AndroidHealthClinic

Vetpercentage Verminderen!

hmmmm ik kan niet mee ze, wat is het probleem hier eigenlijk?

Ze doen er hier blijkbaar moeilijk over, dat ik zogezegd de tweelingzus van ... zou zijn.

zou dat dan een ramp zijn mss, moest jij de tweelingszus zijn?
als er mensen vragen hebben, proberen we toch gewoon te helpen.
ik begrijp het nog niet, mss is er in het verleden iets bebeurd tussen jullie da weet ik niet, want ik zit hier nog maar een paar maand op.

• Topic Starter Topic Starter
zou dat dan een ramp zijn mss, moest jij de tweelingszus zijn?
als er mensen vragen hebben, proberen we toch gewoon te helpen.
ik begrijp het nog niet, mss is er in het verleden iets bebeurd tussen jullie da weet ik niet, want ik zit hier nog maar een paar maand op.

Er zijn in het verleden hier nog geen problemen geweest, dusja... begrijp het zelf niet wrm ze er hier moeilijk moeten over doen! :)

Dus... niemand die me hier nog wil helpen?

Wat voor hulp heb je nodig?
Ik mis de concrete vraag...

Trainingsschema mag je in principe elke maand wel wisselen.
Verzin eens een reden waarom je NIET zou veranderen?

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

Eten mag je echt wel OP onderhoud zitten, verder ziet het er goed uit.
Voeding had ik al antwoord op gegeven.

Trainingsschema mag je in principe elke maand wel wisselen.
Verzin eens een reden waarom je NIET zou veranderen?

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

Voeding had ik al antwoord op gegeven.

Ik zit momenteel in de cut.

Reden wrm ze nog niet veranderd is, is door de fitnessinstructeur.
Heb je enige tips om specifieke oefenen te doen?

Cut... nou en?
Meeste resultaat heb ik gehaald door te eten OP onderhoud, en cardio na kt te doen.

Compounds zijn altijd goed. En je fitnessinstructeur heb je niet nodig.

Cut... nou en?
Meeste resultaat heb ik gehaald door te eten OP onderhoud, en cardio na kt te doen.

Compounds zijn altijd goed. En je fitnessinstructeur heb je niet nodig.

Cardio doe ik steeds na de KT.
Welke cardiotraining is het beste? Intervals of trainen met hartslag tss de 130 en 140?

Na kt hartslag tussen 130 en 140.
Op 'losse' cardiodagen lekker intervallen (of iets anders: hartslag mag iig stuk hoger).

For the record: er IS geen beste. Op geen enkel punt. Alles is volledig afhankelijk van persoonlijke voorkeuren, doelstellingen en aandachtspunten.

Na kt hartslag tussen 130 en 140.
Op 'losse' cardiodagen lekker intervallen (of iets anders: hartslag mag iig stuk hoger).

For the record: er IS geen beste. Op geen enkel punt. Alles is volledig afhankelijk van persoonlijke voorkeuren, doelstellingen en aandachtspunten.

Ok, thanks!

Vandaag, vrijdag eten we meestal volkoren spaghetti met kippengehakt.
Op andere dagen is dit aardappelen met groenten en vlees.
Moet er wel bij zeggen dat ik, niet alle dagen aan men 2100kcal zit, soms zijn dit er 1900kcal, vormt dit een probleem.

Op rustdagen zijn dit er 1800kcal.

Trainingsschema gaat nu als volgt, 3 stets met reps van 12-10-8-8. (zo zwaar mogelijk)
Daarna cardio van 20min, waarbij er 115 kcal worden verbrand.

Nu ... vandaag de dag vind ik dat de resultaten echt tegenvallen.
Wat doe ik verkeerd?

Bijlagen

Wat vind je tegenvallen? Hoeveel is bf gezakt? Hoeveel kg is er af? Hoeveel cm minder van je taille?, heupen? Benen?..
En hoe strikt ben je met je voeding? Hoeveel cheatdagen? Wat voor cheatmaaltijden?..

Wat vind je tegenvallen? Hoeveel is bf gezakt? Hoeveel kg is er af? Hoeveel cm minder van je taille?, heupen? Benen?..
En hoe strikt ben je met je voeding? Hoeveel cheatdagen? Wat voor cheatmaaltijden?..

Weeg nog steeds 57 kg.

Taille is gelijk gebleven 69cm, van de heupen zijn er 2cm vanaf en van de benen 3cm.

Voeding is proper, maar men kcal kunnen verschillen van dag tot dag.

In de week 1x cheatdag, maar dan wel een volledige.

Dat is toch een mooie vooruitgang!!:D 57 kg is voor jouw lengte gewoon een mooi gewicht. Dat verlies van cm laat zien dat je steeds strakker in je vel komt te zitten. Met je 2100 tot 1900 Kcal ben je 'voorzichtig' aan het cutten. Dus ja, dan duurt het afvallen wat langer maar behoud je je spieren. Dus volgens mij moetbje niet te veel klagen:)

en vooral bij vrouwen gaat het naarmate je vet% lager wordt gewoonweg wat lastiger / langzamer dat afvallen.

Mannen hebben vaak meer spiermassa en kunnen daardoor wat meer verbranden als ze het goed aanpakken.

maar zolang de centimeters er langzaam af gaan is het toch goed? gewicht moet je niet op blind staren, de spiegel meot je in de gaten houden, zolang je dus cm verliest en resultaat ziet is het ja goed. Zeker als je ondertussen ook nog een beetje spiermassa opbouwt, moet je niet teveel naar het gewicht kijken.

En probeer geen hele cheatdag meer te houden, maar enkel een cheat maatijd ofzo.

succes

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven