MuscleMeat

Vetpercentagetoestel

maxiepaxie

Novice
Waardering
0
Hay,
over laatst hebben m'n ouders zo'n professioneel toestel meegebracht uit hun zaak (fitness) en heb ik m'n vetpercentage gemeten. Volgens het toestel is dat 6,2%.. Nu vroeg ik me af, hoe betrouwbaar is dat? Ik ben 17 jaar en weeg 67kg, heb redelijk wat spieren en idd nauwelijks vet. Misschien moet ik wat meer/beter eten, nu eet ik eigenlijk wel al gezond (veel fruit, groenten, water,..), wat denken jullie? Meer boterhammen met pindakaas? :D

als je ouders een sportschool hebben weetje het antwoord zelf ook wel.
of wil je credits voor je 6% ?

Hay,
over laatst hebben m'n ouders zo'n professioneel toestel meegebracht uit hun zaak (fitness) en heb ik m'n vetpercentage gemeten. Volgens het toestel is dat 6,2%.. Nu vroeg ik me af, hoe betrouwbaar is dat? Ik ben 17 jaar en weeg 67kg, heb redelijk wat spieren en idd nauwelijks vet. Misschien moet ik wat meer/beter eten, nu eet ik eigenlijk wel al gezond (veel fruit, groenten, water,..), wat denken jullie? Meer boterhammen met pindakaas? :D

Huidplooimeter = betrouwbaar
Elektronisch ding = onbetrouwbaar

Verder 67 kg is niet veel, hoe lang ben je?
Boterhammen met pindakaas zijn best goed, (voor een ectomorph dan)

Meer boterhammen en pindakas + (half)volle melk zowiezo.

• Topic Starter Topic Starter
Neenee, ik ben niet trots op dat lage vetpercentage, is toch niet meer gezond me dunkt. Ja, het is zo'n electronisch toestel en ik meet 188cm ongeveer. Meer eten wordt het!

he veel meer :P

Terug
Naar boven