AndroidHealthClinic

vetopslag bij honger?

True, tussen 9:00(niet zeker) en 19:00 verbrand je het meeste. Heb gelezen in een dieet boekje dat het niet aan te raden is om na 19:00 nog veel te eten. Te veel wordt dan namelijk omgezet in vet. Het ligt er ook aan wat je wilt en hoe je er nu voor staat. Persoonlijk zou ik gewoon overdag en savonds meer gaan eten en om 22:00 nog iets kleins.

Gooi je boekje maar snel weg en ga hier lezen:study:

Ik heb tijdens het cutten vaak genoeg een hoop KH's gegeten voor het slapen gaan. Maar viel gemiddeld 1 kg vetmassa per week af.

Hoe kan dat ;) ???

Kortom: de kh's die je eet voor het slapen gaan worden echt niet altijd omgezet in vet. Zo simpel werkt dat niet. Dingen zoals: stofwisseling, hormonen, mate van lichaamsbeweging, tijdstip van lichaamsbeweging, dieet rest van de dag hebben ook best wel wat invloed ;)

1kg pure vetmassa per week? wat was je BF ? 30 ofzo ??

Ik heb tijdens het cutten vaak genoeg een hoop KH's gegeten voor het slapen gaan. Maar viel gemiddeld 1 kg vetmassa per week af.

Hoe kan dat ;) ???

Kortom: de kh's die je eet voor het slapen gaan worden echt niet altijd omgezet in vet. Zo simpel werkt dat niet. Dingen zoals: stofwisseling, hormonen, mate van lichaamsbeweging, tijdstip van lichaamsbeweging, dieet rest van de dag hebben ook best wel wat invloed ;)

Agreed, daarom werkt het bij mij juist weer niet. Conclusie try it all??:D

• Topic Starter Topic Starter
dus het antwoord is...?? ;)

een beetje carbs savonds kan geen kwaad. maar hou het wel bescheiden. 2sneetjes brood met pindakaas en een half bakje kwark kan best als je traind. je kan beter wat meer cals binnen krijgen dan te weinig

trouwens honger kennen wij hiero niet:o maar je hebt trek en trek in lekkere hap. als je trek hebt vraagt je lichaam om bepaalde voedingstoffen , dus ga maar na.

hoe zit dat eigenlijk als je s avonds traint tot 10 uur?

Terug
Naar boven