Fitness Seller

Vids Worlds Strongest Man 2008

Hallo daar ??? :D (we zijn allemaal eerlijk, tot iemand het tegendeel bewijst) Toch ;)

De eerste 3 is wel echt het belangrijkste. Heb je dat niet, dan kun je spuiten en slikken wat je wil, maar strongman zul je ook dan niet worden.

Maar je kan nog zoveel van punt 1,2 en 3 hebben zonder spul red je het niet!
En dat wil iedere "topper"altijd maar onderdrukken

De Strongman van tegenwoordig begonnen al op een vroegere leeftijd wedstrijden te doen hebben niet zoals Kazmaier, Jon Pall of Magnus Ver jaren aan powerlifting gedaan.
Trainen de onderdelen er dus niet bij, maar als hoofd training.
Zijn dus veel proffessioneler met strongman als de vroegere kampioenen.
Zij waren de voorlopers en hadden geen leermeesters.
Wij hebben dat voordeel wel gehad...

De records van Big Z zijn officiele PL records.
Hij heeft inmiddels ook al 425kg op de deadlift staan.
En tegenwoordig z'n eigen gym.
En vroeger minder juice! Breek me de bek niet open..
Zal ik verder ook niets over zeggen hier...
Sta er regelamtig van te kijken over de meest onzinnige discussies hierover..
Maar wil me daar niet mee bemoeien.
1 ding is wel zeker. Als je de genen niet hebt moet je maar gaan dammen of schaken.
Je kan van een fiat geen vrachtwagen maken.
Of van een Trabbant geen Ferrari...

Oh en Kevin Nee heeft opnieuw een bicep gescheurd en ik voorspel een korte carriere voor hem als hij zo doorgaat!!

Kijk eens naar discovery! bij de Global garage kunnen ze dat dus wel!!
Het gaat om het juiste gereedschap en mentaliteit!:cool:

nja da smartje is lichter en wat sneller dus, maar de kracht van die ferrari zal wel hoger liggen :D

En die ferarri is prolly standaard en die smart opgevoerd als de pest, slecht voorbeeld !

:p

nja da smartje is lichter en wat sneller dus, maar de kracht van die ferrari zal wel hoger liggen :D

En die ferarri is prolly standaard en die smart opgevoerd als de pest, slecht voorbeeld !

:p

is geen slecht voorbeeld!
laat gewoon zien dat je met de juiste materialen ver kan komen ten opzichte van een uitzich zelf snelle auto!

Lijp om te zien ik kijk het ook wel is op tv maar dan in nederland op zaterdag middag zoveel gewicht prachtig :)

om ff met de auto termen te blijven smijten:
hier een auto zonder aanleg/genen toch een auto met goede genen eruit raced

Ja en hoe lang gaat zo'n motor mee?
waarschijnlijk nog geen 1000km.
Veel van die dragrace voertuigen kunnen 5 tot 10 seconden volgas.
Daarna uit elkaar halen en opnieuw opbouwen....

Maar dit gaat alweer helemaal voorbij aan wat ik bedoelde..
En heb alweer spijt dat ik een reactie geplaatst heb....

Waarom? Je mag toch gewoon je mening geven. En je hebt gelijk als je zegt dat je van een Fiat geen Scania V8 kunt maken...om es over vrachtwagens te beginnen ;)

Jammer is dat vele (jonge)gasten denken dat ze dan met chemische hulpmiddelen de top wel kunnen bereiken. Wat nog meer jammer is dat als het woord krachtsport valt, men dit gelijk wil associëren (pfffff....) met Anabolen. Aanleg, keihard trainen, mentale kracht en dat soort zaken wil men dan eigenlijk niet meer horen. :(

:DIk zie nergens geen Jarno

Oja boven mij.

Wat zijn jullie ook eigenlijk een stel hypocrieten bij elkaar..

Waarom? Je mag toch gewoon je mening geven. En je hebt gelijk als je zegt dat je van een Fiat geen Scania V8 kunt maken...om es over vrachtwagens te beginnen ;)

Jammer is dat vele (jonge)gasten denken dat ze dan met chemische hulpmiddelen de top wel kunnen bereiken. Wat nog meer jammer is dat als het woord krachtsport valt, men dit gelijk wil associëren (pfffff....) met Anabolen. Aanleg, keihard trainen, mentale kracht en dat soort zaken wil men dan eigenlijk niet meer horen. :(

Het ging mij erom.
Dat wel of geen gebruik. Je met de juiste genen. Al een flinke voorsprong hebt. En je door de juiste metaliteit en training een kampioen kan worden en het lang, heel lang vol kan houden. Ook al gebruik je dan, dan houdt je het nog altijd langer vol dan anderen.
En deze met minder sterke genen, zullen er meer moeite en ook eventueel wat meer in moeten stoppen.
En het dan hoogst waarschijnlijk maar een paar jaar volhoudt.. Als dat al lukt...
En gebruik op zich is niet gevaarlijk.
Misbruik en fake shit dat is pas gevaarlijk!!
En er zijn er veel die voor een paar tientjes minder hun gezondheid op het spel zetten. En dat moeten ze aanpakken..

Svend Karlson is een voorbeeld van misbruik(teveel)
Heeft afgelopen week een nieuwe nier gekregen.

om ff met de auto termen te blijven smijten:
hier een auto zonder aanleg/genen toch een auto met goede genen eruit raced

Ja en hoe lang gaat zo'n motor mee?
waarschijnlijk nog geen 1000km.
Veel van die dragrace voertuigen kunnen 5 tot 10 seconden volgas.
Daarna uit elkaar halen en opnieuw opbouwen....

een auto kan wel max opgevoerd zijn! de levensduur wordt bepaald hoe je ermee omgaat.. als die smart om de 4maanden een wedstrijdje doet kan hij jaren mee gaan:p

Het ging mij erom.
Dat wel of geen gebruik. Je met de juiste genen. Al een flinke voorsprong hebt. En je door de juiste metaliteit en training een kampioen kan worden en het lang, heel lang vol kan houden. Ook al gebruik je dan, dan houdt je het nog altijd langer vol dan anderen.
En deze met minder sterke genen, zullen er meer moeite en ook eventueel wat meer in moeten stoppen.
En er zijn er veel die voor een paar tientjes minder hun gezondheid op het spel zetten. En dat moeten ze aanpakken..

Ik vind precies hetzelfde!!Je wordt al eerlijker!;)
Maar tegenwoordig red je het niet alleen met een overvloed aan genen en doorzettingsvermogen.Je komt inderdaad ver!Maar de laatste laten we zeggen 15 a 20% zal toch echt uit de fles moeten komen.

Het ging mij erom.
En het dan hoogst waarschijnlijk maar een paar jaar volhoudt.. Als dat al lukt...

WACHT! dat is een goed punt waar ik het 100% mee eens moet zijn!!
Net antwoord. een van de weinige prominente nederlanders die (als je de zinnen goed interpreteerd) duidelijk is!

En er zijn er genoeg die elke keer weer met hun vingertje wijzen.
Maar er ook maar verrekte weinig vanaf weten.
Al gebruik je. Het is geen wonder middel!!
Je zal er nog steeds net zo hard voor moeten trainen..
Maar tegenwoordig moet het allemaal snel.
Maar die snelle jongens betalen de rekening uiteindelijk wel..

En er zijn er genoeg die elke keer weer met hun vingertje wijzen.
Maar er ook maar verrekte weinig vanaf weten.
Al gebruik je. Het is geen wonder middel!!
Je zal er nog steeds net zo hard voor moeten trainen..
Maar tegenwoordig moet het allemaal snel.
Maar die snelle jongens betalen de rekening uiteindelijk wel..

Als je dat nou eens publiek zegt! dan is mijn eer hersteld!:cool:

Ik vind precies hetzelfde!!Je wordt al eerlijker!;)
Maar tegenwoordig red je het niet alleen met een overvloed aan genen en doorzettingsvermogen.Je komt inderdaad ver!Maar de laatste laten we zeggen 15 a 20% zal toch echt uit de fles moeten komen.

Snap jij nu werkelijk niet dat er veel zijn die onder andere met sponsoren te maken hebben. Veel sponsoren weten ervan. Maar kunnen naar de grote boze buitenwereld niet anders.. En daardoor voorzichtig moeten zijn met wat ze zeggen..
In elke, maar ook elke sport wordt gebruikt!!
Zelfs bij darten en biljarten!

Maar dan nog. Je zal moeten trainen, trainen en nog eens trainen..
Wil je kampioen worden. Maar jou houdt het wel bezig.
En dan weer zeggen hypocriet.. Je komt net kijken en moet nog veel leren..

Ja tuurlijk!

en jij moet leren dat je de Jensen kijkers wel voor de gek kan houden,
maar zeg dan hier maar niets.

Ik weet uit 1e hand dat er onder jouw concurenten wel gebruikers zijn,en die kunnen jou lang niet bij houden.
En nog volhouden :roflol:

Trouwens vanwaar de haat?Zeg toch dat ik het met je eens ben?

Terug
Naar boven