- Waardering
- 101
- Lengte
- 1m84
savickas is toch lid van ISFA?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat zou de reden zijn dat de strongman sterker zijn dan vroeger,zwaardere trainingen,suplementen,drugs...?
en zou savickas en pudz vb sterker zijn dan bvb kazmaier of magnussen ooit waren?

. Overhead ongekend, deadlifts ongekend, pfff ik denk echt de allersterkste.
).Haha, typisch weer zo'n vraag van jou hè?
Maar Kazmaier zijn PL (RAW) en gymstats zijn volgens mij niet te verbreken. Magnussen was technisch en conditioneel sterk.
Mariusz is wat meer allround en conditioneel echt de allersterkste.
Zavickas, tjaa eigenlijk weet ik niet zo goed wat ie in de gym pakt, als ie daar al mag komen. Overhead ongekend, deadlifts ongekend, pfff ik denk echt de allersterkste.
De sport is natuurlijk ook veranderd. Vroeger liep men te worstelen met een boomstam van 130kg! Nu is dat op A-nivo een leuk gewicht om wat warm te reppen.....dus tsja.
Stones zelfde verhaal. Legde je vroeger een 155kg stone op een ton van 1.25m hoogte dan was je de màn. Nu lachen de meesten erom (ik niet hoor).
Dus best lastig te vergelijken. Ik denk dat als vooral Kazmaier en Jon-Pall nu mee zouden competen, ze het nog helemaal niet zo gek zouden doen tussen de huidige top. Mits zij dus ook echt die events zouden trainen.
? Bolton blijft toch nog steeds de beste deadlifter als het gaat om pure kracht?
Deadlifts ongekend? Bolton blijft toch nog steeds de beste deadlifter als het gaat om pure kracht?
en denk dat Felix en Nee(op hun oude topniveau) niet zover zitten van Savickas qua reps
Maar dat Savickas all round de sterkste is(op een wedstrijd die echt gericht is op kracht dan en niet ook conditie heel belangerijk zoals WSM) denk ik ook![]()
Haha, typisch weer zo'n vraag van jou hè?
Maar Kazmaier zijn PL (RAW) en gymstats zijn volgens mij niet te verbreken. Magnussen was technisch en conditioneel sterk.
Mariusz is wat meer allround en conditioneel echt de allersterkste.
Zavickas, tjaa eigenlijk weet ik niet zo goed wat ie in de gym pakt, als ie daar al mag komen. Overhead ongekend, deadlifts ongekend, pfff ik denk echt de allersterkste.
De sport is natuurlijk ook veranderd. Vroeger liep men te worstelen met een boomstam van 130kg! Nu is dat op A-nivo een leuk gewicht om wat warm te reppen.....dus tsja.
Stones zelfde verhaal. Legde je vroeger een 155kg stone op een ton van 1.25m hoogte dan was je de màn. Nu lachen de meesten erom (ik niet hoor).
Dus best lastig te vergelijken. Ik denk dat als vooral Kazmaier en Jon-Pall nu mee zouden competen, ze het nog helemaal niet zo gek zouden doen tussen de huidige top. Mits zij dus ook echt die events zouden trainen.
Savickas zen powerlift stats:
Powerlifting (IPF):
* Squat 425.5 kg (Lithuanian record)
* Bench press 285.5 kg
* Deadlift 407.5 kg (Lithuanian record)
* Total 1090 kg (Lithuanian record)
Deadlifts ongekend? Bolton blijft toch nog steeds de beste deadlifter als het gaat om pure kracht?
en denk dat Felix en Nee(op hun oude topniveau) niet zover zitten van Savickas qua reps
Maar dat Savickas all round de sterkste is(op een wedstrijd die echt gericht is op kracht dan en niet ook conditie heel belangerijk zoals WSM) denk ik ook![]()
heb eens een video gezien op youtube van nee die 400kg dl,maar kracht is meer dan dl alleen natuurlijk,en heb eens ergens gelezen dat dit zn stats zijn/waren
sq 349
bp 223
dl 364
log 168
.Nee heeft al 900 pounds gedeadlift, wat zo'n 410 kilo is.
Ik denk het niet, denk dat specifiek trainen vooral belangrijk is. Testosteron gaat er al met bergen in sinds 1940 ofzo dus dat zal het niet zijn.dat is toch geen belachelijke vraag?ik denk dat de strongman vroeger meer drugsfree waren?
dat is toch geen belachelijke vraag?ik denk dat de strongman vroeger meer drugsfree waren?

Je kan dan misschien van een fiat geen ferrari maken maar kijk 'es naar een hayabusamotor bijvoorbeeld. Gooi er een turbo op, vermeng wat nitromethaan in je 'brandstof' en je haalt er ineens 600-700pk uit.
Jarno meng je maar niet in zulke discussies!
Blijft allemaal gissen,totdat er een keer een eerlijke strongman komt.
Die toegeeft dat het uit een aantal dingen bestaat namelijk
-aanleg/talent.
-toewijding/doorzettingsvermogen
-goede begeleiding.
-maar ook zeker niet te vergeten het AS gebruikt!
(we zijn allemaal eerlijk, tot iemand het tegendeel bewijst) Toch