silver sky
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Beste mede DBB'ers
Ik ben juni gestart met KT 1 a 2x in week. Vanaf augustus 3 a 4x in de week KT+ 15 a 20 min cardi. Voor het fitnessen woog ik 93kg en atm 99. Ik ben wel iets dikker geworden in het gizicht maar ik heb het gevoel dat mijn buik,bi&triceps en mijn borstkast strakker zijn geworden. Dit heeft te maken dat ik veel vocht in mijn spieren heb aldus de sportschool.
Ik heb in de 2e week van september mijn vet% laten meten die zat op 20%. Nou wil ik bij de volgende meting 2e a 3 week oktober iig de 19% hebben gehaald. Mijn vet zit vooral aan de zijkant van de buik ik weet of nuttige info is maar toch. Ik zit verder de hele dag op het kantoor en mijn lichamelijke inspanningen komen van de KT en de 15a'20 min. cardi na de KT. Ik dacht bijmezelf dat ik niet te veel eet overdag omdat ik een kantoorbaan heb. Mijn doel is om uiteraard in vet% te minderen het liefst wat kilootjes eraf niet veel en dan droger komen te staan.
Hier komt mijn voedingsschema op en aanmerkingen zijn van harte welkom.
6.30uur
Kom brinta+2.5 scoops met whey.
2sneedjes met bruin brood.
Vitamine B pilletje
12.30uur
6á8 sneën bruinbrood+vleeswaren(soms fillet americain,ham of kalkoenfillet
17.30uur
2sneedjes brood+vleeswaren
Wheyshake(2scoops)
18.30uur
Eten wat de pot schaft(van chinees/indisch eten tot hollandse pot)
Ik eet geen friet of andere makkelijk maaltijden die veel vet bevatten.
19.15uur
KT(Full body+cardi(cross-trainer+evt. hardlopen)Bij cross-trainen stride length van 510 en weerstandniveau begin (10) na 15min (12).
Tussen de KT en cardio doe buikoefeningen.
20.45uur
Whey shake+water(2scoops)
Soms magere yoghurt
Ik eet s'avond na de training niet meer omdat ik geen honger heb en dat de naverbranding lekker door kan gaan.
22.30/22.45
Lekker gaan pitten
Ik probeer s'morgens redelijk wat koolhydraten te pakken d.m.v brinta etc voor goede energie, en geleidelijk aan s'avonds wat meer eiwit i.p.v. kH.
Ik drink op het werk s'morgens 2 a 3 bakken koffie(met zoetstof). En verder de hele dag door drink ik water.
Heb wel eens kwark genomen sávonds maar sinds het sporten drink ik meer melk dan voorheen heb daar een beetje een onderkin van gekregen
.
Nogmaals suggesties op mijn eetpatroon en voedingsschema zijn altijd welkom.
Alvast bedankt
Ik ben juni gestart met KT 1 a 2x in week. Vanaf augustus 3 a 4x in de week KT+ 15 a 20 min cardi. Voor het fitnessen woog ik 93kg en atm 99. Ik ben wel iets dikker geworden in het gizicht maar ik heb het gevoel dat mijn buik,bi&triceps en mijn borstkast strakker zijn geworden. Dit heeft te maken dat ik veel vocht in mijn spieren heb aldus de sportschool.
Ik heb in de 2e week van september mijn vet% laten meten die zat op 20%. Nou wil ik bij de volgende meting 2e a 3 week oktober iig de 19% hebben gehaald. Mijn vet zit vooral aan de zijkant van de buik ik weet of nuttige info is maar toch. Ik zit verder de hele dag op het kantoor en mijn lichamelijke inspanningen komen van de KT en de 15a'20 min. cardi na de KT. Ik dacht bijmezelf dat ik niet te veel eet overdag omdat ik een kantoorbaan heb. Mijn doel is om uiteraard in vet% te minderen het liefst wat kilootjes eraf niet veel en dan droger komen te staan.
Hier komt mijn voedingsschema op en aanmerkingen zijn van harte welkom.
6.30uur
Kom brinta+2.5 scoops met whey.
2sneedjes met bruin brood.
Vitamine B pilletje
12.30uur
6á8 sneën bruinbrood+vleeswaren(soms fillet americain,ham of kalkoenfillet
17.30uur
2sneedjes brood+vleeswaren
Wheyshake(2scoops)
18.30uur
Eten wat de pot schaft(van chinees/indisch eten tot hollandse pot)
Ik eet geen friet of andere makkelijk maaltijden die veel vet bevatten.
19.15uur
KT(Full body+cardi(cross-trainer+evt. hardlopen)Bij cross-trainen stride length van 510 en weerstandniveau begin (10) na 15min (12).
Tussen de KT en cardio doe buikoefeningen.
20.45uur
Whey shake+water(2scoops)
Soms magere yoghurt
Ik eet s'avond na de training niet meer omdat ik geen honger heb en dat de naverbranding lekker door kan gaan.
22.30/22.45
Lekker gaan pitten
Ik probeer s'morgens redelijk wat koolhydraten te pakken d.m.v brinta etc voor goede energie, en geleidelijk aan s'avonds wat meer eiwit i.p.v. kH.
Ik drink op het werk s'morgens 2 a 3 bakken koffie(met zoetstof). En verder de hele dag door drink ik water.
Heb wel eens kwark genomen sávonds maar sinds het sporten drink ik meer melk dan voorheen heb daar een beetje een onderkin van gekregen
. Nogmaals suggesties op mijn eetpatroon en voedingsschema zijn altijd welkom.
Alvast bedankt
Laatst bewerkt:

. Dwarven warriorwat raad jij mij aan, of wat zou jij verbeteren aan mij schema/eetpatroon? Dus ik kan gerust een half uur voor de KT mijn normale avond maaltijd nemen?