XXL Nutrition

vet percentage leid tot niet symmetrisch zijn, waar?

fanatiekeling

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
98kg
Vetpercentage
17%
Hallo, ik las vandaag dat een te hoog vet percentage soms mensen doet denken dat ze niet symmetrisch zijn, terwijl als ze afvallen het wel blijken te zijn. Wat ik bedoel dat met een hoog vetpercentage het lijkt of je spieren ongelijk zijn in groote doordat op je rechter bost of linker bicep meer vet zit. Is dat waar?

Laatst bewerkt:
leesde?

Verder lijkt het me zo dat je met een lager vetpercentage je spieren beter ziet zitten, dus mocht je niet symmetrisch zijn dit ook duidelijk zichtbaar wordt?

• Topic Starter Topic Starter
Las hehe, ik heb zelf best wat spek op mn borst waardoor links groter lijkt, maar als ik mn armen naar elkaar toe beweeg en ik span mn borstpieren en de echte vorm komt tevoorschijn het wel gelijk is. Dus het kan denk ik best dat veel mensen die denken dat ze ongelijke spieren hebben, in werkelijkheid hun vet gewoon ongelijk verdeelt is.

Het antwoord op je vraag zal ik niet weten, maar heb je er wel al rekening mee gehouden dat aan de linkerkant je hart zit? Daardoor oogt je linkerkant misschien net wat groter.

Het antwoord op je vraag zal ik niet weten, maar heb je er wel al rekening mee gehouden dat aan de linkerkant je hart zit? Daardoor oogt je linkerkant misschien net wat groter.

De borstkast is normaal gesproken symmetrisch. Het hart zit in het midden, maar de apex (punt) wijst naar links, waarvoor de linker long ook ruimte maakt.

Terug
Naar boven