XXL Nutrition

Vet verliezen terwijl je op gewicht blijft ?

  • Topic starter Dawg
  • Startdatum
  • Reacties 8
  • Weergaven 1K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

Dawg

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
4 apr 2018
Berichten
337
Waardering
1.636
Lengte
1m85
Vetpercentage
11%
Kan je vet verliezen terwijl je op gewicht blijft door snelle koolhydaten te vervangen met langzame?
 
Als je net begonnen bent met trainen zou dit enigzins mogelijk zijn... Je valt af omdat je bent gaat sporten (verbrand meer dan dat je eet) en komt spiermassa aan (Newbie gainzzzz)

Lees de stickys betreft voeding even door! Onderhoud, Cutten en Bulken... Thats it!
 
Als je net begonnen bent met trainen zou dit enigzins mogelijk zijn... Je valt af omdat je bent gaat sporten (verbrand meer dan dat je eet) en komt spiermassa aan (Newbie gainzzzz)

Lees de stickys betreft voeding even door! Onderhoud, Cutten en Bulken... Thats it!

je verbaasd me elke keer weer, als ik je avatar zie denk ik wat praat je nou maar als ik je opmerkingen/advies lees denk ik ook elke keer oke hij weet toch waar die t over heeft :roflol:
 
je verbaasd me elke keer weer, als ik je avatar zie denk ik wat praat je nou maar als ik je opmerkingen/advies lees denk ik ook elke keer oke hij weet toch waar die t over heeft :roflol:

Ik zie het als een compliment... ;) Avatar is al wat ouder, maar ben zeker geen kast... :dunno:

Als ik mijn "kennis" afgelopen jaren had toegepast was ik een heel stuk groter geweest... Ik weet heel goed waar ik het heb laten liggen. Zonde? Ja! Heb ik er nog steeds plezier in... Absoluut!
Door wat blessures, drukte met nieuwbouwhuis/verhuizing en motivatie problemen wat pauzes gehad. Nu weer wat weekjes lekker actief bezig en merk eindelijk (motivatie door nieuwe gym, meer te eten, hard te trainen met een lekker UB/LB schema en sinds kort sport ik samen met een goede vriend) een goede vooruitgang... Weegschaal gaat omhoog, gewichten gaan omhoog en in de spiegel zie ik duidelijk dat er iets gebeurd. Mocht het ergens op beginnen te lijken dan pas ik speciaal voor jou mijn avatar aan. :heart:

Back on topic!
 
Er zit inderdaad iets in die avatar. Wat je ook kan gebruiken is anavar. Dat werkt in dit geval erg goed.
T is gewoon heel simpel. Op gewicht blijven met vetverlies betekend toename in spiermassa.
 
Er zit inderdaad iets in die avatar. Wat je ook kan gebruiken is anavar. Dat werkt in dit geval erg goed.
T is gewoon heel simpel. Op gewicht blijven met vetverlies betekend toename in spiermassa.
Waarom aas aanraden (en dan nog een oral ook) als iemand de voeding nog niet goed "snapt" hoe T werkt?

Complete onzin. Eerst voeding en training op orde en dan pas verder kijken.
 
Klopt helemaal. Cutten en Bulken.
 
Conclusie is dus dat het als beginner of wanneer je op een hoog VP staat wel een beetje kan, maar als gevorderde (naturel) niet echt meer. Dit heeft niets met langzame vs. snelle carbs te maken. Langzame carbs (en vezels) zorgen voor meer verzadiging en genieten bij sommige mensen de voorkeur wanneer ze beneden onderhoud eten. Snelle carbs kunnen enkel van nut zijn rondom je training als snelle energiebron. Dit speelt met name bij duursporters die willen presteren op hoge intensiteit / wedstrijdsporters. Zelf vind ik dextro tijdens m'n training fijn, maar echte noodzaak is er denk ik niet als je voldoende glycogeen / carbs in je lichaam hebt.
 
Back
Naar boven