Fitness Seller

Vids Worlds Strongest Man 2008

tuurlijk zit mariusz vol, maar denk nou maar niet dat poundstone etc clean zijn hoor :D

• Topic Starter Topic Starter
tuurlijk zit mariusz vol, maar denk nou maar niet dat poundstone etc clean zijn hoor :D

Of course not. Poundstone's kuurschema zal niet veel afwijken dan dat van Mariusz en co. En wat denk je van Savickas? Ik denk dat wij ons een hoedje schrikken als we daadwerkelijk zouden weten wat ze precies gebruiken. Misschien ook beter dat we het niet weten.

En er wordt trouwens veelal gezegd dat Phil Pfister geen steroids gebruikt :D

Amerikanen kunnen zichzelf echt alles wijsmaken.

Of course not. Poundstone's kuurschema zal niet veel afwijken dan dat van Mariusz en co. En wat denk je van Savickas? Ik denk dat wij ons een hoedje schrikken als we daadwerkelijk zouden weten wat ze precies gebruiken. Misschien ook beter dat we het niet weten.

waarom deed savickas trouwens niet mee?

ja van Mark Felix ook, op Youtube al is aanvaring gehad met een kerel die op elk filmpje van hem zat te spammen dat het de enige drugfree strongman was :D.

Sure, hij doet wel meer contests dan eender wie en één van de beste deadlifters ter wereld maar dan is hij wel clean :P

1 van de leukste sporten om te kijken:D

ik denk dat doping gewoon een mythe is, het is allemaal psychisch!

Klopt. In de USA ben je naturel als je Testosteron en Nandrolone gebruikt. Omdat dit lichaamseigen stoffen zijn.....dus :rolleyes:

Overigens niet door de DEA hoor.

Ik denk niet dat ze naturel zijn idd. Maar denk wel dat mensen als o.a. Zavickas, Murumets en zo nog wat anderen, veel minder gebruiken dan wordt gedacht. In het echt kun je zien dat het oertalenten zijn. Groffe natuurlijke bouw. Kijk maar naar de polsen, knieën, onderarmen en kuiten. Megadik. Die zijn niet echt dikker te krijgen met anabolen. :cool:

wat ik me afvraag: zijn die gasten zoals magnus samuelson nou natuurlijk of niet?
Het lijkt me van niet maar er lopen wel veel sterke ''dikke'' gasten bij die van nature zo zouden kunnen zijn.

Ik denk niet dat ze naturel zijn idd. Maar denk wel dat mensen als o.a. Zavickas, Murumets en zo nog wat anderen, veel minder gebruiken dan wordt gedacht. In het echt kun je zien dat het oertalenten zijn. Groffe natuurlijke bouw. Kijk maar naar de polsen, knieën, onderarmen en kuiten. Megadik. Die zijn niet echt dikker te krijgen met anabolen. :cool:

lol, hijs dik van de insuline

Ha Mike, er zullen er idd zeker zijn die vrijwel niks of vrij weinig gebruiken (al denk ik dat ze allemaal wel wat als test gebruiken). Zelf had ik altijd het idee dat Magnus Samuelsson, Magnus ver Magnusson en idd Murumets redelijk clean zijn.. Maar kom op, zo´n Savickas.. Die gooit zich volgens mij een hele apotheek naar binnen.. Ook al zal hij van nature ongelooflijk sterk zijn. En eentje als Mariusz die ligt bij wijze van spreken ´s nachts aan het infuus. Maargoed, zeker weten doen we het nooit natuurlijk. Heel misschien dat ze toch allemaal naturel zijn... :D ;)

lol waarom zouden muruments, samuelsson en magnusson naturel zijn? :p Denk dat je je serieus zou kunnen vergissen, andrus murumets zit dicht tegen een 200kg loglift, denk je dat dat naturel gebeurt? :p

Anyway het is een feit dat ze bovenmenselijke prestaties leveren en dat je daar respect voor moet hebben, naturel of niet.

lol waarom zouden muruments, samuelsson en magnusson naturel zijn? :p Denk dat je je serieus zou kunnen vergissen, andrus murumets zit dicht tegen een 200kg loglift, denk je dat dat naturel gebeurt? :p

Anyway het is een feit dat ze bovenmenselijke prestaties leveren en dat je daar respect voor moet hebben, naturel of niet.

ja, dat is ook wel waar.

Ha Mike, er zullen er idd zeker zijn die vrijwel niks of vrij weinig gebruiken (al denk ik dat ze allemaal wel wat als test gebruiken). Zelf had ik altijd het idee dat Magnus Samuelsson, Magnus ver Magnusson en idd Murumets redelijk clean zijn.. Maar kom op, zo´n Savickas.. Die gooit zich volgens mij een hele apotheek naar binnen.. Ook al zal hij van nature ongelooflijk sterk zijn. En eentje als Mariusz die ligt bij wijze van spreken ´s nachts aan het infuus. Maargoed, zeker weten doen we het nooit natuurlijk. Heel misschien dat ze toch allemaal naturel zijn... :D ;)

Wat Mariusz betreft ben ik het met je eens ;) Daar kan een lokale apotheker rijk van worden :D
Maar ik heb Zydrunas eind jaren 90 (dacht '98 of '99) als beginner al eens gezien en hij was toen als broekie al f*cking groot en sterk en oogde heel naturel. Ik zeg neit dat hij naturel is, maar ik denk wel dat hij geen megadoseringen of hoeveelheden aan steroïden gebruikt. Maargoed het blijft een beetje gissen hoor.

Ik zeg niet dat ik denk dat ze naturel zijn. Maar ik beschuldig ook weer niet snel iemand, omdat ik van heel dichtbij heb meegemaakt hoe vervelend dat is en dat gruwelijk sterk worden clean heel goed kan. Mits je het juiste genenpakket hebt. Echt waar!

Vette shizzle weer.

Ik zeg niet dat ik denk dat ze naturel zijn. Maar ik beschuldig ook weer niet snel iemand, omdat ik van heel dichtbij heb meegemaakt hoe vervelend dat is en dat gruwelijk sterk worden clean heel goed kan. Mits je het juiste genenpakket hebt. Echt waar!

Ja idd, gruwelijk sterk is 1 ding, world strongest man winnen is iets anders :p

Ja idd, gruwelijk sterk is 1 ding, world strongest man winnen is iets anders :p

Hehe, ik ben bang dat je daar wel gelijk in hebt. ;)
Al wil ik soms nog wel es stiekem denken, woah ze zijn al zo sterk van nature. Maar een beetje realiteitszin zegt ook weer nee, een 200+ log enzo , kan gewoon niet. :( :D

Wil daar nog effe wat aan toevoegen, ik denk niet dat anabolica zaligmakend is en garantie voor succes in de krachtsport. Ik denk dat zeker bij sterkste-man het juiste genenpakket en de wil om ervoor te gaan zeker nog het belangrijkste is.

Laatst bewerkt:
Het grappige van zo'n wedstrijd kijken is dat je soms toch al ziet hoe snel Strongman zich ontwikkeld.

In de jaren '90 was het bv. loglift op reps met 120kg en nu knallen ze gewoon 10 a 11 reps uit met 140kg. Verder blijf ik de Stones op de WSM best licht vinden. Tot en met 2007 gebruikten ze de 100kg, 110kg, 120kg, 140kg en 160kg steen. Nu voor het eerst in 2008 hebben ze de 160kg steen vervangen voor een 180kg steen. Voor zo'n beesten toch nog vrij licht moet ik zeggen. Was toch wel bruter geweest als ze rond de 200kg a 220kg gaan met de laatste steen. Maargoed, iedere wedstrijd heeft zn eigen dingen.

Wat ik wel erg jammer vind aan de WSM is dat ik altijd een griponderdeel mis. Waar zijn de zware farmers? of Hercules Hold? En waarom geen Yoke?

wat zou de reden zijn dat de strongman sterker zijn dan vroeger,zwaardere trainingen,suplementen,drugs...?
en zou savickas en pudz vb sterker zijn dan bvb kazmaier of magnussen ooit waren?

Terug
Naar boven