? Voordat je goed en wel begonnen was had je al een spuit in je reet.

Zelfs ik weet dat je van b&f creatine in een paar maanden ziekelijk buff bent

En ik lift nog maar 1.5 jaar!
 
Allemaal natty


je kunt zeggen wat je wilt , maar hier heeft Jesse wel een punt , er word door hun ook

schaamteloos veel gespamd en niemand die er wat van zegt , van hun fysiek blijft er

na een jaar echt off zijn , ook weinig over
 
je zal maar 24 zijn en nog geeneens één coherente zin kunnen vormen, en dan nog denken dat je verstand kan hebben van supplementen. :roflol:
Ja echt he. Ik denk dat ik gewoon moe van mezelf zou worden.
 
je kunt zeggen wat je wilt , maar hier heeft Jesse wel een punt , er word door hun ook

schaamteloos veel gespamd en niemand die er wat van zegt , van hun fysiek blijft er

na een jaar echt off zijn , ook weinig over

;)
 
je kunt zeggen wat je wilt , maar hier heeft Jesse wel een punt , er word door hun ook

schaamteloos veel gespamd en niemand die er wat van zegt , van hun fysiek blijft er

na een jaar echt off zijn , ook weinig over

Weet je wat het is, zij gebruiken de producten daadwerkelijk waar ze hun mening over geven. Bij Jesse kan je aan de reactie al zien dat hij minstens de helft van de producten nog nooit heeft gebruikt. Op elke pagina reacties als ''Nog steeds de lekkerste shake'' hebben totaal geen toegevoegde waarde. Voor de rest prima fysiek van Kelvin, net als die anderen mannen. Lekker hun dromen laten nastreven.
 
hé ixixelnoetrition, waarom sponsoren jullie mij niet? :dunno:
Ik zal mijn hele sportschool aanraden om producten bij jullie te kopen! pinky swear xoxo
 
Weet je wat het is, zij gebruiken de producten daadwerkelijk waar ze hun mening over geven. Bij Jesse kan je aan de reactie al zien dat hij minstens de helft van de producten nog nooit heeft gebruikt. Op elke pagina reacties als ''Nog steeds de lekkerste shake'' hebben totaal geen toegevoegde waarde. Voor de rest prima fysiek van Kelvin, net als die anderen mannen. Lekker hun dromen laten nastreven.

Net alsof zij merken wat het doet :roflol:
 
Ben Bang dat butch dat al doet zoiezo kansloos om alleen tegen mij te beginnen reus en trickster adviseren ook en sniezel maar daar zegt niemand wat over want daar worden de kontjes van gekust en zo is het slappe hap dus

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 15:31 ----------



Ik adviseer gewoon mensen ik hoef niemand zijn kont te kussen ik heb alles wat ik wil nu nog wedstrijden winnen en mijn doelen zijn werkelijkheid. Dus konte kussen is niet nodig maar goed snap best dat het tegen je zere been aan komt hoor.

Sniezel heeft een aas log
Trickster zit ook aan de tren, is niet veel kennis voor nodig om dat te vinden.

Maar t is ook de manier van overkomen denk ik, jouw manier is gewoon... Irritanter, niks persoonlijks hoor.

Sniezel heb ik eigenlijk nooit over supplementen zien spreken, trickster ook niet maar jij zit continue in het b&f topic te plaatsen hoe goed dingen zijn. Net als stefanovic overigens.

Althans dat zijn enkel mijn waarnemingen, ik kan verder ook wel lachen om je Posts en heb verder niks tegen je hoor :p

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 21:46 ----------

hé ixixelnoetrition, waarom sponsoren jullie mij niet? :dunno:
Ik zal mijn hele sportschool aanraden om producten bij jullie te kopen! pinky swear xoxo

Xxl sponsort geen retards

:trollface:
 
Sniezel heeft een aas log
Trickster zit ook aan de tren, is niet veel kennis voor nodig om dat te vinden.

Maar t is ook de manier van overkomen denk ik, jouw manier is gewoon... Irritanter, niks persoonlijks hoor.

Sniezel heb ik eigenlijk nooit over supplementen zien spreken, trickster ook niet maar jij zit continue in het b&f topic te plaatsen hoe goed dingen zijn. Net als stefanovic overigens.

Althans dat zijn enkel mijn waarnemingen, ik kan verder ook wel lachen om je Posts en heb verder niks tegen je hoor :p

Dan zou je de review topics eens moeten doornemen en zien wie daar reageren etc. Dan zul je mijn punt wel snappen waarom ik zij dat ik het nog rustig aan doe omdat het inderdaad vervelend werd. Dus ik adviseer nu ook meer in de AAS sectie en probeer wat algemener erbij te zijn maar dat word niet gewaardeerd dus ja waarom niet alleen reviews doen dan ?
 
Dan zou je de review topics eens moeten doornemen en zien wie daar reageren etc. Dan zul je mijn punt wel snappen waarom ik zij dat ik het nog rustig aan doe omdat het inderdaad vervelend werd. Dus ik adviseer nu ook meer in de AAS sectie en probeer wat algemener erbij te zijn maar dat word niet gewaardeerd dus ja waarom niet alleen reviews doen dan ?

Ik lees geen reviews omdat ik niet in supplementen geloof laat staan in de claims gemaakt door winkels.

Als je alles maar moet geloven zou je op een paar schepjes een monster worden.

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 21:55 ----------

Dat ben je zeker te weten gekomen toen jij het ging vragen he :trollface:

:roflol:
 
Blabla bla bla bla bla bla DO YOU EVEN LIFT PHAGGOTS???
 
Back
Naar boven