XXL Nutrition

Vetpercentage?

imnewhere

Huge Freak
10 jaar lid
10.000 likes
Waardering
10.930
Wat denken jullie welk vetpercentage hierbij hoort? Volgens huidplooimetingen is het 6-7%, maar ik denk zelf eerder 10-12% omdat ik nog geen duidelijk sixpack kan onderscheiden.
borst_small.jpg

rug_small.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Echt niemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?

Wat is er met je buik gebeurt?

Rare buikspieren, maar verder zou ik je ook schatten rond de 7% op basis van je foto's.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is er met je buik gebeurt?
Met mijn buikspieren is nooit iets gebeurd. Ze lopen alleen niet mooi symmetrisch, heeft waarschijnlijk met mijn wervelkolom te maken. Je kunt ook duidelijk zien dat mijn lange rugspieren aan 1 kant dikker zijn.

schat ongeveer 7/8%, buikspieren kan je niet meteen in een verband zetten met hoeveelheid bf %
Heeft ook te maken met hoeveel je ze traint en je voeding.

Ik zou eigenlijk het woordje 'mooi' eruit laten.
Kwestie van smaak.

ot.

Ik zou ook zeggen onder de 10%. Je buikspieren zijn best goed zichtbaar maar dat hoeft niet perse in verhouding te staan met je bf.
Hoe meer spiermassa je hebt, hoe indrukwekkender zo een percentage eruit ziet natuurlijk.

Ik zou eigenlijk het woordje 'mooi' eruit laten.
Kwestie van smaak.

ot.

Ik zou ook zeggen onder de 10%. Je buikspieren zijn best goed zichtbaar maar dat hoeft niet perse in verhouding te staan met je bf.
Hoe meer spiermassa je hebt, hoe indrukwekkender zo een percentage eruit ziet natuurlijk.

zielige reactie, steek onder water;)

zielige reactie, steek onder water;)

Of juist niet...

Hij zegt dat je het "mooi" weg moet laten.. en dan komt er dus te staan "Niet Symmetrisch".

TS zei zelf niet mooi symmetrisch.. Mr_Freaky zegt juist dat wel of niet mooi een kwestie van smaak is...

Of juist niet...

Hij zegt dat je het "mooi" weg moet laten.. en dan komt er dus te staan "Niet Symmetrisch".

TS zei zelf niet mooi symmetrisch.. Mr_Freaky zegt juist dat wel of niet mooi een kwestie van smaak is...

Dankje :) jij snapt het.

@ TS, ik vind niet symmetrisch juist mooier. Wat ik met mijn post bedoelde was dus dat je er ook op een andere manier naar kan kijken. En het blijft een subjectief iets.

Nooit 6 a 7. Jw @ 11%
abs_zpso5zzdpd3.png

Terug
Naar boven