AndroidHealthClinic

vet verliezen maar tegelijkertijd speirmassa aankomen!

• Topic Starter Topic Starter
gaan we ook nog inhoudelijk op het topic in of gaan we mekaar corrigeren op elkaars typ en spelfauten.

gaan we ook nog inhoudelijk op het topic in of gaan we mekaar corrigeren op elkaars typ en spelfauten.

Zit wat in, was ook oorspronkelijk mijn bedoeling, maar deze zwabber weet het zelf toch beter dan iedereen. Dus dan maar even spelen, maar het kwartiertje is al weer voorbij:D

Om mezelf te quoten;

Je moet trouwens het eerste woord van de zin met een hoofdletter schrijven, dat ik jou nooit ben tegen gekomen op school

moet dat echt? je neemt ook alles aan wat je wordt verteld....

het is niet zo jongeman:headbang: eerste letter doe je achterstevoren

moet dat echt? je neemt ook alles aan wat je wordt verteld....

het is niet zo jongeman:headbang: eerste letter doe je achterstevoren

GVD!!!!! Nee dat meen je niet!!!!!!! Hoe heb ik mezelf zo kunnen laten bedotten al die jaren! Bedankt voor je hulp!

Maar ik ga maar even eten, was leuk speelkwartiertje;)

sjonge jonge,wat een niveau weer! ik kijk uit naar je resultaten kerel.
ik blijf bij mn standpunt dat je geen 9 kilo spiermassa aan kan komen in 3 weken.
ik denk dat heel wat wetenschappers en sporters deze stelling met mij delen.
ik hoop dat je me over kunt halen.

ben in 5 maanden tijd 29KG aan gekomen waarvan 20KG aan spiermassa... alles gaat het nou was trager omdat ik nou al op een bepaald niveau zit.

voor mij is het routinematig aan het worden om zoveel massa aan te komen

29 kg ? je zieter anders nog niet uit als arnold de 2De

fat burner en dan ?? wat benje dan op dat moment opgeschoten ? je zet niet meer dan zoveel gram spier massa aan per maand .. klaar

wat miezel je nou? zelfs in de gevangenis komen mensen 10KG aan spiermassa in 4 weken met weinig bevorderlijke voeding ... je moet effectief trainen kerel.

29 kg ? je zieter anders nog niet uit als arnold de 2De

maar als je mijn foto's ziet van hoe ik voorheen uitzag zal je dat wel mogen uitspreken ja. ik was 68KG gewoon een botje moet je nou mijn aanlokkelijke spieren zien, zijn amper te weerstaan

:roflol: :roflol:
dit hoort in gore hanenhok thuis :roflol:

oppermachtig zal ik pas zijn over 3 weken als ik 9 kG aan spiermassa ben aangekomen en jullie maar smeken om mijn schema .... dus zie me maar als een idioot[/QUO

hahahahahahahaha:D
Zoals ik al zei: stronteigenwijs.... en ook een beetje debiel:D
Geeft niks hoor!;)

hooi

ik wil de post even n uttig maken:

ik ben momenteel massa aan 't opbouwen maar heb aanleg om snel wat vettig te staan,( dik hoofd,...) daarom ben ik nu bezig met bulken (3592) kcal ong... , ben een 1.80 en weeg 85

ik ga om de dag ofzo een 20 minuutjes aan cardio doen (lopen/fietsen) interval natuurlijk...

ik wou even vragen, is dit verstandig of eigelijk niet? ik zit dus in de bulk maar doe er wel lichtjes interval bij?

bedankt he jongens :)

hooi

ik wil de post even n uttig maken:

ik ben momenteel massa aan 't opbouwen maar heb aanleg om snel wat vettig te staan,( dik hoofd,...) daarom ben ik nu bezig met bulken (3592) kcal ong... , ben een 1.80 en weeg 85

ik ga om de dag ofzo een 20 minuutjes aan cardio doen (lopen/fietsen) interval natuurlijk...

ik wou even vragen, is dit verstandig of eigelijk niet? ik zit dus in de bulk maar doe er wel lichtjes interval bij?

bedankt he jongens :)

het is altijd aan te bevelen om wat cardio te doen!

Terug
Naar boven