Fitness Seller

Vetpercentage meten

Yohan

Advanced Bodybuilder
Waardering
199
Laatst bewerkt:
huidplooimeting is over het algemeen behoorlijk nauwkeurig en betrouwbaar, en geeft zeker wel een goede indicatie. Ik overweeg zelf ook al een tijdje zo'n meter aan te schaffen.. iemand ervaring met die ''Defender Body Fat Caliper'' die xxl verkoopt?

grtz ;)

huidplooimeting is over het algemeen behoorlijk nauwkeurig en betrouwbaar, en geeft zeker wel een goede indicatie. Ik overweeg zelf ook al een tijdje zo'n meter aan te schaffen.. iemand ervaring met die ''Defender Body Fat Caliper'' die xxl verkoopt?

grtz ;)
Ja ik heb de ''Defender Body Fat Caliper'' vanmorgen binnen gekregen de kwaliteit is wel goed. maar je moet het echt door iemand laten doen. maar bij 4punts meting krijg ik 15% en als ik 3punt meting doe krijg ik soms weer 20% ??? snap er niks van

Ik zou het zeker ook willen kopen; maar waar vind je nu in godsnaam iemand die daar ervaring mee heeft en het voor je wil doen?

Gewoon je vriendin/moeder laten doen. Ervaring zal ze niet hebben, maar met een goede beschrijving kom je een heel eind. Als je niet precies de goede plekken pakt is dat niet zoon ramp, zolang je maar iedere keer dezelfde plekken pakt, zodat je progressie kunt volgen.

Met een beetje lenigheid en fantasie kom je zelf ook al op heel wat plekken:rolleyes:

Is makkelijk zelf te doen. Je kunt best 3 metingen per meetpunt doen en hiervan het gemiddelde nemen, daar men zeker in het begin bij elke meting toch wel "kleine" verschillen heeft.

hmm, thx, dan iemand misschien een tip welke huidplooimeter, toch van minimumkwaliteit is en handig is en liefst niet aan de dure kant?

Ik gebruik een digitale meter met een meetlint bij. Is heel simpel, meten op de knop drukken en aflezen, hier heb je dus niemand voor nodig om het op te meten. Mijn toestel komt van bij een van de sponsors op deze site.

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
Is makkelijk zelf te doen. Je kunt best 3 metingen per meetpunt doen en hiervan het gemiddelde nemen, daar men zeker in het begin bij elke meting toch wel "kleine" verschillen heeft.

Oude opmerking, maar wil er toch even op reageren: Dit is niet andig, door snel achterelkaar op hetzelfde punt te meten drukt het vel en vet in elkaar. Ieder dag even meten op hetzelfde punt werkt wel goed.

Terug
Naar boven