Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe heb je zoveel BF kunnen verliezen? en hoeveel tijd heeft het gekost

lol @ deze topic...
oi maar gozer. gewoon goed eten, veel eten, ik gain heerlijk op complexcarbgainer, protein, nos ether, r4w en DTH..
Ga is aan de RPM ofzo, je krijgt een energy rush dus je verbrandt vet, maar je word sterker en \zitten aantal andere componenten in die je helpen bij spier opbouw.
wel 1 ding, als je zo wilt gainen.. ik geloof er niet helemaal in maar als jij het wel doet. t is jou ding. maar dan moet je je wel 24/7 geven die komende 3 maanden en geen 1 x verslappen...
goodluck

dan ligt ie weer op de bank, een illusie armer....
ik heb gister getraind, heb alleen me biceps getraind, gister woog ik 84 en nu weeg ik 103kg! heb heel hard getraind. 19 kilo aangekomen in 1 dag![]()
het is te doen, ken er meer die in 1 dag 10cm op hun biceps gainen.
gewoon hard trainen en goed eten. laat die gekken maar kletsen, pessimisten zijn het!
wie dit leest is ectowil iemand het geheim weten hoe je naturel vet kan verliezen en gelijktiijdig naturel spieren kan kweken ?
maak snel 100 Euro over naar OLDDUTCH UBS-Bank CH Kontonr. 132.34.54.46 , PM me je adress en ik stuur je een folder met alle geheimen des Bodybuilding. , kijk nog even in spoiler nr. 2
wie dit leest is ecto
wil iemand het geheim weten hoe je naturel vet kan verliezen en gelijktiijdig naturel spieren kan kweken ?
maak snel 100 Euro over naar OLDDUTCH UBS-Bank CH Kontonr. 132.34.54.46 , PM me je adress en ik stuur je een folder met alle geheimen des Bodybuilding. , kijk nog even in spoiler nr. 2
wie dit leest is ecto
karma has been given.....Post eens een foto van je vooruitgang dan, Ciko. Een spierwinst van 9kg in 3 weken moet toch overduidelijk zichtbaar zijn hé.

zie mijn avatar, of wil je daadwerkelijk gemotiveerd raken door mijn al gehele lichaam te zien![]()
zie mijn avatar, of wil je daadwerkelijk gemotiveerd raken door mijn al gehele lichaam te zien![]()