MuscleMeat

vetpercentage

Jeremy1407

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
18%
hi ben ik weer ik was evenin het forum aan het kijken en ik zag mensen met 14-15 % vetpercentage die er gewoon goed uitzien. ik zeg eerlijk ik zie er totaal niet zo uit. ik heb love handles en nog wel wat buikvet alleen mijn bovenlichaam is gespierd mijn schouders en rug. mijn vetpercentage is 18,5 ongeveer en mijn lichaam ziet er soort gelijk uit aan dit plaatje , klopt dit? met mijn vetpercentage. ik zal morgen ook een foto van mezelf toevoegen.

Love_Handles_New_York25_fs.jpg

Op basis van alleen een onderrug is weinig te zeggen. Het enige wat ik op deze foto zie lijkt allemaal babyspek.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb me laten berekenen bij mn sportschool ik ben 78.6 kilo en middelomtrek vanaf navel is 90 cm en heb een vetpercentage van 20.5. Ik ben wel afgevallen maar met mijn vetpercentage is precies niks gebeurd en dat wil ik juist zo graag. Hebben jullie tips om mijn vetpercentage te laten dalen

Hier wat foto s

image.jpg

Nog eentje van voor

image.jpg

M

Nog eentje dan

image.jpg

procentje rond de 17
Het verschil met andere mensen is denk ik het aantal spier dat se hebben!
Makkelijk zo een tablet geen paint meer nodig haha

En denk je dat ik in 3 maanden strak kan zijn en zo ja hoe kan ik dat het best doen?

En denk je dat ik in 3 maanden strak kan zijn en zo ja hoe kan ik dat het best doen?

Niet om je te demotiveren maar nee dat kan niet. Mocht je het wel doen zal je warschijnlijk redelijk mager eruit komen.
Ga lekker clean bulken blouw een flinke pak massa op dat oogt sowieso al beter en droger.
Vervolgens zodra je genoeg massa hebt een tijdje dieeten.

strak zal geen probleem zijn, spier daarintegen wel.

Ik denk dat voor jou het vetpercentage onbelangrijk is en dat je gewoon lekker moet gaan bulken!

Niet om je te demotiveren maar nee dat kan niet. Mocht je het wel doen zal je warschijnlijk redelijk mager eruit komen.
Ga lekker clean bulken blouw een flinke pak massa op dat oogt sowieso al beter en droger.
Vervolgens zodra je genoeg massa hebt een tijdje dieeten.

Ik denk niet dat ik er mager door zou worden. Je kent me natuurlijk ook niet in het dagelijks leven en ik ben gewoon breed gebouwd in mn bovenlichaam. Maar is het dan niet mogelijk om mijn spieren te vergroten en met vetpercentage te minderen

Ik denk niet dat ik er mager door zou worden. Je kent me natuurlijk ook niet in het dagelijks leven en ik ben gewoon breed gebouwd in mn bovenlichaam. Maar is het dan niet mogelijk om mijn spieren te vergroten en met vetpercentage te minderen

Floor118 heeft gewoon gelijk hoor. Als jij nu zou gaan cutten zou je er gewoon mager uitzien. Met alle respect maar van dat "ik ben gewoon breed gebouwd in mn bovenlichaam" zie ik niks. Ga lekker boven onderhoud eten en bulken.

OF cutten en beginnen vanaf een laag vp

Ik snap dat dit een bodybuild forum is natuurlijk maar voor mij hoef dat niet geef mij maar een goed lichaam voor in de zomer. En wat houd bulken in

image.jpg

Of net een klein beetje boven onderhoud uiteindelijk zal je dan stuk droger ogen omdat je meer massa krijgt en het vet gelijk blijft.

Je moet eerst achter je behoefte komen zie voeding sticky's vervolgens als je je onderhoud weet ga je hier net wat boven zitten.
Door middel van proberen en wegen zal je er zo achter komen wanneer je aankomt en wanneer je afvalt.

Ik snap dat dit een bodybuild forum is natuurlijk maar voor mij hoef dat niet geef mij maar een goed lichaam voor in de zomer. En wat houd bulken in

"Een goed lichaam voor de zomer is relatief". Als je niet wilt bodybuilden ben je beter af op [Link niet meer beschikbaar]forum.

Terug
Naar boven