Fitness Seller

"video-log" first ever real cut.

Bezoekers in dit topic

berre69

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
88
Waardering
17
Gesloten
 
Laatst bewerkt:
Succes. Deze keer wel volhouden dan! :)
 
eerste log is een feit, na een drukke week! heb het onderschat.. kruipt meer tijd in dan ik dacht :D
 
goed, ben nu al enkele weken bezig en het lukt me aardig om vol te houden, maar heb het de laatste tijd zeer druk gehad..
mijn vrouw is bloemiste, en het was onlangs het openingsweekend van onze winkel.. dus heb niet veel tijd gehad om nog een video te maken.
momenteel zit ik rond de 100kg maar ben er nog niet onder geraakt.. ook enkele feestjes gehad deze dagen, maar ik blijf gemotiveerd!
het doel is toch om tegen eind deze week er onder de 100kg te zitten en misschien nog een 3de video te uploaden.

geef alvast een mening :)
 
dus zoals gezegd, we nemen de draad terug op waar we hem hebben laten liggen!
video 3 is online :D, more to come
 
Deze week voor het eerst in lange, lange tijd onder de 100kg geraakt! 99,1 kg deze ochtend. Video komt eraan!
 
Heb 2 nieuwe video's gepost van vorige maand, heb ze ook nog eens herbeken en zijn best grappig. Toch post ik ze zodat jullie (de geintresseerden) toch een klein beetje kunnen volgen.. maar ben van plan om spoedig een nieuwe video te maken. ik zal voortaan in het nederlands spreken.. dat engels gaat me niet zo goed af.. en dat maakt het voor mezelf een stuk makelijker. Mijn gewicht zit nu net boven de 95kg.. maar we blijven volhouden!
 
IMG_4288.JPG
 
Deze morgen 94,5kg :D nieuw record.. drukke week op het werk en heb niet veel tijd om te trainen.. was om 22u thuis en heb nog 4x10 pull ups gedaan, en pull down behind neck 4x10 met 70kg en 4x10 squat met 90kg.. en wat touwspringen :D
 
heb net een nieuwe video samen gestoken over de progress die ik ondertussen heb gemaakt in 8 weken..
geef gerust een mening. een vervolg volgt zeker! een thumbs up is ook welkom :D

Iemand een gokje naar mijn bodyfat momenteel? Heb zelf geen idee.. thnx

 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven