Evelyn
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 57kg
- Vetpercentage
- 21%
Beetje zielig, als je niks zeker weet!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hmmmm ik kan niet mee ze, wat is het probleem hier eigenlijk?
Ze doen er hier blijkbaar moeilijk over, dat ik zogezegd de tweelingzus van ... zou zijn.
dat dacht ik dus ook al!!!
zou dat dan een ramp zijn mss, moest jij de tweelingszus zijn?
als er mensen vragen hebben, proberen we toch gewoon te helpen.
ik begrijp het nog niet, mss is er in het verleden iets bebeurd tussen jullie da weet ik niet, want ik zit hier nog maar een paar maand op.

Wat voor hulp heb je nodig?
Ik mis de concrete vraag...
Voeding had ik al antwoord op gegeven.Eten mag je echt wel OP onderhoud zitten, verder ziet het er goed uit.
Trainingsschema mag je in principe elke maand wel wisselen.
Verzin eens een reden waarom je NIET zou veranderen?
---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------
Voeding had ik al antwoord op gegeven.
Cut... nou en?
Meeste resultaat heb ik gehaald door te eten OP onderhoud, en cardio na kt te doen.
Compounds zijn altijd goed. En je fitnessinstructeur heb je niet nodig.
Na kt hartslag tussen 130 en 140.
Op 'losse' cardiodagen lekker intervallen (of iets anders: hartslag mag iig stuk hoger).
For the record: er IS geen beste. Op geen enkel punt. Alles is volledig afhankelijk van persoonlijke voorkeuren, doelstellingen en aandachtspunten.
Wat vind je tegenvallen? Hoeveel is bf gezakt? Hoeveel kg is er af? Hoeveel cm minder van je taille?, heupen? Benen?..
En hoe strikt ben je met je voeding? Hoeveel cheatdagen? Wat voor cheatmaaltijden?..
57 kg is voor jouw lengte gewoon een mooi gewicht. Dat verlies van cm laat zien dat je steeds strakker in je vel komt te zitten. Met je 2100 tot 1900 Kcal ben je 'voorzichtig' aan het cutten. Dus ja, dan duurt het afvallen wat langer maar behoud je je spieren. Dus volgens mij moetbje niet te veel klagen