XXL Nutrition

vet verliezen maar tegelijkertijd speirmassa aankomen!

okélido!

en het vermindert de groei niet echt he?

k ben lopen gewoon enzo, heb het vroeger nooi gedaan toen ik aan 't patsen :p was... ik werd precies echt loom :)

Cardio zal je zeker goed doen, maak er 30 minuten van en gebruik een HIIT programma, zo hou je je stofwisseling hoog na de inspanning zelf.

hoe heb je zoveel BF kunnen verliezen? en hoeveel tijd heeft het gekost

regelmaat. eerste twee á drie weken merkte ik niets. de maand die daarop volgde ging alles keihard.

ik had een 3 daagse fullbody schema met 1 dag rust tussen de trainingen. na elke KT deed ik een half uur cardio.

voeding: ' sochtends iets eten wat rijk is aan koolhydraten. doseer je maaltijden in 5/6 porties, om de 2/3 uur een portie eten. is beter dan 3x per dag flink eten, dat 'volle' gevoel moet je vermijden. als je het goed doseert, krijg je vlak voor elke maaltijd honger.

na het avondeten geen 'snacks meer. af en toe is dat niet erg, max 2 keer per week

maar weetje.. dit is wat mij heeft geholpen, bij een ander zal dat wss anders liggen. iedereen z'n lichaam is verschillend. maar wat vooral al is gezegd: zo'n supplement bestaat niet.

resultaten boeken zijn niet alleen afhankelijke van een goed trainingsschema en een streng dieet. vooral tijd en geduld spelen een grote rol ;)

succes!

lol @ deze topic...

oi maar gozer. gewoon goed eten, veel eten, ik gain heerlijk op complexcarbgainer, protein, nos ether, r4w en DTH..

Ga is aan de RPM ofzo, je krijgt een energy rush dus je verbrandt vet, maar je word sterker en \zitten aantal andere componenten in die je helpen bij spier opbouw.

wel 1 ding, als je zo wilt gainen.. ik geloof er niet helemaal in maar als jij het wel doet. t is jou ding. maar dan moet je je wel 24/7 geven die komende 3 maanden en geen 1 x verslappen...

goodluck

lol @ deze topic...

oi maar gozer. gewoon goed eten, veel eten, ik gain heerlijk op complexcarbgainer, protein, nos ether, r4w en DTH..

Ga is aan de RPM ofzo, je krijgt een energy rush dus je verbrandt vet, maar je word sterker en \zitten aantal andere componenten in die je helpen bij spier opbouw.

wel 1 ding, als je zo wilt gainen.. ik geloof er niet helemaal in maar als jij het wel doet. t is jou ding. maar dan moet je je wel 24/7 geven die komende 3 maanden en geen 1 x verslappen...

goodluck

Neeej.... hij gaat het in 3 WEKEN doen!:D
hahahahahhahahaha...........
Je neemt hem te serieus:p
Over 3 maanden traint hij niet eens meer:D dan ligt ie weer op de bank, een illusie armer....;)

ow 3 weken>???!?!?! neej ok my bad :D:P ik had ff snel wat door gelezen. maar ik d8 dat ie in 3 maanden dus heelveel kg zuivere spiermassa wou aanbouwen... vinnik noghsteeds kort maar 3 weken.. :P:P:P lol

ik heb ook gehoord dat beefcake goed helpt.

ik heb gister getraind, heb alleen me biceps getraind, gister woog ik 84 en nu weeg ik 103kg! heb heel hard getraind. 19 kilo aangekomen in 1 dag :D

ik heb gister getraind, heb alleen me biceps getraind, gister woog ik 84 en nu weeg ik 103kg! heb heel hard getraind. 19 kilo aangekomen in 1 dag :D

het is te doen, ken er meer die in 1 dag 10cm op hun biceps gainen.
gewoon hard trainen en goed eten. laat die gekken maar kletsen, pessimisten zijn het!

het is te doen, ken er meer die in 1 dag 10cm op hun biceps gainen.
gewoon hard trainen en goed eten. laat die gekken maar kletsen, pessimisten zijn het!

ja inderdaad, en deze jongen wil in 3 weken maar 9 kilo aankomen! das echt veel te weinig!!

wil iemand het geheim weten hoe je naturel vet kan verliezen en gelijktiijdig naturel spieren kan kweken ?

maak snel 100 Euro over naar OLDDUTCH UBS-Bank CH Kontonr. 132.34.54.46 , PM me je adress en ik stuur je een folder met alle geheimen des Bodybuilding. , kijk nog even in spoiler nr. 2

:sukkeltje: wie dit leest is ecto

wil iemand het geheim weten hoe je naturel vet kan verliezen en gelijktiijdig naturel spieren kan kweken ?

maak snel 100 Euro over naar OLDDUTCH UBS-Bank CH Kontonr. 132.34.54.46 , PM me je adress en ik stuur je een folder met alle geheimen des Bodybuilding. , kijk nog even in spoiler nr. 2

hahaha!! super! karma als het weer kan!!

waarom genoegen nemen met minder? meer = beter :D

:roflol: karma has been given.....

misschien alri special tactics is proberen die is daarvoor gemaakt geloof ik.

• Topic Starter Topic Starter
deze topic moet blijven leven! nu ik mijn doel heb gerealiseerd, kan het dienen als richtlijn voor ander

Post eens een foto van je vooruitgang dan, Ciko. Een spierwinst van 9kg in 3 weken moet toch overduidelijk zichtbaar zijn hé.

• Topic Starter Topic Starter
zie mijn avatar, of wil je daadwerkelijk gemotiveerd raken door mijn al gehele lichaam te zien???

jouw avatar is exact hetzelfde als voor je met dit magische programma begon.
aan je avatar is dus geen vooruitgant te zien, alleen een klomp te vet vlees met een tepel erop.

je lult gewoon keihard uit je nek, gewoon damn zielig.

Terug
Naar boven