Masterbeer
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 178
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Of wacht in die braadworsten met bier sport maakt dat niet uitGoede manier om te reageren man, meteen bs roepen. Zij maken winst met het maken van zijn interview, de geïnterviewde maakt zeker wel tijd vrij die hij anders had kunnen besteden. Zo niet levert hij nog steeds bruikbare content. Een financiële vergoeding ontvangen, of op zijn minst reclame mogen maken voor je zaak/organisatie is doodnormaal in de journalistiek. Maar het gebrek aan respect voor BB is zo groot dat ze maar even gratis moeten meewerken, vaak dan nog om BB in een slecht daglicht te brengen (het gaat ALTIJD over AAS en ALTIJD over hoe enorm schadelijk het is).Wat een bullshit. De journalist traint een uurtje met diegene mee, het enige wat de geïnterviewde anders doet dan normaal, is dat hij tijdens het trainen wat moet praten met de journalist. Zijn we zo egoïstisch geworden dat we daar al voor betaald moeten worden?
Egoistisch? Die journalist is een vuile egoist, ik zou me doodschamen als journalist als ik diegene die ik nodig heb om brood op de plank te krijgen elke maand geen eens een vergoeding aan zou bieden.
vind het wel een goed stuk, zelf met aas moet je hard blijven trainen/dieten, het is niet zo dat je kuurt en dat je spiermassa gegaind hebt, je moet ze erna nog kunnen behouden.![]()
klopt, natties hebben vaak meer baat bij een FB of push/pull dus je traint meerdere keren per week benen ofwel zwaarderIk ben juist blij met zulke uitspraken met of zonder doping je zal er gvd hard aan moeten trekken wil je vooruitgang boeken. Alleen jammer dat mensen denken dat het met AAS makkelijker gaat zulke nodig ik graag uit om een training met mij mee te doen en te ervaren dat wat je gebruikt je ook zult moeten verbruiken. Met AAS zit je op een hoger level dus je training en Voedig en rust zouden ook op een hoger level moeten zitten. Alleen jammer dat de naturels altijd lopen te zeiken dat ze het zwaarder zouden hebben.

Jesse kuurt year-round en gaat helemaal niet offVind het wel een goed stuk, zelf met AAS moet je hard blijven trainen/dieten, het is niet zo dat je kuurt en dat je spiermassa gegaind hebt, je moet ze erna nog kunnen behouden.![]()

Wat een bullshit. De journalist traint een uurtje met diegene mee, het enige wat de geïnterviewde anders doet dan normaal, is dat hij tijdens het trainen wat moet praten met de journalist. Zijn we zo egoïstisch geworden dat we daar al voor betaald moeten worden?
Bovendien suggereren jullie dat hij er (veel) geld mee verdient: dat valt reuze mee, als freelancer bij tijdschriften...
Reportage over AAS kan prima zonder sensatie. Neem bijvoorbeeld deze van Netwerk een paar jaar terug:
Prima repo toch? Niets op aan te merken, en informatief voor zowel krachtsporters en onwetenden.
Enige wat je Henk nu kan verwijten, is dat er geen duidelijke (nieuws)aanleiding voor het verhaal is. (cijfers over gestegen AAS gebruik bijvoorbeeld) M.a.w.: je kan het nu maken, maar ook over een paar jaar. Maar dat is bij tijdschriften en magazines ook minder een vereiste dan bij tv of krant
Hoop dat hij iemand gevonden heeft en ben benieuwd naar het verhaal.![]()

Dat heet verantwoord kuren, kuch kuch, en helemaal als beginner die er geen kaas van heeft gegeten. Maar aan de andere kant, zou hij stoppen dan houdt hij bar weinig over. 'Zelfs' met het zogenaamd 'hard trainen'. Beter blijft hij dus 'on'.![]()
**** it geen commentaar is niet de moeite sta ik boven