Fitness Seller

Vetpercentage naar beneden krijgen voor de zomer.

Rafaelo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
68kg
Vetpercentage
14%
Hoi iedereen,

Ik heb een paar vragen om mijn vetpercentage naar beneden te krijgen. Momenteel zit ik aan 14 maar ik zou graag naar 8 gaan.

Eerst en vooral zal ik best beginnen met een beetje meer informatie te geven over mezelf. Ik heb een redelijke goeie conditie ik loop minimum een uur en ik probeer er bij nog eens een uur te zwemmen of te fietsen dezelfde dag maar bijvoorbeeld smorgens fietsen, savends lopen.

Of soms lopen daarna savends zwemmen. Door dat ik een goeie conditie heb kan ik veel sporten maar.

Nu vroeg ik me af wat het beste is om die laatste vetten te verbranden? Zonder teveel spieren te verbranden ik ben deze week bezig met elke dag minimum 1 uur cardio en daarbij soms zwemmen boksen en trouwens ook altijd fitness(5dagen per week).

Ik eet redelijk gezond hoe lang of hoe snel kan ik aan 8 procent vet komen. en hoe doe ik dit het meest efficient en gezond.

Dank u voor de hulp vrienden.

Zorg gwn voor een cut voedings schema , kijk mij voeding en lees de stickies

Hoi iedereen,

Ik heb een paar vragen om mijn vetpercentage naar beneden te krijgen. Momenteel zit ik aan 14 maar ik zou graag naar 8 gaan.

Eerst en vooral zal ik best beginnen met een beetje meer informatie te geven over mezelf. Ik heb een redelijke goeie conditie ik loop minimum een uur en ik probeer er bij nog eens een uur te zwemmen of te fietsen dezelfde dag maar bijvoorbeeld smorgens fietsen, savends lopen.

Of soms lopen daarna savends zwemmen. Door dat ik een goeie conditie heb kan ik veel sporten maar.

Nu vroeg ik me af wat het beste is om die laatste vetten te verbranden? Zonder teveel spieren te verbranden ik ben deze week bezig met elke dag minimum 1 uur cardio en daarbij soms zwemmen boksen en trouwens ook altijd fitness(5dagen per week).

Ik eet redelijk gezond hoe lang of hoe snel kan ik aan 8 procent vet komen. en hoe doe ik dit het meest efficient en gezond.

Dank u voor de hulp vrienden.

Daar ga je fout.

Waarschijnlijk eet je totaal verkeerd om degelijk te zakken in je vetpercentage.

Post je voedingsschemamaar eens.

Ook vind ik dat je wel errug veel cardio doet, elke dag minimaal 1 uur soms zelfs op 1 dag meerdere keren meer dan een uur.... Dat is in mijn ogen overkill.

3-4x per week een uurtje is intensief genoeg, daarnaast moet je toch echt naar je voeding gaan kijken wil je laag in de vet% gaan zitten lijkt me.

Je moet alles perfect bereken zodat je ook iets onder je behoefte eet want al sport je 1000 uren per week zolang je volgens je behoefte eet zal je ook niet droger worden.

Buikspieren train je het beste in de keuken.

1.5 uur krachttraining en 30 min cardio achteraan en voeding zoals gezegd moet goed zijn

Ik wil hier een vraag aan toevoegen.
Mijn vet percentage is momenteel 15.
Ik ben 1 m 84 en weeg 84 kg.
Ben ik goed bezig als ik 1 uur fitnes met zware gewichten en erna 40 minuten op de cardio fiets train???
Is dat de wijze om je vetpercentage naar beneden te krijgen.
Wel heb ik iets gelezen over cutten. Dus hierboven werd vermeld dat je onder je behoeften moet eten maar dat klopt niet want dan geraak je spiermassa kwijt.

onder je behoeft eten verliest spiermassa?

ga jij nog maar even de stickys lezen.

iets onder onderhoud eten (max 500kcal) maar wel goed eten behouden gewoon je spiermassa hoor en dan icm cardio kun je je vet% goed verlagen ja.

Waarom eten naar je dagelijkse behoefte, en niet gewoon wat minder eten?
Het is de bedoeling dat je alleen lichaamsvet gaat verbranden. Als je eet naar je dagelijkse behoefte zorg je ervoor dat je spieren genoeg voedingsstoffen voor handen heeft, en geen directe reden heeft tot spierafbraak. Op deze manier minimaliseer je het spierverlies. Als je minder eet dan je dagelijks nodig hebt aan calorien dan komt je lichaam macronutrienten te kort. Eiwitten zijn nodig in het lichaam voor talloze andere processen, het zijn de bouwstenen voor het lichaam, niet alleen voor de spieren. Als eiwitten niet voldoende in het lichaam aanwezig zijn voor andere processen gaat het lichaam deze zelf winnen uit - jawel - spierweefsel! Verder is deze manier van cutten veel beter vol te houden, en een stuk gezonder voor het lichaam. Cardio verbeterd niet alleen de conditie, maar helpt ook bij het opbouwen van je metabolisme (het aantal calorien dat je verbruikt in rust).

Lees dit maar eens,dit wil dus zeggen dat je gewoon je dagelijkse behoeften moet blijven eten maar dat je na elke training minstens 45 min cardio moet doen zodat je circa 400 kcal verbruikt. Dit heet cutten heb dit net gelezen!

• Topic Starter Topic Starter
Hey vrienden

rustig vrienden rustig.
Eerst en vooral mijn excuses dat ik mijn voeding schema er niet heb opgezet.
Voor de mensen die ondernemen dat ik slecht eet. Ik eet volgens mijn weten goed moesten jullie mij tips kunnen geven zou ik die er zeker invoegen.

Deze week gefiets 1 uur voor ik ontbijt nam.
daarna
Smorgens: Magereyoghurt vers van de boer.

Daarna trainen fitness.
Daarna kip met verse groenten en rijst.

Dan kipfilet pakket: 20 gram proteinen

Savends nog eens kip met rijst

en voor slapen gaan quark is dit fout.

Ik zal wel eerlijke zeggen deze week heb ik redelijk veel vals gespeeld 3 dagen keer iets in de dag gegeten die niet mocht.

hoeveel kip neem je, hoeveel kip met rijst?

gok nog steeds dat je te weinig eet, wat is je onderhoud en hoeveel kcal is dit voedingschema? Of klinkt dit als buitenlands in je oren :)

• Topic Starter Topic Starter
hoeveel kip neem je, hoeveel kip met rijst?

gok nog steeds dat je te weinig eet, wat is je onderhoud en hoeveel kcal is dit voedingschema? Of klinkt dit als buitenlands in je oren :)

Ik eet gewoon random meet dat niet op maar probeer weinig rijst veel kip te eten. Hou de maaltijden laatste tijd klein.

Eet ik te weinig? Tzou me wel verbazen als dat de reden is wrm ik me doel niet bereik.

Geloof er niks van.

je moet meer eten dan je denkt.

lees de stickies in de voeding sectie, reken je onderhoud uit en reken eens uit hoeveel je nu eet en hoeveel eiwitten vetten en koolhydraten je binnen krijgt.

je zult versteld staan wat je nog tekort komt denk ik.

structureel te weinig eten gaat je lichaam alsnog in een soort survival mode, en slaat hij een deel vd voedingstoffen op als vet. en dus blijf je dweilen met de kraan open.

rustig vrienden rustig.
Eerst en vooral mijn excuses dat ik mijn voeding schema er niet heb opgezet.
Voor de mensen die ondernemen dat ik slecht eet. Ik eet volgens mijn weten goed moesten jullie mij tips kunnen geven zou ik die er zeker invoegen.

Deze week gefiets 1 uur voor ik ontbijt nam.
daarna
Smorgens: Magereyoghurt vers van de boer.

Daarna trainen fitness.
Daarna kip met verse groenten en rijst.

Dan kipfilet pakket: 20 gram proteinen

Savends nog eens kip met rijst

en voor slapen gaan quark is dit fout.

Ik zal wel eerlijke zeggen deze week heb ik redelijk veel vals gespeeld 3 dagen keer iets in de dag gegeten die niet mocht.[/QUOTE

laat de rijst weg in ieder geval savonds.
eet sochtends koolhydraten en probeer die de rest van de dag te beperken.

probeer je vol te eten met groenten of desnoods neem na de maaltijd noten krijg je een lekker vol gevoel van. en het is nog gezond ook.

en zorg dat je bcaa's,proteine,en je vitaminen in orde zijn.

Terug
Naar boven