XXL Nutrition

vetverlies bij HGH

Na ongeveer 2 maanden begin je er iets van te merken,je lever moet voldoende igf-1 aanmaken voordat het goed gaat werken.
Daarom wordt er ook geadvisseerd om eventueel voor aanvang hgh kuur ff een aantalweken 17aa te nuttigen om je IGF levels vlugger op peil te brengen of IGF zelf te zetten is wat je prefereerd.

Ik ben momenteel bezig met een kuur waarin ik o.a. hgh en igf-1 heb verwerkt en iedere week ben ik een stukje droger en vasculairiteit komt zeer goed door.

In het verleden heb ik vaker met hgh gekuurd maar dit is echt de eerste keer dat ik droog uit de strijd kom, eerdere kuren kwam ik naast veel spiermassa ook erg veel in vetmassa aan.

Huidige kluur bestaat uit:

-Testo-Blend (750mg/week) (Zelfde samenstelling als Sustanon.)
-Deca (600mg/week)
-Trenbolone enanthaat (600mg/week)
- Hgh 5iu/dag
- IGF-1 50mcg/dag

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben momenteel bezig met een kuur waarin ik o.a. hgh en igf-1 heb verwerkt en iedere week ben ik een stukje droger en vasculairiteit komt zeer goed door.

In het verleden heb ik vaker met hgh gekuurd maar dit is echt de eerste keer dat ik droog uit de strijd kom, eerdere kuren kwam ik naast veel spiermassa ook erg veel in vetmassa aan.

-Deca (600mg/week)
- Hgh 5iu/dag
- IGF-1 50mcg/dag

Waar denk je dat dit door komt ?

dat wel maar voor vetverbranding heb je geen igf-1 nodig dacht ik.
vetverbranding is normaal onmiddelijk.

IGF-1 heeft (althans de wetenschappelijke onderzoeken zeggen) ook vetverbrandende eigenschappen.

De werking van hgh komt namelijk grotendeels (misschien wel volledig) door de verhoogde afgifte van igf-1 als gevolg van de toegediende hgh.

-Deca (600mg/week)
- Hgh 5iu/dag
- IGF-1 50mcg/dag

Wtf zo'n kuur.
veronderstel dat je wel een anti neemt bij deze kuur en geen last van decadick??

Nee, in het verleden nam ik altijd 1mg Arimidex om de dag nu neem ik geen anti-e of aromatiseringsblokker.

Last van bijwerkingen mbt aromatisering heb ik niet, vreemd want in het verleden had ik altijd wel last van vochtretentie etc.

Lijkt alsof mn lichaam na een paar jaar pauze nu ineens anders reageert op de middelen, behalve verhoogde bloeddruk en overmatige transpiratie heb ik verder geen bijwerkingen en ik zet alleen droge massa aan.

Whole different ballgame dus, de mensen die me van 4-5jr geleden kennen, weten dat ik best een vetklepje ben geweest dankzij hormonen en veel te hoge carbsinname. :lol:

Wtf zo'n kuur.
veronderstel dat je wel een anti neemt bij deze kuur en geen last van decadick??

Waar denk je dat dit door komt ?

Beter dieet, ik werk nu ook met 2 verschillende weightgainers (Isogainer en de Bodylab Weightgainer) en zit niet te hoog in de kcals.

Dankzij de trenbolone zweet ik snachts als een otter, iedere ochtend ben ik 1-2kg aan vocht kwijt. Verhoogde lich.temp stimuleerd eveneens de vetverbranding, maar das niks nieuws wat ik loop te vertellen.

Ik concentreer me nu meer op de eiwitten ipv de carbs.

Toen ik 6-7jr geleden serieus met BB begon, kuren, eetschema, trainschema etc ben ik in het begin met een lelijke rekenfout verdergegaan.

Ik ging namelijk uit van mn gehele lichaamsgewicht als het ging om calorieinname berekenen, dus ik kreeg al gauw 2000kcal teveel per dag binnen ipv 500-1000kcal.

Ik begin morgen ook aan de HGH (pfizer) wou een nieuw topic openen maar kan hier ook snel men zegje doen.
Ik doe nu een jaartje mma, heb daarvoor 5jaar bb waarvan 2 ernstig!
Ik wou 4iu eod zetten beginnend met 200iu
Was niet van plan androgeen te kuren ivm dopingcontrole, misschien een snelle testo maar nog niets concreet. (In Belgie word mma streng gecontroleerd)
Nu stel ik de meest gehate vraag: Wat kan ik verwachten?
Ik train 4x/week + 1xjoggen, maar doe geen powertraining apart.
Ik ben ook kalend en heb opgevangen dat je haar terug kan groeien, altijd goed meegenomen, kan het onder de hoofdhuid ook geinjecteerd worden?
@ Topicstarter sorry dat ik je geen raad kan geven maar zit met veel dezelfde vragen als jij...

Stats: BF11%

186cm
86Kg
23j

Laatst bewerkt:
Is niet nodig om in je hoofdhuid te injecteren.
Echt spiergroei pak je met sterk aromatiserende middelen op 10mnd+

Wat jij het meest gaat pakken is hogere vvm

Laatst bewerkt:
Hey krieltje

vetvrije massa maar ook geen spiermassa dus wat dan wel?
Men bedoeling van het kuurtje is eigenlijk algemene gezondheid, kracht en gewoon nieuwsgierigheid...

Laatst bewerkt:
heey bro,vvm zal toenemen....dus dat is je spiermassa,je speklaag zal dunner worden.

suc6

Hey jongens heb vandaag men eerste (van vele) prik gehad.
Het is hgh van genotropin 13 bullets van 5,3mg =16IU + 1 van 12mg=36IU
Met daarbij een prikpen van Genotropin (in het begin wat ingewikkeld maar eens je ermee weg bent heel handig)
zal dat verdelen over 4maand, zonder androgeen te kuren. Ben benieuwd maar verwacht niet teveel...

Ja 2iu of 4iu doet je vetreserves aardig slinken.
Heb altijd erg hardnekkig vet gehad...lipostabiel....liposucties....allemaal leuk,maar hgh helpt het best me tummy plat te houden
dan heb je bij die kuur insuline gebruikt?dan werkt de vetverbranding met HGH het beste toch?

nee van slin work vet,das nix voor mij.Dit is perfect,4iu eod 12mnd

Terug
Naar boven