Fitness Seller

Vetverbranding

Bezoekers in dit topic

wazzup zei:
Die tellsell shit werkt gewoon WEL hoor !

...

het probleem is alleen dat het niet werkt op de manier die ze claimen. Met Billie's bootcamp ga je wel degelijk vet verliezen. Goede cardio. En met zo'n vaag buikspiergeval ga je ook een mooi six-pack krijgen...... want in de kleine lettertjes staat steeds dat je wel een dieet moet volgen. Dit zouden ze met grote letters in beeld moeten zetten... ALLEEN ALS JE MINDER EET !

meer dan 5 minuten buikspieroefeningen per dag is ook zinloos (sterker nog, minder dan 5 minuten kan ook wel, als je maar minder eet... helaas ziet niemand de kleine letters en dus denkt men dat het daadwerkelijk zou kunnen met slechts 5 minuten per dag en verder niets).

Overigens geeft die Billy best wel een energiek programma, ik wordt al moe van de reclame, laat staan als ik ook mee zou doen :)

De treurige waarheid is dat mensen allemaal op zoek zijn shortcuts... zelfs op dit forum is iedereen ervan overtuigd dat je product X of Y moet nemen om GROOT te worden, terwijl alles wat er voor nodig is is slimme progressieve training, voldoende eten, EN HEEL VEEL GEDULD.

De mensen die het kopen zien dat ook, maar weigeren het te lezen...
 
criola20 zei:
uhm ik bem pas 1 dag member van deze site. Maar ik denk dat er een misvatting is. Ik ben namelijk een vrouw hahaha.

Hahaa ja dan kan ik dat begrijpen. Het zou ook kunnen dat je nu een nieuwe account gaat aanmaken met andere stats... boy :D J/K :D
 
Back
Naar boven