MuscleMeat

verzoekje sample aanvragen TNHC

TNHC

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Beste dutchbb.com members.

Wij van TNHC hebben besloten speciaal voor dutchbb.com een actie te doen een paar maanden terug met RPM, toen met CEE en nu met backdraft. Deze acties zijn bedoeld om jullie bekend te maken met producten voor ze te moeten aanschaffen. Aangezien er een hoop producten zijn waar ook wij niet van overtuigd zijn kiezen we voor producten waar we achter staan. Samplen met producten waarvan we zeker weten dat ze niet werken zou dan voor ons ook gewoon stom zijn. Uiteraard hopen wij uiteindelijk hier klanditie uit te halen doordat mensen tevreden zijn.

De aanvragen zijn gratis, wij nemen de verzend en product kosten op ons en kiezen er voor onze banners er aan te wijden. Het is van onze kant een investering, aangezien we samples verstrekken van producten die we anders alleen in potjes verkopen.

Wij dachten dat het leuk en intressant was een keer iets te kunnen proberen. we hebben dan ook hoop positive feedback gehad van mensen die de actie kunnen waarderen.

Helaas zijn er ook altijd mensen die het nodig vinden misbruik te maken van de actie. Ik praat niet over een paar gevallen, want dan had ik niet nu de tijd en moeite genomen dit topic te maken.

Waar ik dus serieus een beetje van "baal" is dat een hoop mensen het nodig vinden op 1 adres meerdere samples aan te vragen. Dan praat ik niet over 1 voor jezelf, 1 voor je broertje of trainingsmaatje maar echt aantallen wat "nergens meer over gaat". We zijn echt niet de moeilijkste maar aanvragen met 15 emaildressen en namen, waarvan er 14 niet bestaan en allemaal binnen 5 minuten en via dezelfde ip is gewoon niet de bedoeling.

Ik verzoek dan ook aan iedereen om s.v.p "normaal" met een gratis actie om te gaan. Doordat mensen het nodig vinden misbruik te maken van dit soort acties, word het voor ons een stuk minder interessant om in het vervolg weer een mogelijke actie op te zetten en dit is iets wat voor beide partijen niet gunstig is.

Je kan het beetje vergelijken met een gratis stukje kaas wat je kan proberen in de supermarkt, het is dan ook niet de bedoeling om de hele schaal mee te nemen.

Ik hoop op jullie begrip.

p.s voor de mensen die niet volledig de gegevens invullen verstrekken wij geen samples. Zonder complete postcodes,adres of naam gegevens kunnen wij niet verzenden.

Met vriendelijke groet,

Zwier Noordman TNHC

Da's idd erg triest, neemt niet weg dat ik het een goede actie van jullie vind, ga zo door! :thumbs:

Ik heb net voor het eerst een gratis sample aangevraagd van Backdraft ...
Dit geld dus niet voor mij :D

Maar idd, trieste zaak

Misschien een mogelijkheid inbouwen om een uniek adres slechts éénmaal op te sturen anders zwier, moet wel te scripten zijn door jullie programmeur? Misbruik is jammer maar zodra het kan zul je altijd types hebben die het proberen.

Misschien een mogelijkheid inbouwen om een uniek adres slechts éénmaal op te sturen anders zwier, moet wel te scripten zijn door jullie programmeur? Misbruik is jammer maar zodra het kan zul je altijd types hebben die het proberen.
Tja kunnen ze altijd nog proxies gebruiken, een ip adres beveiliging is simpel te omzeilen.

wederom een goede actie, en idd jammer van diegene die "voor de hele straat" gaan bestellen. werk dan een uurtje langer en koop een potje.

goed actie, even bestellen

• Topic Starter Topic Starter
Ik bedoel dan ook geen ip maar woonadres.

T, dat is inderdaad een goed idee en zullen we inderdaad, indien mogelijk in de toekomst inbouwen.

Ik heb dit echter express niet gedaan, omdat ik vanuit het "positieve" dacht en het mogelijk maakte er 1 tje extra aan te vragen voor je trainingsmaatje of broertje.

Was toch al een gegeven feit dat DBB een hoge concentratie schooiers heeft of niet dan? Of het nou M&M's zijn of een vrouwelijk lid.

Maar toch, de samples hebben geen representatieve waarde voor iets. De beste company is de Islamitische slager die lamsvlees en struisvogelbiefstuk op de plank heeft liggen.

ben ik erg kneuzig als ik geen idee heb wat backdraft is :D

ik ga eerst maar eens kijken wat het zou moeten doen voordat ik een sample aanvraag, aan afslankers heb ik als ecto niet veel :P

edit: energizer/fatburner, helaas daar heb ik weinig aan.. maar in iedergeval goede actie :thumbup:

Laatst bewerkt:
is idd een fatburner ofzo

Jammer dat mensen misbruik hiervan maken. Kun je niet een postcode filter toevoegen zodat je handmatig toestemming moet geven om 2 aanvragen in dezelfde straat toe te staan of is dit teveel werk, (Ik verwacht het niet aangezien jullie de adressen handmatig op de enveloppen zetten).

Al met al een hele mooi actie en erg jammer als het door de gierigheid van sommige mensen verknald wordt. Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet van plan was/ben om RPM ooit te gaan kopen tenzij de resultaten wel heel erg goed zijn, maar daarvoor zijn de samples tenslotte.

Idd beetje jammer!
Zelf hoef ik geen samples. Merk ik toch niks van (een losse sample). Wel handig om de smaak te testen, maar de werking van producten word moeilijk.

Bedankt voor wederom een mooie actie en gelijk heb je, dat lijkt mij een kwestie van zelfrespect en eigenwaarde dat je je niet als een zwerver gaat gedragen die de hele dag AH koffie drinkt want dat is gratis.

Idd zonde dat sommige mensen het weer voor de rest verpesten :no:

Ik apprecieer deze actie enorm, jammer dat er altijd mensen misbruik moeten maken en er zo soms voor kunnen zorgen dat deze acties aan een einde komen.

Terug
Naar boven