- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 15%
Als Gwendolyn heb je volgens mij genoeg tips gehad.....
Sow, hoe scherp ben jij

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Gwendolyn heb je volgens mij genoeg tips gehad.....

Dat is toch een mooie vooruitgang!!57 kg is voor jouw lengte gewoon een mooi gewicht. Dat verlies van cm laat zien dat je steeds strakker in je vel komt te zitten. Met je 2100 tot 1900 Kcal ben je 'voorzichtig' aan het cutten. Dus ja, dan duurt het afvallen wat langer maar behoud je je spieren. Dus volgens mij moetbje niet te veel klagen
![]()
Stickies lezen!
Wat me eigenlijk opvalt dat de mensen hier vrouwen altijd helpen en als er man om hulp vraagt , stickies lezen!
Wat ik me nu afvraag is, ik eet nu 2100kcal en maak er dan met de fitness 1900kcal van.
Zou het dan niet beter zijn, dat ik op onderhoud ga eten (2300kcal) en er dan met de fitness 2100kcal van maak?

Ik vind dat je beetje aan de hoge kant zit 2100kcal voor 55kg vind ik echt veel. Als je zo blijft eten zou ik gewoon in de ochtend cardio toevoegen 1 uur bijvoorbeeld en dan nog een keer s'avonds resultaat zal je zeker zien op deze manier.
Neen, maar je dacht het wel.
Precies of jij hebt nooit geen hulp gevraagd?
---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------
Als ik het bereken, dan is men onderhoud 2300kcal voor 57kg.
2100kcal is voor te cutten.
Dus volgens jou klopt er iets niet?