MuscleMeat

Vids Worlds Strongest Man 2008

Ja tuurlijk!

en jij moet leren dat je de Jensen kijkers wel voor de gek kan houden,
maar zeg dan hier maar niets.

Ik weet uit 1e hand dat er onder jouw concurenten wel gebruikers zijn,en die kunnen jou lang niet bij houden.
En nog volhouden :roflol:

Trouwens vanwaar de haat?Zeg toch dat ik het met je eens ben?

Dat ze mij niet bij kunnen houden wil zeggen?
Dat ik dus meer gebruik?
Dat zegt dus helemaal niets.. Want hier hebben we het opnieuw over genen, training en mentaliteit.
En de juiste genen heb ik. te zien aan die ouwe van mij.
Training ik train al onderdelen vanaf '96 En ik dacht toch ook zeker dat ik de mentaliteit heb..
Gezien ik dit jaar als het goed is voor de 11e keer meedoe aan de finale.. wat dus de cirkel weer rond maakt..
Ga eens een keer goed met Wout praten en dan zal je daarna veel duidelijk worden..

En helemaal geen haat. Wil m'n punt goed bij je duidelijk maken, maar je snapt het gewoon niet volgens mij... en das jammer

Dat ze mij niet bij kunnen houden wil zeggen?
Dat ik dus meer gebruik?
Dat zegt dus helemaal niets..
Ga eens een keer goed met Wout praten en dan zal je daarna veel duidelijk worden..

En helemaal geen haat. Wil m'n punt goed bij je duidelijk maken, maar je snapt het gewoon niet volgens mij... en das jammer

Maar je snapt me verkeerd!!

ik zeg dus!!!(probeer ik iig)
Dat jullie allemaal gebruiken!
En dat jij sterker bent door je aanleg!
niet omdat je meer spuit,gewoon omdat je de genen hebt!

Jongens dat gezeur over doping. Ik werd al van doping beschuldigd toen ik net 3 à 4 maanden onder het ijzer lag. Dat heeft toen ik pas begreep wat doping was, me heel erg bezig gehouden, maar zag het later als een soort compliment. Men wil nu éénmaal (typisch nederlands) vanuit het negatieve iets verklaren.

"Kiek em es met zien Mercedes"
-ooh das van de bank en niet van em zelf....

Herkenbaar? Misschien het die man wel heel hard gewerkt om zo'n Mercedes te betalen. En zo gaat dat nu met alles, dus ook met krachtsport, helaas.

Jarno meng je maar niet in zulke discussies!
Blijft allemaal gissen,totdat er een keer een eerlijke strongman komt.
Die toegeeft dat het uit een aantal dingen bestaat namelijk
-aanleg/talent.
-toewijding/doorzettingsvermogen
-goede begeleiding.
-maar ook zeker niet te vergeten het AS gebruikt!

mijn post van 3 pagina's terug!!
Daarin zeg ik al hetzelfde als jij nu zegt!

Jongens dat gezeur over doping. Ik werd al van doping beschuldigd toen ik net 3 à 4 maanden onder het ijzer lag. Dat heeft toen ik pas begreep wat doping was, me heel erg bezig gehouden, maar zag het later als een soort compliment. Men wil nu éénmaal (typisch nederlands) vanuit het negatieve iets verklaren.

"Kiek em es met zien Mercedes"
-ooh das van de bank en niet van em zelf....

Herkenbaar? Misschien het die man wel heel hard gewerkt om zo'n Mercedes te betalen. En zo gaat dat nu met alles, dus ook met krachtsport, helaas.

Ja of geluk gehad in de lotto, of een erfenis

De Strongman van tegenwoordig begonnen al op een vroegere leeftijd wedstrijden te doen hebben niet zoals Kazmaier, Jon Pall of Magnus Ver jaren aan powerlifting gedaan.
Trainen de onderdelen er dus niet bij, maar als hoofd training.
Zijn dus veel proffessioneler met strongman als de vroegere kampioenen.
Zij waren de voorlopers en hadden geen leermeesters.
Wij hebben dat voordeel wel gehad...

De records van Big Z zijn officiele PL records.
Hij heeft inmiddels ook al 425kg op de deadlift staan.
En tegenwoordig z'n eigen gym.
En vroeger minder juice! Breek me de bek niet open..
Zal ik verder ook niets over zeggen hier...
Sta er regelamtig van te kijken over de meest onzinnige discussies hierover..
Maar wil me daar niet mee bemoeien.
1 ding is wel zeker. Als je de genen niet hebt moet je maar gaan dammen of schaken.
Je kan van een fiat geen vrachtwagen maken.
Of van een Trabbant geen Ferrari...

Oh en Kevin Nee heeft opnieuw een bicep gescheurd en ik voorspel een korte carriere voor hem als hij zo doorgaat!!

is er een video van zn 425kg dl?

• Topic Starter Topic Starter
hehehe, mooie discussie is het weer geworden.

aangezien jarno dit poste zal hij dat wel weten,kzal het hem eens vragen

Zydrunas heeft me dit gezegd. En hij vertelt geen onzin.
Ik vroeg hem wat z'n pr was en kreeg dit als antwoord.
Oh en het was zonder suit.
Of er een video van is weet ik niet, niet gevraagd...

Zonder suit? :eek:

@ strong1976, ik zei toch al ongekend ;) :p

vind de discussie beetje nutteloos, tuurlijk zijn drugs niet alles en moet je voor wereldniveau te bereiken zoals Unlimited aanleg hebben, er alles voor over hebben en een hele goede mentaliteit hebben, wie dat ontkent is dom.

Maar betekent dat dat het te bereiken is met enkel die drie en zonder drugs? nee.

en het wilt imo ook niet zeggen dat iemand zonder aanleg voor de sport gelimiteerd zou zijn, the sky is the limit :).

Jezus wat zonde! Ik was echt voor Derek, ik wist de uitslag al lang maar wist niet dat het zo close was. Prachtig. Die man word het wel!

was dit op een pl-wedstrijd (als hij dat nog doet trouwens of op training,geef ie dat ook gezegd?ben eens benieuwd of hij zn squat en bench ook verbeterd heeft,al is dat al indrukwekkend en al moeilijk te verbeteren denk ik

Terug
Naar boven