MuscleMeat

vet verliezen door weinig te eten

Ik ben zelf net begonnen op dit forum, dus als ik iets fout zeg corrigeer me.

maar ik zou denken dat je je eens moet inlezen in welke oefeningen veel kcal verbranden en zou daarbij weinig rust nemen tussen de setjes. Qua eten zou ik niet te veel afwijken van je benodigde kcal om je lichaam te onderhouden.

Cardio is niet het voornaamst om je vet kwijt te raken volgens mij.

Good luck.

je zou je bmr moeten berekenen veel water drinken en 7 keer per dag kleine maaltijden eten om je metabolisme te versnellen dan nog wat cardio en je moet resultaat zien

Alleen je bmr berekenen ja?

Gast, no offence maar je post slaat nergens op..

Leest dan ook echt NIEMAND zich in hier? :roflol:

Van weinig te eten vermager je niet. Gezond eten wel. Zoek op internet en je vind genoeg gezonde voedingsschema's dat je kan gebruiken tijdens de periode dat je gaat trainen, of vraag in je fitness zelf.

Laatst bewerkt:
Van weinig te eten vermager je niet. Gezond eten wel. Zoek op internet en je vind genoeg gezonde voedingsschema's dat je kan gebruiken tijdens de periode dat je gaat trainen, of vraag in je fitness zelf.

eigenlijk is het precies andersom

Is dit het grote bro&hoscience-topic?

Eerste wat je moet doen op dbb is de sticky's lezen en dan pas topics openen.

Waarom zou je vet willen verliezen als je maar 71kg weegt? Denk dat je daar snel spijt van krijgt

Skinny fat.de meeste mensen en grootse fout om crash diëten en teveel cardio te doen.gewoon goede kt schema en goed eten.
En het beste is juiste voeding die jou sterker maken en geen lege tosti .je wilt zware gewichten nemen en niet maar wat doen in de gym.
1 voeding 2 kt .thats all.

Verkapt vertel-me-dat-ik-veel-mag-eten-topic.

Als ts in de veronderstelling was dat uithongeren goed was, dan was de vraag niet in hem opgekomen. En uithongeren is heel breed

Alleen je bmr berekenen ja?

Gast, no offence maar je post slaat nergens op..

Leest dan ook echt NIEMAND zich in hier? :roflol:

de laatste beginnelingen niet , ze openen een topic en verwachten alle informatie en schema erop.terwijl ik toen bij bodynet heel hard werd aangepakt en wilde me toen heel graag bewijzen.en nu zijn ze beste vrienden haha...

Hoi, succes met weinig eten.

Ga je het wel mee redden...

Not true
Kcal in vs out.maar fysiek wat anders.

Terug
Naar boven