Fitness Seller

vet op borst wegtrainen.?

rrick

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
82kg
ben na een poos tobben met wel en niet trainen weer serieus begonnen met trainen.
in die tijd wel wat vetter geworden, het meeste is er al weer aan het afgaan maar op mijn borst blijft vet zitten wat er moeilijk af gaat
zijn er nog speciale oefeningen/schema of tips voor?

zo zag ik er uit toen ik nog serieus bezig was:
[Link niet meer beschikbaar]

maar helaas wat vet bijgekomen..

gr

Plaatselijk vet verbranden kan niet.

Nee.. Gaan cutten verlies je overal vet, dus ook op je borst..

• Topic Starter Topic Starter
ik ben wel bezig met cutten alleen borst is een hardnekkig plekje blijkbaar

Dat trekt wel weg naargelang je bodyfat naar beneden gaat.

Kan wel maar is zo weinig dat het gezien wordt als 'niet kunnen'.

@TS : Train vet weg over je gehele lichaam.

En hoe doe je dat dan? Je kan toch moeilijk bijvoorbeeld meer bewegen of minder eten dat je alleen op je borst, armen, benen of weet ik veel waar beetje vet verliest.

*serieuze vraag:D*

oke ff goed doorblijven cutten dus:D

En hoe doe je dat dan? Je kan toch moeilijk bijvoorbeeld meer bewegen of minder eten dat je alleen op je borst, armen, benen of weet ik veel waar beetje vet verliest.

*serieuze vraag:D*

Bv bij abs 500+ doen en zal 'iets' van effect hebben , wel zeer miniem.

ken je beter hardlopen etc:P

Oohw oke, wel leuk dan, dat andere leden dat juist dan afkraken, omdat het bijvoorbeeld geen nut heeft..

Ik kraak het ook af omdat het zo'n verspilling van energie is als je het mij vraagt , zeker omdat het 'resultaat' miniem is. Kan je veel beter gaan lopen.

oke in ieder geval thanks voor de info ik gaat slapen nu.
goodnight all

Oohw oke, wel leuk dan, dat andere leden dat juist dan afkraken, omdat het bijvoorbeeld geen nut heeft..
De meeste nieuwe hierzo gaan het dan toch proberen al zeg je erbij dat het miniem is dus dan kun je beter meteen het goede aanleren en zeggen dat het niet mogelijk is, als ze zich dan verdiepen leren ze alles zelf wel.

De meeste nieuwe hierzo gaan het dan toch proberen al zeg je erbij dat het miniem is dus dan kun je beter meteen het goede aanleren en zeggen dat het niet mogelijk is, als ze zich dan verdiepen leren ze alles zelf wel.

Dus eigenlijk wordt er onzin gezegd?? Het resultaat zal klein zijn, maar voor iemand anders kan een klein resultaat een zeer groot resultaat zijn. Dus met veel herhalingen, zal je iets van vet op die plaats verliezen.. Ookal is het geen groot percentage..

Uhm dan wil ik wel eens zien dat het mogelijk is hoor... Wat is je bron?

Je vetverbranding gebeurt niet overal gelijkmatig. Kan dus zijn dat het op je borst pas echt weg gaat wanneer je al op een laag bf zit. Dus blijven cutten als je het weg wil.

ik ga nou eerst net zolang cutten totdat het vet weg is en dan begin ik weer clean met opbouwen;)
het heeft alleen wel negatieve gevolgen voor je spieren om lang te cutten ofniet??

ik ga nou eerst net zolang cutten totdat het vet weg is en dan begin ik weer clean met opbouwen;)
het heeft alleen wel negatieve gevolgen voor je spieren om lang te cutten ofniet??

Ligt eraan of je het goed doet, zoniet dan verlies je kracht, maar aan de andere kant ben je dan wel je vet kwijt ;)

Terug
Naar boven