XXL Nutrition

Vet% omlaag

• Topic Starter Topic Starter
Wordt nice bro, 99kg bij 15%, met mijn lengte :D. Straks 95kg @ 12% :)

Ik heb hier en daar nog wel vetjes zitten vooral lovehandles en borstkast en onderrug. Maar heb ook veel spier opgebouwd vandaar ook het gewicht denk ik. Ik ga er vanaf nu ook vanuit dat met percentages ook langzamer zal gaan enzo. Maar inderdaad kwa lengte enzo ziiten ongeveer op hetzelfde :p. Wat is jouw streefgewicht? Ik wil zelf namelijk niet al te zwaar wegen, in de zin van ongeveer 95 kg omdat ik ook andere sporten doe waarbij lichtgewicht gewenst is.

Maar in de 1m 80 zijn is wel nice niet te groot maar ook zeker niet te klein :P.

cheers

Ik heb hier en daar nog wel vetjes zitten vooral lovehandles en borstkast en onderrug. Maar heb ook veel spier opgebouwd vandaar ook het gewicht denk ik. Ik ga er vanaf nu ook vanuit dat met percentages ook langzamer zal gaan enzo. Maar inderdaad kwa lengte enzo ziiten ongeveer op hetzelfde :p. Wat is jouw streefgewicht? Ik wil zelf namelijk niet al te zwaar wegen, in de zin van ongeveer 95 kg omdat ik ook andere sporten doe waarbij lichtgewicht gewenst is.

Maar in de 1m 80 zijn is wel nice niet te groot maar ook zeker niet te klein :P.

cheers

Streefgewicht is 90kg op 8%. Maar als dat behaalt is zal er zich wel weer een ander doel voordoen :). Ik wil het ook niet extreem groot. Goeie massa en mooi droog.

Zo even een kleine bump.

Ben sinds maandag aan de lipodrine(ephedra+aspirine+ginger root:P) en heb me gisteren laten wegen op de sportschool en ben 5 kg kwijt. Laatste weging vorige week dinsdag. Nou weet ik niet of dit slecht of goed is.
Zondag wordt er weer een vetpercentage meting gedaan, ik hoop 14%.
Ga er niet vanuit maar het zou mooi zijn. Ik oog wel beter in de spiegel, tegenover vorige weken.

Keep you guys posted.

Vandaag vetpercentage meting gehad en ben van 15,5% naar 14,7% gegaan. Ben er zelf best tevreden mee.

Vooruitzicht: er komen feestdagen aan dus hier bereid ik me al op voor, het bf% zal wel iets omhoog gaan desondanks ga ik wel me uiterste best doen, veel cardio en hard trainen:thumb:.

Alvast aan iedereen fijne feestdagen gewenst.

na de training weinig kh maar wel eiwitrijk eten.

Waarmee wil jij je eiwitten naar je spieren krijgen??? Zover ik weet moet je ook voldoende KH eten anders zal je je spieren alsnog afbreken ook al neem je eiwitten in. Je vergeet dat er ook spierglucose nodig is. Wat ik altijd neem is een bakje appelmoes vermengd met een beetje kaneel en eiwitten. Dit doe ik gelijk wanneer ik thuis ben. Dit is voor de snelle opname. Hoe sneller je dit doet hoe beter je spieren dit opnemen. Na Dit tussendoortje gewoon wat volkorenbrood met kip of ander eiwitrijk beleg volstaat zodat je lichaam constant wat tot zich kan nemen.

buik 1x per week is zat. Voor jou misschien. Het zijn ook spieren dus minimaal 2x in de week trainen om hypertrofie te krijgen

Laatst bewerkt:
na de training weinig kh maar wel eiwitrijk eten.

Waarmee wil jij je eiwitten naar je spieren krijgen??? Zover ik weet moet je ook voldoende KH eten anders zal je je spieren alsnog afbreken ook al neem je eiwitten in. Je vergeet dat er ook spierglucose nodig is. Wat ik altijd neem is een bakje appelmoes vermengd met een beetje kaneel en eiwitten. Dit doe ik gelijk wanneer ik thuis ben. Dit is voor de snelle opname. Hoe sneller je dit doet hoe beter je spieren dit opnemen. Na Dit tussendoortje gewoon wat volkorenbrood met kip of ander eiwitrijk beleg volstaat zodat je lichaam constant wat tot zich kan nemen.

buik 1x per week is zat. Voor jou misschien. Het zijn ook spieren dus minimaal 2x in de week trainen om hypertrofie te krijgen
Je quote iets wat al paar maanden oud is :p

Ik eet anders dan 99% van dit forum mij aan raad, het werkt iig voor mij.

Lekker Stef jonguh! Gaat de goeie kant op dude!

Van de week neem ik de zweep wel weer een keer mee als je op de loopband bezig bent! Zijn de striemen van vorige week al geheeld???

Lekker Stef jonguh! Gaat de goeie kant op dude!

Van de week neem ik de zweep wel weer een keer mee als je op de loopband bezig bent! Zijn de striemen van vorige week al geheeld???

Striemen?:D

Ik heb wel een paar kleine striemen vanaf me bicep tot verbinding borst.:mad:

Gaat ook wel goed, ik vind het vaak misleidend met vet%. Kijk Jan zal het het 100%correct hebben, alleen ik sta nou op 14,7% terwijl andere er veel beter bijstaan met 14,7%, bij mij zit hier en daar nog vet. Ik zie vooruitgang en das het belangrijkste. Vanavond borst-triceps(normaal ook schouders, alleen heb die gsiteren al gepakt).

Nou de groeten

Terug
Naar boven