Fitness Seller

Vetverlies hoe ga ik het aanpakken?

Jane97

Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
Ik ben Jane 16 jaar oud, en heb een vetpercentage van 16-17% procent, niet veel maar ik wil het graag terug brengen naar ongeveer 12%
Ik heb m'n voedingsbehoefte al berekend en dit is 2951 Kcal per dag
Dus om af te vallen 2451 kcal per dag.

Ik ga nu mijn voedingsschema posten en kan iemand me vertellen wat er ik aan zou kunnen veranderen om aan die 2451 te komen ik zit nu namelijk rond de 3000 kcal per dag.

Ik sport 4-5x per week vooral krachttraining, en 20 minuten er naar toe fietsen en dan bij de gym zelf nog 11 minuten warming up.
Wat ik nog vergeten ben in het schema te zetten is dat ik na het sporten altijd een whey shake pak.

Groetjes,

Jane

voedingsbehoefte.png

uitslag.png

Laatst bewerkt:
- brood halveren, scheelt 330kcal
- pindakaas halveren, scheelt 110kcal
- rijst 25/30% minder, scheelt 110kcal

Zo heb je al 550kcal minder, komt uit op 2520kcal totaal.
Probeer die kcal vooral weg te halen van koolhydraatbronnen en niet van eiwit of vetbronnen :)
Pindakaas is wel(/ook) een vettenbron, maar hier gelden 9kcal per gram ipv 4kcal dus vandaar dat ik daar wat weg heb gehaald.

Probeer daarbij om niet 3 grote maaltijden te eten, maar 5 kleinere. Op die manier mag je om de 2/3 uur iets eten, waardoor je de honger in feite steeds een stapje voor bent, waardoor de cut makkelijker gaat(in ieder geval voor mij). Daarbij gaat je stofwisseling omhoog, waardoor je weer sneller afvalt.

Probeer daarbij om niet 3 grote maaltijden te eten, maar 5 kleinere. Op die manier mag je om de 2/3 uur iets eten, waardoor je de honger in feite steeds een stapje voor bent, waardoor de cut makkelijker gaat(in ieder geval voor mij). Daarbij gaat je stofwisseling omhoog, waardoor je weer sneller afvalt.

Deze mythe wil maar niet dood he

ik zou een andere site gebruiken als ik jou was om je calorieën aantal nauwkeurig te berekenen , want de site die je nu gebruikt is daar niet erg nauwkeurig in...

misschien voor de variatie sochtends brinta met melk pakken. Dit scheelt wat calorieeen en de koolhydraten geven je metabolisme een boost

Terug
Naar boven