Fitness Seller

vet verliezen

• Topic Starter Topic Starter
En ik met mn buikie met een vette 4pack :c

En ik met mn buikie met een vette 4pack :c

Een 4 pack is niets mis mee hoor. Veel beter dan een biervat.

Ik adviseer als je droge massa wilt pakken een lean bulk en clean bulk.
Lean bulk is weinig boven onderhoudsbehoefte gaan zitten en clean is zoveel mogelijk het junkfood, slechte vet bronnen en suiker vermijden en zoveel mogelijk gezonde voeding te nemen met veel groente en tragere complexe koolhydraat bronnen.

Dus lean en clean bulk combineren? Dus weinig boven de behoefte en slechte vet en suikerbronnen vermijden bij mn dieet

Heb je rekening gehouden met het feit dat energiebehoefte (BMR) in rust iets heel anders is dan je onderhoud? Je moet je energiebehoefte ook nog vermenigvuldigen met je activiteitsfactor. Bijvoorbeeld 1768 x1.55 (gemiddeld actief) dan kom je uit op 2740 kcal.

Maar moet ik bij rust dagen anders gaan eten?

Je hebt op rustdagen een lagere activiteitsfactor (je verbrand ook minder kcal), dus dan kun je er inderdaad voor kiezen om minder te eten. Ik zit zelf ook in de cut en ik eet 400kcal minder op een rustdag.

Dus lean en clean bulk combineren? Dus weinig boven de behoefte en slechte vet en suikerbronnen vermijden bij mn dieet

Yep, daar zou ik mee beginnen de komende periode en dan kijken wat dit voor je doet een maand lang en dan aanpassen naar resultaat.
Mooiste is bekijken vanaf geschat onderhoudsbehoefte 4 weken lang en kijken wat er gebeurt, dan aanpassen in kleine stappen naar lean bulk.
Hiermee vind je op de naar mijn mening makkelijkste manier je dagelijkse behoefte voor elk doel.

Terug
Naar boven