Fitness Seller

vetverlies bij HGH

MHD

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 media-items
Waardering
110
Ben nog steeds van plan om GH te gebruiken en dan vooral voor de vetverbranding, er zullen wel goedkopere manieren zijn, maar dat is niet mijn vraag.

Ik ben wel benieuwd naar gebruikerservaring van GH-gebruikers en wou wel graag weten of het vetverlies echt zo gemakkelijk gaat als dat je op sommige sites wel leest.

Mijn plan is om een jaar GH te doen met op en af 500-1000 mg testosteron en misschien t4.

Ik weet van Animallegs dat hij met Greentops de ECAY stack en veel cardio best wel hard gaat kwa vetverlies!

Lage dosering op 2iu volstaat!

Idd. op 2 µ,vind het prijskaartje trouwens wel meevallen als je 5 on - 2 off hanteerd op 2 ù,kan je met een kitje Greens Twee maanden genieten.

Het heeft trouwens tal van andere postitieve effecten op het lichaam.

Heb je trouwens op een lagere dossering geen kans op ook betere spiergains in combi met AAS of is dit enkel vanaf 3-4 µ?

• Topic Starter Topic Starter
Idd. op 2 µ,vind het prijskaartje trouwens wel meevallen als je 5 on - 2 off hanteerd op 2 ù,kan je met een kitje Greens Twee maanden genieten.

Het heeft trouwens tal van andere postitieve effecten op het lichaam.

Heb je trouwens op een lagere dossering geen kans op ook betere spiergains in combi met AAS of is dit enkel vanaf 3-4 µ?

Hoeveel is je vet% gezakt toen je aan de GH zat ??

eerste weken gewoon ED zetten daarna kun je zelfs om de dag hanteren, vind het zelf wel meevallen qua prijs. voor vetverlies volstaat 2IU.

onder de 4IU hoef je niet met T4 te gaan weken, pak gewoon wat kaneel en alphaliponzuur.

Ben nog steeds van plan om GH te gebruiken en dan vooral voor de vetverbranding, er zullen wel goedkopere manieren zijn, maar dat is niet mijn vraag.

Ik ben wel benieuwd naar gebruikerservaring van GH-gebruikers en wou wel graag weten of het vetverlies echt zo gemakkelijk gaat als dat je op sommige sites wel leest.

Mijn plan is om een jaar GH te doen met op en af 500-1000 mg testosteron en misschien t4.

;)

yep t vet smelt gewoon weg

Ja 2iu of 4iu doet je vetreserves aardig slinken.
Heb altijd erg hardnekkig vet gehad...lipostabiel....liposucties....allemaal leuk,maar hgh helpt het best me tummy plat te houden

Heb altijd erg hardnekkig vet gehad...lipostabiel....liposucties....allemaal leuk,maar hgh helpt het best me tummy plat te houden

Deed je daar dan ook cardio voor of heeft dit automatisch geminderd?

Je had altijd veel last van vocht, heb je er nu ook nog last en na wat voor tijd werd het minder.

Kan je ook meer eten of heb je net zoals met testosteron dat wanneer je hoog in de calorieën gaat je verschrikkelijk begint te bloaten.

ja ik heb altijd een bloatprobleem,maar als ik me tevens aan mijn cardio houd en er 4iu eod Pfizer in knikker blijf ik plat.

Ben ivm nolva ff 6 weken gestopt met HGH,ben er geen gram meer aangekomen sinds ik eraf ben.Moet wel zeggen dat ik het 12mnd gebruikt heb...blue..green...hyge...miniquick....resultaat was bij alle goed

HGH klinkt wel goed, en andere sides gehad behalve de bloat?
HGH zal wel voor wat later zijn :D

HGH klinkt wel goed, en andere sides gehad behalve de bloat?
HGH zal wel voor wat later zijn :D

vreselijke gewrichtspijnen,was geen pretje,maar als je ff verder bent,wen je er weer aan.

IGF moet ook na zo een lange tijd ff weer terug op normaal niveau,dus stop ff ivm vakantie,ff tijdje eruit,ff nix in mijn tummie,over een week of 3 pak ik het weer op,dan kleine 10 weken nix genomen,dan weer blues ofzo

Juist ja, ik was die gewrichtspijntjes vergeten, is daar iets aan te doen of moet je het gewoon verdragen.
Je hebt ook een jaar aas gezet? enkel test of ook nog iets anders?

alleen test op 500pw.....ging goed.
Nee tegen antidiuretisch hormoon is weinig te doen

En als je dat vet kwijt bent, moet je dan de rest van je leven blijven gebruiken? Of blijft dat ook redelijkerwijs weg?

En als je dat vet kwijt bent, moet je dan de rest van je leven blijven gebruiken? Of blijft dat ook redelijkerwijs weg?
Als je stopt moet je natuurlijk goed op je voeding letten anders komt het er weer bij. Maar eraf blijft eraf met goede voeding.

Na ongeveer 2 maanden begin je er iets van te merken,je lever moet voldoende igf-1 aanmaken voordat het goed gaat werken.

Terug
Naar boven