silver sky
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Wordt nice bro, 99kg bij 15%, met mijn lengte. Straks 95kg @ 12%
![]()
Ik heb hier en daar nog wel vetjes zitten vooral lovehandles en borstkast en onderrug. Maar heb ook veel spier opgebouwd vandaar ook het gewicht denk ik. Ik ga er vanaf nu ook vanuit dat met percentages ook langzamer zal gaan enzo. Maar inderdaad kwa lengte enzo ziiten ongeveer op hetzelfde
. Wat is jouw streefgewicht? Ik wil zelf namelijk niet al te zwaar wegen, in de zin van ongeveer 95 kg omdat ik ook andere sporten doe waarbij lichtgewicht gewenst is. Maar in de 1m 80 zijn is wel nice niet te groot maar ook zeker niet te klein
. cheers

. Straks 95kg @ 12%
Zover ik weet moet je ook voldoende KH eten anders zal je je spieren alsnog afbreken ook al neem je eiwitten in. Je vergeet dat er ook spierglucose nodig is. Wat ik altijd neem is een bakje appelmoes vermengd met een beetje kaneel en eiwitten. Dit doe ik gelijk wanneer ik thuis ben. Dit is voor de snelle opname. Hoe sneller je dit doet hoe beter je spieren dit opnemen. Na Dit tussendoortje gewoon wat volkorenbrood met kip of ander eiwitrijk beleg volstaat zodat je lichaam constant wat tot zich kan nemen.