AndroidHealthClinic

Verzoek ivm reportage voor Nieuwe Revu (mbt anabolen/ steroïden)

Wat verwacht je aan te treffen? Alsof amateur of 'hobby' bodybuilders die kuren een heel bizar of bijzonder leven lijden. Van tegelzetter tot WO-student, van huisvader tot ambtenaar zijn ze te vinden. Hoogstwaarschijnlijk een doodnormaal leven alleen in plaats van 's avonds voor de buis te ploffen en breindood DWDD te kijken met toewijding en grote regelmaat in de gym. Een voedingsschema en eens in de zoveel tijd een spuit zetten. Waarom? Ideaalbeeld, onzekerheid, 'filosofie', et cetera. Ook daar valt geen vinger op te leggen. Dit ga je sowieso niet schrijven. Je wilt namelijk een artikel schrijven dat mensen lezen. Het moet dus spannend zijn. Of publiceert de Nieuwe Revu wetenschappelijke publicaties vandaag de dag? Laat interessante en objectieve analyses/onderzoeken over AAS aan endocrinologen en eventueel psychologen en ethici over.

Klinkt interessant. Zou ook wel fijn zijn als je een eerlijk iemand treft zodat het niet 1 wazig verhaal word over monster doseringen

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt interessant. Zou ook wel fijn zijn als je een eerlijk iemand treft zodat het niet 1 wazig verhaal word over monster doseringen

Precies. Let ik ook op.

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 19:26 ----------

Wat verwacht je aan te treffen? Alsof amateur of 'hobby' bodybuilders die kuren een heel bizar of bijzonder leven lijden. Van tegelzetter tot WO-student, van huisvader tot ambtenaar zijn ze te vinden. Hoogstwaarschijnlijk een doodnormaal leven alleen in plaats van 's avonds voor de buis te ploffen en breindood DWDD te kijken met toewijding en grote regelmaat in de gym. Een voedingsschema en eens in de zoveel tijd een spuit zetten. Waarom? Ideaalbeeld, onzekerheid, 'filosofie', et cetera. Ook daar valt geen vinger op te leggen. Dit ga je sowieso niet schrijven. Je wilt namelijk een artikel schrijven dat mensen lezen. Het moet dus spannend zijn. Of publiceert de Nieuwe Revu wetenschappelijke publicaties vandaag de dag? Laat interessante en objectieve analyses/onderzoeken over AAS aan endocrinologen en eventueel psychologen en ethici over.

Ik wil het juist wél ook hebben over motivatie, zelfbeeld, etc. Dat kan ook op een contemplatieve, persoonlijke manier. Hoeft echt niet meteen een droge wetenschappelijke publicatie te worden. Verder probeer ik in te gaan op algemene vooroordelen, media-focus op de excessen (zoals die Vlaamse docu) etc.

Misschien kan je het artikel over anabolen uit de Nieuwe Revu van 2010 (nr. 46) eens hier neer (laten) zetten?
Was waarschijnlijk niet jouw artikel, maar dan heeft men hier in ieder geval duidelijkheid welke kant het op kan gaan voor waar het de NR betreft.

Weetje laat gewoon het bb en anabolen met rust zoek een ander interessant onderwerp waar mensen niet bang zijn omhun sport in een slecht dachlicht te brengen. Bbers hebben maar een doel en vallen niemmend lastig. Wil je info, doe t dan over natural bbers.. Is precies zelfde sport. T is beter om over de sport te hebnen dan over wat voor middelen iemand gebruikt.

Weetje laat gewoon het bb en anabolen met rust zoek een ander interessant onderwerp waar mensen niet bang zijn omhun sport in een slecht dachlicht te brengen. Bbers hebben maar een doel en vallen niemmend lastig. Wil je info, doe t dan over natural bbers.. Is precies zelfde sport. T is beter om over de sport te hebnen dan over wat voor middelen iemand gebruikt.

Imo kan een relativerend artikel over aas geen kwaad.. Als t maar niet t niveau is van die belgen troep laatst

Ze zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, vooral in de hoofden van de lezers en kijkers thuis, dus moet je beide werelden aanspreken. ANders kijken ze naar de natural bb'ers en zeggen ze:" ah ze spuiten allemaal en ze hebben kleine derde beentjes". En dan zetten ze gauw een film op van hun favoriete held, Arnold Schwarzeneggen, want dat is toch zo'n baas; En rocky ook.

In Nederland is het geen illegale substantie
Tuurlijk wel. Alleen is er niet zoals in België een proactief beleid waarbij gebruikers opgezocht en gestraft worden. Maar je moet het nog steeds met voorschrift kopen. En als jij niet anoniem uitgebreid in de media gaat vertellen over je AAS gebruik kan je binnenkort wel een bezoekje verwachten om te kijken of je geen handel doet...

Maar goed ben benieuwd over het artikel, het zou werkelijk de eerste keer zijn dat het geen sensatie-artikel is dat niets te maken heeft met de werkelijkheid.

Tuurlijk wel. Alleen is er niet zoals in België een proactief beleid waarbij gebruikers opgezocht en gestraft worden. Maar je moet het nog steeds met voorschrift kopen. En als jij niet anoniem uitgebreid in de media gaat vertellen over je AAS gebruik kan je binnenkort wel een bezoekje verwachten om te kijken of je geen handel doet...

Maar goed ben benieuwd over het artikel, het zou werkelijk de eerste keer zijn dat het geen sensatie-artikel is dat niets te maken heeft met de werkelijkheid.

Mijn aas hebben ze gewoon laten liggen tijdens een huiszoeking.

Politie heeft zelfs bevestigd dat het bezit voor eigen gebruik volkomen legaal is net als het aanschaffen er van.

Enkel het verkopen van medicijnen aan mensen zonder recept is verboden..

Overigens moet je wel achterlijk veel hebben liggen wil het aan te merken zijn als handel.

Politie heeft zelfs bevestigd dat het bezit voor eigen gebruik volkomen legaal is net als het aanschaffen er van.

Overigens moet je wel achterlijk veel hebben liggen wil het aan te merken zijn als handel.

Niet in belgië

Bezit voor eigen gebruik wordt in Nederland idd niet vervolgt. Ze kunnen wel de AAS in beslag nemen.

Ik weet niet wat jij onder achterlijk veel verstaat maar wat jij had zal daar zeker niet onder vallen, als politie echter een grote doos vindt zullen ze het wel meenemen. Misschien kuren ze er zelf dan wel mee.

Is er al iemand gevonden eigenlijk?

Bezit voor eigen gebruik wordt in Nederland idd niet vervolgt. Ze kunnen wel de AAS in beslag nemen.

Ik weet niet wat jij onder achterlijk veel verstaat maar wat jij had zal daar zeker niet onder vallen, als politie echter een grote doos vindt zullen ze het wel meenemen. Misschien kuren ze er zelf dan wel mee.

Hier ga ik dus altijd van uit wanneer ze spullen in beslag nemen :roflol:

Hier steken ze het illegale vuurwerk ook gewoon af achter de brandweer kazerne.

Vriend woont bij een agent in de straat, die kinderen van hem hebben ook altijd illegaal vuurwerk.

---------- Post toegevoegd 22 August 2013 om 19:58 ----------

Medicijnen mogen ze volgens mij niet in beslag nemen.

Bezit van aas in Nederland is gewoon legaal, ben zelf naar de politie gegaan om dit na te vragen. Enkel verkopen aan mensen zonder recept is verboden.

De minibike van een maat van een maat van mij was in beslag genomen door politie, was zo'n professioneel race ding. Ketting stond mooi strak, maar toen ze hem weer mochten ophalen stond de ketting helemaal slap en was de tank leeg.. Hebben ze er gewoon mee gereden.

Alles kost geld in deze wereld Henkie, lekker makkelijk he gratis te werk gaan.. Tijd = geld, denk je nou echt dat iemand voor niets met je wilt optrekken?

Geen vergoeding, zelf wel lekker geld aan verdienen.... Slim hoor :roflol:

Wat ik niet begrijp is waarom er voor dit soort zaken nooit een vergoeding is. Je kan toch moeilijk verwachten dat iemand zoiets doet als er niets tegenover staat.

Wat een bullshit. De journalist traint een uurtje met diegene mee, het enige wat de geïnterviewde anders doet dan normaal, is dat hij tijdens het trainen wat moet praten met de journalist. Zijn we zo egoïstisch geworden dat we daar al voor betaald moeten worden?

Bovendien suggereren jullie dat hij er (veel) geld mee verdient: dat valt reuze mee, als freelancer bij tijdschriften...

als je toch geen sensatie zoekt kan je beter gewoon het bb verhaal zonder aas laten zien

Reportage over AAS kan prima zonder sensatie. Neem bijvoorbeeld deze van Netwerk een paar jaar terug:

Prima repo toch? Niets op aan te merken, en informatief voor zowel krachtsporters en onwetenden.

Enige wat je Henk nu kan verwijten, is dat er geen duidelijke (nieuws)aanleiding voor het verhaal is. (cijfers over gestegen AAS gebruik bijvoorbeeld) M.a.w.: je kan het nu maken, maar ook over een paar jaar. Maar dat is bij tijdschriften en magazines ook minder een vereiste dan bij tv of krant

Hoop dat hij iemand gevonden heeft en ben benieuwd naar het verhaal. :)

Die repo is al geweest ;) Stond geloof ik in de Nieuwe Revu een aantal weken geleden..

Terug
Naar boven