AndroidHealthClinic

Vetes tussen leden (iedereen lezen!)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet ik hier zijn om mijn te rapporteren met wie ik allemaal ruzie maak:p:o:D:D:D

Hehe, serieus... af en toe eens pesten is leuk...vetes zijn k*t;)
DUS IEDEREEN!!!!....BE FRIENDLY;)
 
Het uitvechten van vetes in threads leidt tot waarschuwingspunten en bij herhaling tot een weekban. 7 waarschuwingspunten leiden tot een automatische ban.

Meester EricR regeert met ijzeren vuist over schoolplein DBB. :D

Mensen maken zich veel te druk over het internet. Er zit een logout knop op je computer.

Hoewel PRO het natuurlijk wel bont maakt met Koetje. Ik zou dat natuurlijk niet zomaar pikken als dat soort dingen over mij gezegd werden. Ik heb ook nog zoiets als mijn trots en eergevoel. Nou ja, Koetje is misschien wat softer geworden.

O.T.
Vetes.... Welke DBB leden hebben al eens met elkaar afgesproken op een verlaten parkeerplaats langs de snelweg voor een ouderwetsch vuistgevecht?

Krijgen die mensen extra karma omdat ze hun vete buiten het internet hebben gehouden?
 
Bumperdedump, omdat sommigen het volgens mij nog niet helemaal begrepen hebben.
 
Doel je op een bepaald topic?
 
Nee, merk alleen dat sommigen nog steeds vetes willen uitvechten in threads. Dus maar even een reminder.

Misschien omdat er een bepaald lid het nodig vind om andere mensen te moeten betrekken omdat hij anders het niet af kan?
En ik een tijd geleden al het 1 en ander duidelijk heb gemaakt over familie van mij?
 
Misschien omdat er een bepaald lid het nodig vind om andere mensen te moeten betrekken omdat hij anders het niet af kan?
En ik een tijd geleden al het 1 en ander duidelijk heb gemaakt over familie van mij?

Je kan lezen? Het gaat me niet om een bepaalde thread, ik zie nu in meerdere threads meerdere vetes uitgevochten worden, het boeit me verder weinig tussen wie dat is. Degenen die denken dat ze ongestraft threads kunnen ontregelen hebben het in ieder geval verkeerd.
 
Ik heb nog nooit een vete gehad, maar toch al 5 kaarten. Toch stuur ik geen huilmailtjes naar EricR. Haha.
 
Je kan lezen? Het gaat me niet om een bepaalde thread, ik zie nu in meerdere threads meerdere vetes uitgevochten worden, het boeit me verder weinig tussen wie dat is. Degenen die denken dat ze ongestraft threads kunnen ontregelen hebben het in ieder geval verkeerd.

Euhm, ik kan heel goed lezen.
Ik zag dat je het desbetreffende topic sloot ( ook al bedoel je het in het algemeen!!! )
Maar ik heb Delguy al eens uitgelegd dat mijn ma dood is en dan hoef ik niet nog eens herinnerd te worden in een topic na zoiets!
Op de man spelen prima, maar als je er anderen bij gaat halen ben je maar zielig bezig.

Just my 2 cents
 
Je kan wel goed lezen, maar je begrijpt het niet helemaal.
Om het je wat duidelijker te maken, het gaat over mij, en niet over jou of je familie.
 
Je kan wel goed lezen, maar je begrijpt het niet helemaal.
Om het je wat duidelijker te maken, het gaat over mij, en niet over jou of je familie.

Jij kan dus ook niet lezen, het gaat niet om specifieke gevallen maar om een constatering dat er wederom in threads vetes worden uitgevochten. Wie het doen boeit verder niet, degenen die het doen merken echter wel de consequenties als ze doorgaan.
 
Ze gaan hier gewoon door met uitvechten, in het hol van de leeuw :scratch:
 
Wie, wat, waar?
Ik weet niet wat jij ziet als een vete uitvechten maar ik merk er niks van in deze topic.
Niemand is aan het schelden !!!
 
Wie, wat, waar?
Ik weet niet wat jij ziet als een vete uitvechten maar ik merk er niks van in deze topic.
Niemand is aan het schelden !!!

Schelden, nee. Maar op de man spelen, persoonlijk worden en sarcastisch/cynisch zijn kun je ook doen met zeer beschaafd taalgebruik.
 
Schelden, nee. Maar op de man spelen, persoonlijk worden en sarcastisch/cynisch zijn kun je ook doen met zeer beschaafd taalgebruik.

Op de man spelen zonder scheldwoorden is net zoiets als nken met condoom, dat doe je ook niet.

Maargoed, hebben jullie nu een vete?
 
Het is gewoon heel simpel :

3. Ontsporing van Topics

Als iemand een onderwerp start, is het omdat hij/zij dit interessant vindt. Vermijd dus een antwoordenstroom te beginnen die niets te maken heeft met het opgestarte onderwerp. Dit zou een teken zijn van gebrek aan respect voor de opstarter van de topic en tegenover de andere personen die verder willen communiceren over het desbetreffende onderwerp.

8. Provocatie

Onder provocatie verstaan we alle posts en topics die bedoeld zijn om storende en/of beledigende discussies uit te lokken.
In dit geval zal de moderator optreden en de discussie stopzetten door deze te sluiten of te censureren en indien nodig volledig te verwijderen. Een waarschuwing gaat naar de auteur.

Twee punten uit de regels en zo strikt in het naleven er van zijn we nou ook weer niet. Maar iemand die stelselmatig topics wil ontregelen of stelselmatig provoceert richting andere leden heeft weinig van de regels begrepen.
 
Cut the crap EricR.
Die regels laten genoeg ruimte over voor ellenlange discussies. Als het erop aankomt zijn wij arme DBB leden gewoon overgeleverd aan de machtswellustige grillen van Big T en zijn rechterhand, EricR. Als het zwaard van Damocles hangt jullie onvoorspelbare toorn boven onze getormenteerde hoofden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven